دستگاه اکسیژن ساز اکساز ایرانی

اکسیژن طراح ۵ لیتری از Oxas و اطلاعات مربوط به تجهیزات پزشکی برای چیزهایی که به شما اجازه می دهد خرید اکسیژن ساز اکساز تا شما را با ارائه اطلاعات لازم به منظور انتخاب مناسب در این زمینه. دستگاه اکسیژن یکی از مهم ترین دستگاه های پزشکی برای بیماران است. اگر شما نیاز به یک ماشین یک ژنراتور اکسیژن بسیار مناسب و اندازه کوچک و صدای موتور بسیار کم مصرف بسیار پایین است و با وجود موارد استفاده از چنین توجه داشته باشید, یک ژنراتور اکسیژن ۵ لیتری اسساز Oxas بسیار مناسب راه حل در این زمینه است.

مشخصات ژنراتور اکسیژن 5 لیتری oxas Oxas

این دستگاه اکسیژن با خلوص اکسیژن 95٪ آن را آسان می کند تنفس و فراموش کردن مشکلات مربوط به روند تنفسی. صدای موتور این دستگاه تنها 50 دسی بل است و همان عامل تا حد زیادی استفاده از آن در شب را تسهیل می کند. این نیز با یک صفحه نمایش ال سی دی مجهز, که تا حد زیادی ساده و بهبود استفاده از دستگاه. اکسیژن ساز اکساز وزن این دستگاه در حدود 22 کیلوگرم است که اگر ما می خواهیم به مقایسه آن با دیگر دستگاه های موجود در بازار ما به این نتیجه رسیدند که وجود دارد تفاوت زیادی نیست در این زمینه.

یکی از ویژگی های مثبت اصلی ژنراتور اکسیژن اکسیژن 5 لیتری ، حضور گزینه های هشدار دهنده در آن است. به عنوان مثال وجود دارد بسیاری از سیگنال های هشدار دهنده مانند افت فشار و افزایش اکسیژن خلوص و ویژگی های از قبیل نوسانات سطح اکسیژن در اکسیژن تولید دستگاه 5 لیتر اکسید. این عامل ، به نوبه خود ، استفاده از این محصول را به عنوان راحت و karabardtar که ممکن است در مقایسه با نمونه های 2016 دانلود نیوز دیگر از همان است که در buzarbashad. این محصول دارای یک سال گارانتی, و شما می توانید این گارانتی در صورت بروز مشکلات استفاده.