در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که مقابله با تغییرات اقلیمی به طور فزاینده ای دشوار شده است اخبار چین

[ad_1]

کمبود شیشه باعث گران شدن صفحات خورشیدی و کاهش تولید می شود و به بهترین تولید کنندگان در چین آسیب می رساند.

بزرگترین شرکت خورشیدی جهان ادعا می کند که کمبود شیشه در حال افزایش هزینه ها و کندی تولید پنل های جدید است و در برنامه های چین برای تسریع در انتقال آن به انرژی پاک ، آچار می اندازد.

به گفته بازارهای سرمایه دایوا ، قیمت پانل های فتوولتائیک شیشه ای 71 درصد افزایش یافته است و تولیدکنندگان در تلاشند آن را سریع تولید کنند تا بیش از یک هفته فروش را حفظ کنند. این کمبود زمانی اتفاق می افتد که صنعت خورشیدی روی پنل های دو فاز متمرکز باشد ، که هم برق و هم نیازهای شیشه را افزایش می دهد.

[Bloomberg]

تولیدکنندگان صفحه خورشیدی مانند Longi Green Energy Technology Co. در غیر این صورت ، افزایش قیمت ها باعث گران شدن انرژی خورشیدی و توقف حرکت در صنعت می شود.

چارلز جیانگ ، مدیر کل مرکز مدیریت زنجیره تأمین در لانگی ، بزرگترین نیروگاه خورشیدی ، گفت: “اگر تولیدکنندگان خورشیدی پروژه های خورشیدی را غیر اقتصادی بدانند ، سرمایه گذاری در پروژه های جدید را کاهش می دهند و این تقاضا برای انرژی خورشیدی را کاهش می دهد.” شرکت در جهان توسط سرمایه بازار. “اگر تولیدکنندگان شیشه به افزایش هزینه ها ادامه دهند ، سود حاصل از نیروگاه های خورشیدی بدون یارانه دولت به زیر میزان قابل قبول می رسد.

در سال 2018 ، زمانی که صنعت شیشه پر انرژی و آلاینده با مشکل ظرفیت بیش از حد مواجه است ، دولت چین شرکت ها را از افزودن ظرفیت تولید جدید منع کرده است. لونگی و پنج شرکت بزرگ خورشیدی دیگر روز سه شنبه با مقامات دولتی دیدار کردند و خواستار رفع محدودیت ها ، حداقل برای شیشه های خورشیدی شدند.

پانل های دو فاز

تقاضا برای شیشه نیز به دلیل برجستگی روزافزون صفحات دو فازی که هر دو قسمت بالا و پایین آن را با شیشه می پوشانند ، در صنعت خورشیدی در حال رشد است و اجازه می دهد تا مقدار کمی در تولید انرژی از نور خورشید که از زمین منعکس می شود ، ایجاد شود. طبق تحلیلگران Sunwah Kingsway انتظار می رود که چنین پنل هایی در سال 2022 نیمی از بازار را تشکیل دهند ، در حالی که در سال گذشته حدود 14 درصد بود.

تولید کنندگان شیشه خورشیدی امسال با شرکت Xinyi Solar Holdings Ltd. افزایش یافته اند. بیش از دو برابر ، و شرکت شیشه ای تخت در بازار هنگ کنگ تقریباً چهار برابر شده است. به دلیل حدس و گمان در مورد لغو کنترل ظرفیت و شکست شکست دموکراتیک در انتخابات ایالات متحده ، سهام روز چهارشنبه کاهش یافت. آنها پنجشنبه همراه با سایر تولیدکنندگان افزایش یافت زیرا پیروزی جو بایدن و برنامه سبزتر در ایالات متحده بیشتر محتمل بود. شیشه تخت 17٪ افزایش یافت ، در حالی که Xinyi 9.9٪ رشد کرد.

Xinyi و Flat Glass به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند ، اگرچه کارمندان Xinyi به تحلیلگران سیتی گروپ گفتند که این شرکت در صورت رفع محدودیت ها می تواند با گسترش سریعتر ظرفیت ظرفیت سهم خود از بازار محافظت کند.

جیانگ از لانگی گفت: برای تولیدکنندگان تابلو ، شیشه اکنون حدود 20٪ از کل هزینه های تولید را تشکیل می دهد ، در حالی که در حدود 10٪. وی گفت: از آنجا که کارخانه های تولید شیشه بسیار طولانی می شوند ، صنعت خورشید می تواند 20 تا 30 درصد به شیشه مورد نیاز خود در سال آینده نیاز داشته باشد ، در حالی که بازار تا سال 2022 تعادل نخواهد داشت.

این کمبود در یک لحظه نامناسب اتفاق می افتد ، زیرا توسعه دهندگان خورشیدی در تلاشند تا پایان سال جاری پروژه هایی را برای تأمین یارانه های دولت به اتمام برسانند. این نیز تهدید به توقف حرکت است ، درست همانطور که دولت چین در حال بررسی افزایش افزودن انرژی از منابع تجدیدپذیر است زیرا این کشور به دنبال کنترل آلودگی و خنثی شدن کربن تا 2060 است.



[ad_2]