حماسه انگیزه آمریکایی: در لایحه جدید امداد COVID-19 چه چیزی می تواند باشد؟ | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

این صابون سیاسی طولانی مدت فعلی آمریکا است: چه زمانی دور بعدی کمک برای تسکین ویروس کرونا در ایالات متحده تأیید می شود و این لایحه در واقع شامل چه مواردی است؟

دموکرات ها در کنگره – و دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا – ماه هاست که درگیر این موضوع هستند زیرا میلیون ها خانواده و خانواده کوچک آمریکایی که درگیر مشکلات اقتصادی هستند ، منتظر کمک مالی مورد نیاز هستند.

بسیاری از مقررات قانون کمک ، مساعدت و امنیت اقتصادی 2.2 میلیارد تریلیون دلار (CARES) در اواخر ماه ژوئیه منقضی شد ، در حالی که سایر مواردی که از مستاجران ، وام گیرندگان دانشجویی و بیکاران محافظت می کنند در اواخر دسامبر منقضی می شوند.

بنابراین تأخیر در تصویب کمک بیشتر چقدر است؟ در اینجا آخرین حماسه محرک در حال انجام است.

psst ، منظور ما از تشویق چیست؟

ویروس کرونا ویروس کرونا را متوقف کرده است ، تجارت را متوقف کرده و میلیون ها نفر را بیکار کرده و اقتصادهای گسترده ای را در سراسر جهان ، از جمله ایالات متحده گسترش داده است.

تا زمانی که مصونیت گسترده ای نسبت به ویروس وجود نداشته باشد ، این تجارت معمول در بسیاری از بخش ها نخواهد بود. اینجاست که دولت وارد می شود. قانون گذاران در كنگره آمریكا می توانند اقتصاد را با پول به صورت كمك مالی برای مشاغل كوچك ، پرداخت مستقیم نقدی به خانوارها ، افزایش مزایای بیكاری ، تسویه بدهی و اقدامات دیگر برای كمك به مردم برای فرار از یك بیماری همه گیر تحریک كنند.

به زبان ساده: به مشکل بپردازید تا اوضاع بهتر شود.

پول خوب به نظر می رسد. پس بحث بزرگ چیست؟

جمهوری خواهان و دموکرات ها در مورد اینکه اقتصاد ایالات متحده به چه میزان محرک نیاز دارد ، به چه شکلی باید صورت گیرد و چگونه باید کاهش یابد اختلاف نظر دارند.

به طور کلی ، دموکرات ها خواهان یک لایحه بزرگتر هستند که مزایای اضافی بیکاری فدرال را برای کارگران ارائه دهد – اما هزینه آن 2.2 تریلیون دلار است.

جمهوری خواهان نسخه کوتاه شده می خواهند. Stephen Mnuchin آخرین وزیر خزانه داری ترامپ با هزینه 916 میلیارد دلار هزینه می شود.

هر دو پیشنهاد به معنای هزینه بیشتر است ، در حالی که دولت ایالات متحده قبلاً 3.3 تریلیون دلار کسری بودجه داشته است و همه گیر تمام نشده است.

رهبران حزب دموکرات ، سناتور چاک شومر و رئیس پارلمان ، نانسی پلوسی خواستار ایجاد انگیزه بیشتر برای خانواده ها و مشاغل مشکل دار آمریکایی هستند. [File: Hannah McKay/Reuters]

تریلیون ، میلیارد – این صورتحساب ها واقعاً چه کاری انجام می دهند؟

دموکرات ها می خواهند مزایای بیکاری در ایالت را افزایش دهند و مزایای بیکاری فدرال در هفته 300 دلار را که در اواخر ماه ژوئیه منقضی شد ، دوباره شروع کنند. آنها همچنین می خواهند به دولت و دولت های محلی که از پول محروم هستند کمک کنند و دور دیگری از مشوق های بازرسی 1200 دلار را برای افراد ارسال کنند.

و پیشنهاد ترامپ؟

طرح ترامپ به افراد 600 دلار انگیزه برای بررسی می دهد – نیمی از آنچه در آوریل دریافت کرده اند – اما شامل 300 دلار مکمل فدرال برای مزایای بیکاری ایالتی نخواهد بود.

