ازدواج ریحان پارسا با امیر توتال؟ | خبر فوری

[ad_1]

5fa4249c83bc1_5fa4249c83bc3

برخی اخبار نشان می دهد که ریحان پارسا قصد ازدواج با امیر تاتالا را دارد.

ریحان پارسا که چند روز پیش در این ویدئو اعتراف کرد که هرگز با مهدی کوشکی ازدواج نکرده و هنوز در همان خانه زندگی می کند ، پس از مهاجرت به ترکیه به امیر تاتالا رفت و البته هنوز هیچ یک از آنها گزارشی در مورد این خبر آنها این کار را نکردند.

این خبر توسط یکی از دوستان بسیار نزدیک امیر توتال (SG) ارسال شده است که وی با انتشار در صفحه اینستاگرام خود ماجرای دیدار ریحان پارسا و امیر توتال را برای دقایقی به آنها تبریک گفت و البته چند دقیقه بعد آن را حذف کرد. در این داستان برای امیر توتال نوشته شده بود: “خسرو ، آواز ایران در تو ، برادر ، تبریک می گویم ، ریحان و امیر ، چقدر خوب ترکیب می شود.”

در همین حال ، ریحان پارسا ، که ایران را ترک کرده و در ترکیه مانده است ، در روزهای اخیر چندین داستان از آهنگ های امیر توتال را به جا گذاشته است.

گفتنی است ، پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان ، امیر تتلو با اهانت به این استاد بزرگ آواز ، نام وی را “آواز خسرو ایران” شایسته دانست و ادعا کرد که خسرو آواز ایران است.

برخی اخبار نشان می دهد که ریحان پارسا قصد ازدواج با امیر تاتالا را دارد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fa4249c83bc1_5fa4249c83bc3

ریحان پارسا که چند روز پیش در این ویدئو اعتراف کرد که هرگز با مهدی کوشکی ازدواج نکرده و هنوز در یک خانه زندگی می کند ، پس از مهاجرت به ترکیه به امیر تاتالا رفت و البته هنوز هیچ یک از آنها این موضوع را گزارش نکرده اند. اخبار. آنها این کار را نکردند.

این خبر توسط یکی از دوستان بسیار نزدیک امیر توتال (SG) ارسال شده است که وی برای دقایقی به آنها تبریک گفت و در صفحه اینستاگرام خود ماجرای دیدار ریحان پارسا و امیر توتال را منتشر کرد و البته چند دقیقه بعد آن را حذف کرد. در این داستان برای امیر توتال نوشته شده بود: “خسرو ، آواز ایران در تو ، برادر ، تبریک می گویم ، ریحان و امیر ، چقدر خوب ترکیب می شود.”

در همین حال ، ریحان پارسا پس از خروج از ایران و ماندن در ترکیه در چند روز اخیر چندین داستان از آهنگ های امیر توتال برجای گذاشته است.

گفتنی است ، پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان ، امیر تتلو با اهانت به این استاد بزرگ آواز ، نام وی را “آواز خسرو ایران” شایسته دانست و ادعا کرد که خسرو آهنگ ایران است.

[ad_2]