با ناپدید شدن واکسن ، سهام ایالات متحده به فروش خود ادامه می دهد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

محدودیت های جدید COVID-19 در ایالات متحده ، افزایش ادعاهای بیکاری و کمبود کمک های فدرال در کانون توجهات قرار دارد و این نشان دهنده آسیب اقتصادی نزدیکتر است که این هفته سرخوشی واکسن های وال استریت را تحت الشعاع قرار می دهد.

شاخص های سهام عمده وال استریت در روز پنجشنبه با افزایش عفونت های COVID-19 و ترس از خسارت اقتصادی کوتاه مدت باعث شد اخبار مثبت در این هفته در رقابت واکسن پایین بیایند.

در عرض چند دقیقه از باز شدن زنگ وال استریت ، میانگین صنعتی داو جونز بیش از 183 واحد یا 0.62 درصد افت کرد و به 29255.29 رسید.

شاخص گسترده تر S&P 500 – وكالتي براي سلامت حساب هاي پس انداز بازنشستگي و دانشگاه ها – 0.37٪ و شاخص Nasdaq Composite 0.12٪ افت كرد.

Dow و S&P 500 روز دوشنبه پس از اعلام شرکت بیوتکنولوژی Moderna در بالاترین حد خود بسته شدند ، زیرا نتایج اولیه این مطالعه نشان داد که واکسن COVID-19 94.5٪ موثر است.

روز چهارشنبه ، Pfizer و BioNTech گفتند که نتایج نهایی آزمایش فاز 3 واکسن COVID-19 آنها نشان داد که 95٪ م –ثر است – بالاترین میزان موفقیت برای هر نامزد همه گیری در آزمایشات مرحله آخر تا به امروز.

اما خبرهای Pfizer نمی توانست سهام را پشتیبانی کند ، زیرا سرمایه گذاران این سوال را داشتند که آیا جشن بازار واکسن زودرس است؟

نتایج امیدوار کننده Moderna و Pfizer در میان عفونت ها و بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده و بهبود اقتصادی است که نابرابری ها را تشدید می کند.

میلیون ها بیکار رها شده اند و مشاغل کوچک برای زنده ماندن در تلاشند.

واشنگتن هنوز در مورد مرحله دیگری از کمک به امدادرسانی به ویروس ، که اقتصاددانان برای جلوگیری از بهبودی – هر چند ناقص – از خط خارج می کنند ، در بن بست است.

برای کسانی که پایان بهبودی خود را از دست می دهند ، زخم های اقتصادی می تواند برای سالها یا حتی دهه های آینده بر روی زندگی کاری و مالی آنها تأثیر ماندگار داشته باشد.

روز پنجشنبه ، مطلع شدیم که هفته گذشته به دلیل محدودیت های جدید و مقررات منع رفت و آمد ، بنگاه های اقتصادی را به تعطیلی و اخراج کارگران افزایش داده است.

دفتر آمار کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت ، ادعاهای اولیه برای مزایای بیکاری دولت هفته گذشته 31،000 افزایش یافت و به 742،000 رسید.

از 31 اکتبر ، حدود 20.3 میلیون آمریکایی از برنامه های ایالتی و فدرال ، مانند مزایای بیکاری همه گیر (PUA) و مزایای بیکاری اضطراری فراگیر (PEUC) ، در حال جمع آوری بیکاری بودند.

اگرچه این میزان بیش از 840،000 نسبت به هفته قبل کاهش یافته است ، اما این لزوما خبر خوبی نیست.

اقتصاددانان اقتصاد آکسفورد در یادداشتی خطاب به مشتریان گفتند: “ممکن است ما شاهد افراد برجسته ای باشیم که مزایای 39 هفته PUA خود را تمام کرده اند” و افزودند که هر دو برنامه PUA و PEUC “در پایان سال منقضی می شوند و هیچ نشانه ای وجود ندارد که یک بسته محرک در جلسه اردک لنگ کنگره تصویب شود. “

مهلت مجازات اخراج ، صبر وام بیمار و سایر برنامه های فدرال که در بهار برای کمک به مردم در کنار آمدن با بحران ویروس کرونا معرفی شده است نیز باید تا پایان سال 2020 منقضی شود.

نیویورک بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که تمام مدارس دولتی شهری – بزرگترین سیستم مدارس دولتی در ایالات متحده – را تعطیل می کند تا حاوی عفونت های مارپیچی باشد.

اداره ترانزیت کلانشهر هشدار داده است که اگر واشنگتن از حمایت مالی برخوردار نشود ، می تواند 40 درصد از مترو نیویورک را کاهش دهد و 9300 شغل را قطع کند. این اقدام هرگونه تلاش برای بهبود اقتصادی را به خطر می اندازد.

با ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان ، در برانکس ، نیویورک ، ایالات متحده افرادی با ماسک صورت در صف آمبولانس CityMD در صف هستند. [File: Shannon Stapleton/Reuters]

سهام خرده فروشی پنجشنبه قبل از فصل بحرانی خرید تعطیلات در کانون توجه قرار گرفته است.

سهام L Brands Inc پس از ارسال درآمد بهتر از حد انتظار ، با حمایت از افزایش فروش در لباس زیر زنانه Bath & Body Works و Victoria’s Secret ، بیش از 16 درصد جهش کرد.

اما سهام اپراتور فروشگاه های بزرگ Macy’s Inc پس از اعلام بیش از 20 درصد کاهش فروش در سه ماهه سوم ، 2.7٪ سقوط کرد.



[ad_2]