ایالات متحده رکورد موارد روزانه COVID-19 را شکست آمریکا و کانادا

[ad_1]

همه گیری تقریباً همه جنبه های زندگی آمریکایی را تحت تأثیر قرار داده و به میزان رکورد رای گیری زودرس و پستی دامن زد.

روز چهارشنبه ایالات متحده با حداقل 102،591 مورد جدید ، یک مورد رکورد یک روزه در مورد ویروس کرونا ثبت کرده است ، و بر اساس سرشماری انجام شده توسط آژانس ، بیمارستان های چندین ایالت از افزایش تعداد بیماران خبر داده اند.

9 ایالت گزارش کردند که روز چهارشنبه افزایش یک روزه رکورددار است: کلرادو ، آیداهو ، ایندیانا ، ماین ، میشیگان ، مینه سوتا ، رود آیلند ، واشنگتن و ویسکانسین.

دانشگاه جان هاپکینز ، که ویروس را به صورت جداگانه ردیابی می کند ، نیز گفت که ایالات متحده با 99660 مورد جدید در 24 ساعت گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

همه گیری تقریباً همه جنبه های زندگی آمریکایی ها را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد تعداد بی سابقه ای از مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه زودتر رأی دهند یا از آرا post پستی استفاده کنند و هنوز هیچ برنده ای اعلام نشده است.

افراد بیشتری نیز با COVID-19 در بیمارستان بستری شدند و بستری شدن در بیمارستان برای اولین بار در سه ماه گذشته به 50،000 نفر رسید. داکوتای شمالی روز چهارشنبه فقط شش تخت مراقبت ویژه در سراسر ایالت گزارش داد ، زمانی که این یکی از 14 ایالت بود که تعداد رکورد بیماران مبتلا به COVID-19 را گزارش کرد.

به گفته جان هاپکینز ، تست های مثبت در داکوتای جنوبی بیش از 50 درصد ، در آیووا نزدیک به 40 درصد و در کانزاس 36 درصد است.

مرگ و میرها نیز در ایالات متحده در حال افزایش است ، به طور متوسط ​​هر روز 850 نفر می میرند ، در حالی که یک ماه قبل 700 نفر بود. تعداد بیشتری از افراد در ایالات متحده به دلیل ویروس کرونا درگذشته اند [Michael Reynolds EPA]

سازمان بهداشت جهانی (WHO) می گوید این نرخ بیش از 5 درصد نگران کننده است زیرا انتقال غیرقابل شناسایی از جامعه را نشان می دهد. در حال حاضر ، فقط 15 ایالت در ایالات متحده دارای نرخ زیر این سطح هستند.

مرگ و میر ویروس کرونا نیز در حال افزایش است ، البته کندتر از تعداد موارد. در حال حاضر ، هر روز حدود 850 نفر در ایالات متحده در اثر COVID-19 می میرند ، در حالی که یک ماه پیش 700 نفر بوده است.

با توجه به موارد جدید سرانه در هفته های اخیر ، غرب میانه بیشترین ضربه را از آخرین موج گرفته است.

در هفت روز گذشته ، ایلینوی 48579 مورد گزارش کرده است که بیش از هر ایالت است. تگزاس که دو برابر جمعیت دارد ، 47 هزار و 932 مورد و کالیفرنیا و فلوریدا حدود 30 هزار مورد جدید گزارش کرده اند.

رکورد قبلی در ایالات متحده برای موارد جدید در یک روز 100233 در 30 اکتبر بود ، که بالاترین رکورد از هر کشور در جهان است.

ایالات متحده تقریباً 9.5 میلیون مورد ویروس کرونا از ابتدای شیوع بیماری همه گیر و 233،663 مورد مرگ گزارش کرده است که این کشور را به آسیب پذیرترین کشور در جهان تبدیل کرده است.



[ad_2]