بهترین انیمیشن های سال 2020؛ جذاب ، هیجان انگیز | آخرین خبرها

[ad_1]

در این مقاله بهترین انیمیشن های سال 2020 را بررسی خواهیم کرد. با ما بمان.

یونیورسال با ساخت ترول موجودات خوشی را به دنیای انیمیشن معرفی کرده است که همیشه می رقصند و آواز می خوانند. در قسمت دوم این انیمیشن ترول ، یک ترول از سرزمین راک سعی در از بین بردن انواع موسیقی دارد و تنها موسیقی در جهان است …

انیمیشن سال 2020

یکی از نقاط قوت این انیمیشن داستان سرایی جالب و گوش دادن به آهنگ های کلی کلارسون ، جورج کلینتون و دیگر خوانندگان است.

جلو – جلو

آخرین همکاری دیزنی-پیکسار داستان دو برادر است که سعی می کنند با روح پدرشان ارتباط برقرار کنند و از این رو با افراد جالبی که قدرت جادویی دارند ملاقات می کنند.

انیمیشن سال 2020

این انیمیشن به کارگردانی Dan Scanlon و صداپیشگی Chris Pratt و Tom Holland می تواند یکی از بهترین انیمیشن های سال 2020 باشد که مفاهیم انسانی را به شکلی احساسی و جذاب به تصویر می کشد.

Sonic the Hedgehog

Sonic برای بسیاری از افراد نام آشنایی است. همه ما بازی های ویدیویی کودکان خود را به یاد می آوریم ، امسال Sonic با ترکیبی از انیمیشن و اکشن زنده به سراغ بچه ها آمد.

انیمیشن سال 2020

Sonic با بازی بن شوارتز ، که در یک داستان جذاب صداگذاری شده است ، یکی از بهترین انیمیشن های سال 2020 است. داستان این کار مربوط به همکاری سونیک با مقامات محلی برای شکست دادن دکتر روباتنیک است و صحنه های این بازی ما را به یاد بازی ویدیویی سونیک می اندازد.

Scoob – کلاهبردار

Scooby بازسازی شده از مجموعه قدیمی و محبوب Scooby Doo است. دو قهرمان داستان به همراه دوستانشان با بزرگترین رمز و راز زندگی خود روبرو می شوند و بدین ترتیب با افراد شرور می جنگند.

انیمیشن سال 2020

این انیمیشن به کارگردانی تونی سرون آغاز سری جدید داستان های Scooby Doo و دوستانش است و یکی از مدعیان بهترین انیمیشن سال 2020 است.

Minions: Uprising Gru

“مینیون ها: بازگشت وعده” دنباله ای از فیلم محبوب “مینیون ها” است که توسط Illumination فیلمبرداری شده است و داستان مینیون هایی است که در تگزاس به دنبال ابرقهرمانان می گردند و سرانجام عاشق اسکارلت اوریلی می شوند.

انیمیشن سال 2020

مانند فیلم قبلی ، فیلم توسط كایل بالدا كارگردانی شده بود و پیر ترون برای استیو كارل و جولی اندروز بازیگران این فیلم بود.

باب اسفنجی فیلمی درباره باب اسفنجی است

تصاویر پارامونت ، قسمت سوم Sponge Bob را با سایر نمونه های قدیمی تفاوت ویژه ای کرد. در این قسمت باب اسفنجی کاملاً در فضای سه بعدی طراحی شده و از نمونه های کارتونی دو بعدی سنتی فاصله می گیرد.

انیمیشن سال 2020

باب اسفنجی با گری محبوبش زندگی می کرد. یک روز او متوجه می شود که گری از بین رفته است. بعد از تمام تلاش برای یافتن او ، او متوجه می شود که …

روح روح است

انیمیشن روح یک کمدی و فانتزی است ، این داستانی درباره زندگی نوازنده ای است که علاقه خود را به بازی از دست می دهد و بعد از این اتفاق روح از بدن جدا می شود.

انیمیشن سال 2020

این فیلم به کارگردانی پیت دکتر و صداپیشگی جیمی فاکس ، تینا فی و دیگران ساخته شده است.

بهشت و آخرین اژدها – بهشت ​​و آخرین اژدها

Paradise and the Last Dragon یک انیمیشن خارق العاده است که با الهام از فرهنگ جنوب شرقی آسیا ساخته شده است.

انیمیشن سال 2020

فیلمبرداری این فیلم توسط پل بریگز و دین ولینز انجام شده است که برای خلق یک ماجراجویی حماسی حماسی به این منطقه سفر کرده اند اما به دلیل شیوع تاج دیزنی مجبور به اکران خود به تعویق افتادند.

[ad_2]