این کمک به دولت های ایالتی و محلی که می دیدند خزانه خود را در اثر بحران تخلیه کرده اند کمک نمی کند. همچنین از مشاغل ، دانشگاه ها و مدارس در برابر پرونده های قضایی مربوط به ویروس محافظت می کند.

استفان مانوچین وزیر خزانه داری پیشنهاد کاهش 916 میلیارد دلار در مجلس دموکرات ها را ارائه می دهد [File: Greg Nash/Pool via Reuters]

آیا کسی ایده دیگری دارد؟

گروه سوم ، متشکل از سناتورهای هر دو طرف ، راه حل 908 میلیارد دلاری را پیشنهاد می دهند. پیشنهاد این گروه با هدایت سناتور دموکرات جو مانچین از ویرجینیای غربی و سناتورهای حزب جمهوری خواه سوزان کالینز از ماین و لیزا مورکوفسکی از آلاسکا شامل غرامت همه گیر برای 300 دلار در هفته و 160 میلیارد دلار برای ایالت و دولت های محلی است. اما برای هر آمریکایی چک ارسال نمی کند.

چه زمانی باید همه آنها به توافق برسند؟

به طور دقیق ، این باید ماه ها قبل حل و فصل می شد. یا هفته ها پیش یا همین الان

اما به طور جدی ، ساعت تمام می شود. در تاریخ 9 دسامبر ، اتاق باید لایحه بودجه یک هفته ای را تصویب کند تا به نمایندگان وقت بیشتری برای رسیدن به توافق برسد. بدون این اقدام ، دولت فدرال ایالات متحده کمتر از دو هفته قبل از کریسمس کار خود را متوقف خواهد کرد.

متوقف کردن دولت در طی یک بیماری همه گیر؟ به نظر خوب نمیاد

اینطور نیست. بنابراین بهتر است واشنگتن به سرعت کار کند – و سریع.

پس تصمیم چه کسی است؟

این مشکل است – برای همه. مجلس نمایندگان – جایی که دموکرات ها اکثریت آن را دارند – ابتدا لایحه محرک را تصویب کرد.

سپس این لایحه به سنا منتقل شد ، جایی که در حال حاضر جمهوری خواهان آن را کنترل می کنند. و پس از آن باید توسط رئیس جمهور معزول ترامپ ، که کمتر از دو ماه از کار خود باقی مانده است ، امضا شود.

از طرف خود ، جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب دموکرات ، صریحاً اعلام کرده است که خواهان آسودگی هرچه بیشتر است – اما بسیاری از مشاغل و خانواده های آشفته نمی توانند منتظر کمک بمانند تا زمان آغاز به کار وی در 20 ژانویه.

انتظار می رود 30 تا 40 میلیون نفر خانه خود را از دست بدهند اگر قبل از پایان مهلت قانونی فدرال برای اخراج ها در 31 دسامبر هیچ کاری انجام نشود [File: Leah Millis/Reuters]

چه چیزی در معرض خطر است؟

بر اساس ائتلاف ملی برای مسکن کم درآمد ، بیش از 10 میلیون آمریکایی بیکار هستند و می توانند 30 تا 40 میلیون نفر را در پایان سال مهلت قانونی به پایان برسانند.

خانواده ها از ابتدای شیوع همه گیر در تلاشند تا غذا را روی میز بگذارند. تغذیه آمریکا ، بزرگترین سازمان رفع گرسنگی در این کشور ، گفت كه شبکه بانك های مواد غذایی ملی این كشور از اول مارس تاكنون حدود 4.2 میلیارد وعده غذایی توزیع كرده است.

بنابراین در حالی که سیاستمداران با هم جفت می شوند ، مردم عادی با مشکل روبرو می شوند. ایالات متحده در حال حاضر افزایش عفونت COVID-19 را تجربه می کند و کارشناسان هشدار می دهند که اخراج های گسترده می تواند به گسترش ویروس کرونا کمک کند. اگر این به اندازه کافی بد نبود ، عدم پرداخت بدهی کارت اعتباری پس از تعطیلات می تواند به مارپیچی در بازارهای مالی منجر شود.

اگر خیلی جدی است ، چرا سیاستمداران نمی توانند فقط خوب بازی کنند؟

این س greatال بسیار خوبی است – و شاید بتوان یکی از سانتا را پرسید.



[ad_2]