داو در اخبار مربوط به واکسن Moderna COVID-19 360 امتیاز را پرتاب می کند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

نتایج مثبت حاصل از مطالعه دیگر در مورد واکسن COVID-19 باعث افزایش سهام در ایالات متحده در روز دوشنبه با افزایش عفونت در سراسر کشور شد.

شاخص های Dow و S&P 500 روز دوشنبه افزایش یافت پس از اینکه Moderna گفت داده های اولیه این مطالعه نشان داد که واکسن COVID-19 94.5٪ موثر است ، دومین پیام امیدوار کننده از جلوی واکسن در طی این چند هفته.

میانگین صنعتی داو جونز در آغاز معاملات وال استریت از 364 واحد یا 1.23٪ فراتر رفت ، زیرا شاخص 30 سهم به یک فاصله سرسام آور 30،000 مارک رسید.

شاخص گسترده تر S&P 500 – وكالتي براي سلامت حساب هاي بازنشستگي و پس انداز آمريكا – پس از ارسال ركورد جديد ، كه در روز جمعه بسته شد ، 0.76٪ جهش كرد.

در همین حال ، همچنان که سرمایه گذاران سهام Big Tech را به نفع سهام شکست خورده از همه گیر ادامه دادند ، شاخص Nasdaq Composite تقریباً بدون تغییر افتتاح شد.

سهام شرکت مدرن در اولین دقایق معاملات 10.47٪ افزایش یافت پس از آنکه شرکت بیوتکنولوژی به دومین شرکت آمریکایی تبدیل شد که نتایج مثبت تلاش های نامزد خود برای واکسن COVID-19 را گزارش می کند.

هفته گذشته ، Pfizer Inc گزارش داد که داده های مربوط به اواخر واکسن ، که در حال ساخت با BioNTech آلمان است ، نشان می دهد که بیش از 90 درصد موثر است.

دو برابر خبر خوب ، امیدوار است که بازی در حال تغییر برای شکست همه گیری و قرار دادن اقتصاد ایالات متحده و جهان در مسیر “عادی سازی” باشد.

نیل شیرینگ ، اقتصاددان ارشد گروه در Capital Economics ، روز دوشنبه در یادداشتی نوشت: “پس از تقریباً یك سال ویران كردن اقتصاد جهانی COVID-19 ، سرانجام در انتهای تونل روشنایی وجود دارد.”

شرینگ همچنین هشدار داد که در شرایطی که اقتصادها با افزایش سطح عفونت دست و پنجه نرم می کنند ، خوش بینی فعلی ممکن است کوتاه مدت باشد.

شیرینگ گفت: “خبر خوب در مورد واکسن ها با این واقعیت کاهش می یابد که آنها به زودی برای جلوگیری از زمستان سخت برای بسیاری از اقتصادها به زودی ارائه نخواهند شد.”

طبق گفته دانشگاه جان هاپکینز ، عفونت ها در ایالات متحده همچنان افزایش می یابند ، و عفونت های COVID-19 بیش از 11 میلیون در آخر هفته وجود دارد.

همزمان با تلاش مقامات محلی و ایالتی برای جلوگیری از شیوع بیماری ، این موج منجر به محدودیت های محدودتر تجاری در سراسر کشور شده است.

انگلستان و همچنین آلمان ، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی نیز اقدامات انسداد را برای کنترل عفونت های مارپیچی در نظر گرفته اند.

اعضای کلیسای Mesa Place در مقابل شیوع ویروس کرونا در ال پاسو ، تگزاس ، ایالات متحده آمریکا در مقابل مرکز پزشکی دانشگاه الپاسو نماز می خوانند. [File: Ivan Pierre Aguirre/Reuters]

اخبار Pfizer دوشنبه گذشته شاهد خروج سرمایه گذاران از Big Tech و سایر سهام “در خانه بمان” و غارت سهام شرکت های وحشیانه از همه گیر ، مانند خطوط هوایی ، شرکت های مالی و اپراتورهای سفر دریایی و تئاتر بودند.

از جمله تبلیغات دیگری که در روز دوشنبه خبرساز می شوند:

داروهای Inovio نیز پس از تأیید از FDA ایالات متحده ، 7.21٪ برای شروع مطالعه در مرحله میانی کاندید واکسن COVID-19 به دست آوردند.

سهام Johnson & Johnson پس از شروع مطالعه جدید برای آزمایش واکسن آزمایشی خود ، COVID-19 ، 0.45٪ افزایش یافت.

سهام Simon Property Group Inc ، بزرگترین اپراتور مرکز خرید در ایالات متحده ، پس از کاهش 80٪ سهام خرید در Taubman Centers Inc. رقیب ، 6.84٪ جهش کرد. همه گیری خرده فروشی را از بین برد.



[ad_2]