ایالات متحده موارد جدید یک روزه COVID را به عنوان بیمارستان ها شناسایی می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

روز جمعه ، ایالات متحده یک رکورد جدید یک روزه برای موارد COVID-19 ثبت کرد زیرا افزایش عفونت ها در سراسر کشور ، چندین ایالت را مجبور به بازگرداندن محدودیت ها و فشار شبکه های بهداشتی به لبه پرتگاه کرد.

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده روز جمعه 227،885 مورد جدید را ثبت کرده است و در مجموع 2011 مورد مرگ و میر مربوط به ویروس کرونا جدید است.

تا به امروز ، بیش از 14.5 میلیون عفونت در کشور تأیید شده است که بیش از 280،000 مرگ داشته است.

آخرین جهش در ایالات متحده در ماه های سرد سیستم مراقبت های بهداشتی را در چندین کشور برجسته کرده است.

مقامات هشدار داده اند كه افزایش سفر و اجتماعات در روز شكرگذاری در 26 نوامبر احتمالاً اوج را افزایش می دهد.

روز جمعه ، مقامات بهداشتی در شش شهرستان خلیج سانفرانسیسکو دستور ماندن در خانه را برای تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس صادر کردند.

آنها اولین شهرستانهایی بودند که این کار را انجام دادند ، همانطور که روز پنجشنبه ، فرماندار کالیفرنیا ، گاوین نیوزوم ، گفت که وقتی بیمارستان های منطقه ای به ظرفیت 85 درصدی در بخش های مراقبت ویژه خود برسند ، چنین دستورالعمل هایی باید صادر شود.

شهرستانهایی که حکم ماندن در خانه را پذیرفته بودند هنوز به آن آستانه نرسیده بودند ، اما گفتند که در حال حاضر سیستم های بهداشتی آنها خرد می شود.

گارد ملی مستقر است

در همین حال ، در بویز ، آیداهو ، اعضای گارد ملی ایالت ، که برای پشتیبانی از آزمایش های تلفن همراه ، ضد عفونی امکانات و غربالگری ویروس کرونا مورد آموزش قرار گرفته اند ، برای حمایت از کارمندان بهداشت مستقر شده اند.

دلیل این امر آن است که کشوری که بسیاری از آن در برابر اقدامات احتیاطی بهداشت عمومی COVID-19 مقاومت نشان داده اند ، بیش از 100000 مورد عفونت تأیید شده و 1000 مورد مرگ را متحمل شده است.

در تنسی ، فرماندار بیل لی روز جمعه همچنین به سربازان گارد ملی آموزش دیده پزشکی اجازه انجام پرستار ، رانندگی با آمبولانس و انجام آزمایش ویروس کرونا را در بیمارستانهایی که بیش از حد بیماران COVID-19 دارند ، داد.

این ایالت گفت که 2485 نفر در حال حاضر با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند و تنها 14 درصد از تخت های کف و 8 درصد از تخت های مراقبت های ویژه هنوز در دسترس هستند.

در آریزونا ، جایی که فرماندار جمهوری خواه داگ دوسی دستور ممنوعیت یا ممنوعیت رفت و آمد برای ماسک های دولتی را صادر نکرده است ، مقامات بهداشت روز شنبه در توییتر گفتند که مردم باید “در اطراف هر کسی که عضو خانواده شما نیست ، ماسک بزنند ، حتی آنهایی که که شما آنها را می شناسید و به آنها اعتماد دارید. ‘

این بخشنامه در حالی ارائه می شود که ایالت 6،799 مورد COVID-19 را گزارش می کند ، که دومین افزایش روزانه از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر است. بستری شدن در بیمارستان ویروس کرونا در روز جمعه به 2931 نفر در این ایالت افزایش یافت که 5 برابر بیشتر از اوایل ماه اکتبر است.

درخواست 100 روزه ماسک

در همین حال ، جو بایدن رئیس جمهور منتخب روز پنجشنبه در مصاحبه ای با CNN گفت که وی قصد دارد پس از روی کار آمدن در 20 ژانویه به مدت 100 روز از مردم بخواهد ماسک بزنند ، اما خواستار اجرای یک دستور سیاسی در سراسر کشور نشد.

بایدن همچنین گفت كه واكسن ویروس كرونا را تزریق خواهد كرد ، هنگامی كه مقامات بهداشتی آن را بی خطر می دانند ، “برای اینكه به مردم آمریكا بگوید كه ایمن است.”

مقامات گفتند که دو واکسن در حال حاضر در انتظار تأیید سریع سازمان غذا و دارو (FDA) هستند و ممکن است توزیع آنها تا اواسط دسامبر آغاز شود.

اولین دوزها احتمالاً به کارگران اصلی و ساکنان خانه های سالمندان می رود.



[ad_2]