تسلا جاده را در رالی در بخش وسایل نقلیه الکتریکی هدایت می کند اخبار از انگلستان

[ad_1]

تسلا سود خود را در بازار جهانی خودرو به ارمغان آورد و با رشد 4.5 درصدی به بالاترین قیمت 508.61 دلار رسید.

شرکت تسلا روز پنجشنبه منجر به تجمع غیرقابل توقف در سهام وسایل نقلیه الکتریکی شد زیرا این بخش از خوش بینی سرمایه گذاران مبنی بر تسلط بازار جهانی خودرو در دهه های آینده توسط بازار سرمایه ، تقویت شد.

تسلا با 4.5 درصد پیشرفت ، سودآوری برای این بخش به همراه داشت که منجر به ثبت 508.61 دلار شد. شرکت Lordstown Motors، Electrameccanica Vehicles Corp.، Nikola Corp. و Kandi Technologies Group Inc. در تجارت صبح نیز افزایش یافت.

رای اعتماد در صنعت از انگلیس صادر شد ، که اکنون ناوگان در حال رشد خود از اتومبیل های برقی را راهی برای ایجاد شغل و همچنین متعادل سازی شبکه برق می داند و نخست وزیر بوریس جانسون خواستار حذف تدریجی خودروهای بنزینی است. دیزل تا سال 2030 ، ده سال جلوتر از برنامه قبلی.

در اواخر روز ، مدیر عامل شرکت جنرال موتورز انتظار می رود ماری بارا در یک کنفرانس صنعتی اعلام کند که جنرال موتورز آماده است تا سال 2025 بیش از 20 میلیارد دلار برای مدل های الکتریکی هزینه کند ، که پیش بینی کرده بود.

تمایل بازار برای تأمین مالی خودروهای الکتریکی جدید در تعداد تازه تاسیس هایی که می خواهند در آینده نزدیک در لیست قرار بگیرند نیز مشهود است. روز چهارشنبه ، بلومبرگ اعلام کرد که Electric Last Mile Solutions در حال مذاکره برای اعلام عمومی آن از طریق ادغام با Forum Merger III Corp. ، یک شرکت خرید هدف خاص است ، به گفته افراد آشنا به این موضوع. این خبر از نزدیک پنجمین واردات آموزشی ویبولیتین را پذیرفت که توافق کرد با شرکت بازرسی خالی CIIG Merger Corp ترکیب شود.

در چند ماه گذشته ، سهام EV با اطمینان شعله ور شده است که اتومبیل های الکتریکی ، کامیون ها و اتوبوس ها بر آینده صنعت خودرو و حمل و نقل تسلط دارند. رشد روز افزون تسلا در بازار ، که باعث کاهش سرمایه ترکیبی برخی از بزرگترین خودروسازان جهان می شود ، فقط به این جنبش می افزاید.

“برخلاف گفته های رایج تسلا و وسایل نقلیه برقی که ناهار اتومبیل های میراثی را می خورند” ، اگر سرمایه بازار تمام تولیدکنندگان اتومبیل جهانی را از سال 2016 خلاصه کرده و آنها را با امروز مقایسه کنید ، “می بینیم که خودروهای الکتریکی در واقع کل سهم خودرو را گسترش داده اند کریس مک نالی ، تحلیلگر Evercore ISI ، در یادداشتی روز پنجشنبه نوشت.

انتظار می رود تسلا ، که هم اکنون سرمایه 479 میلیارد دلاری بازار را مدیریت می کند ، در ماه گذشته رشد کند ، زیرا اضافه شدن آینده آن به شاخص S&P 500 منجر به هیجان ناشی از خرید فعالیت از مدیران پول و سایر سرمایه گذاران خواهد شد. که از نزدیک معیار را کنترل می کنند.



[ad_2]