تاریخچه استعفای معاونان وزیر بهداشت / آیا نمکی قصد پاکسازی وزارتخانه را دارد؟ | خبر فوری

[ad_1]

5fb81e59146f3_2020-11-20_23-21

نعمتولا حافظی در توییتر خود نوشت: پس از استعفای دکتر قاضی زاده ، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خانواده نوبخت به روحانی تحمیل شد و در این زمینه موضع لرزان داشت.

برخی استعفا های اخیر را ناشی از روابط بین نابهتس و وزارت بهداشت می دانند.

نماتولا حافظی در توییتر خود نوشت:

1 / پس از استعفای دکتر قاضی زاده ، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خانواده نوبخت به روحانی تحمیل شد و در این رابطه موضع متزلزلی داشت. وی سعی کرد با حفظ معاون پژوهشی (دکتر ملک زاده) و آموزش (دکتر لاریجانی) که سمت برجسته ای نزد رئیس جمهور داشت این کمبود را جبران کند.

2 / این حفظ زمانی بود که از همان ابتدا بین وزیر بهداشت و دو معاون وی در سیاست های بهداشتی تفاوت وجود داشت ، اما حفظ مکان از اهمیت بیشتری برخوردار است. و این آغاز یک سیاست دوگانه در وزارت بهداشت بود ، تا آنجا که حتی روحانی در مقر تاج ، در پاسخ به وزیر ، نظر دکتر ملک زاده را استناد کرد.


3 / دیروز دکتر نمکی در اصفهان به طور ضمنی تمام اشتباهات وزارت بهداشت در تاج را به گردن دکتر ملک زاده انداخت ، زیرا نمی دانست که حفظ جایگاه وزارت به قیمت بخش سیاست گذاری در وزارت بهداشت این دومینو را آغاز کرد. شجاعت و استقلال انتخابات پیش شرط وزیر بهداشت بودن است.

نعمتولا حافظی در توییتر خود نوشت: پس از استعفای دکتر قاضی زاده ، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خانواده نوبخت به روحانی تحمیل شد و در این زمینه موضع متزلزلی داشت.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb81e59146f3_2020-11-20_23-21

برخی استعفا های اخیر را ناشی از روابط بین نابهتس و وزارت بهداشت می دانند.

نماتولا حافظی در توییتر خود نوشت:

1 / پس از استعفای دکتر قاضی زاده ، وزیر بهداشت (دکتر نمکی) از طریق خانواده نوبخت به روحانی تحمیل شد و وی در این رابطه موضع مبهمی داشت. وی سعی کرد با حفظ معاون تحقیقات (دکتر ملک زاده) و آموزش و پرورش (دکتر لاریجانی) که ریاست جمهوری را بر عهده داشت ، این نقص را جبران کند.

2 / این حفظ زمانی بود که از همان ابتدا در سیاست های بهداشتی بین وزیر بهداشت و دو معاون وی اختلاف بود ، اما حفظ اهمیت بیشتری دارد. و این آغاز یک سیاست دوگانه در وزارت بهداشت بود ، تا آنجا که حتی روحانی در مقر تاج ، در پاسخ به وزیر ، نظر دکتر ملک زاده را استناد کرد.


3 / دیروز دکتر نمکی در اصفهان به طور ضمنی تمام اشتباهات وزارت بهداشت در تاج را به گردن دکتر ملک زاده انداخت ، زیرا نمی دانست که حفظ جایگاه وزارت به هزینه تقسیم سیاست در وزارت بهداشت این دومینو را آغاز کرد. شجاعت و استقلال انتخابات پیش شرط وزیر بهداشت بودن است.

[ad_2]