ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج آخرین خبرها

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج  آخرین خبرها


امروز در این مقاله نکاتی در مورد ایجاد افکار مثبت در یک فرد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب ارائه دادیم. ما امیدواریم که این به طور م effectivelyثر وضعیت شما را بهبود بخشد.

هرگز نمی توانیم این روزها را فراموش کنیم. روزها و اخبار پر استرس درباره افزایش تعداد قربانیان و مرگ و میرها … برای برخی از دست دادن عزیزان یا بیماری خودشان به تلخی تاریخ می افزاید. امروز در این مقاله نکاتی در مورد ایجاد افکار مثبت در یک فرد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب ارائه دادیم. ما امیدواریم که این به طور م effectivelyثر وضعیت شما را بهبود بخشد.

الكساندر فروند به علت شريان كرونر بيمار شد و مدتي مجبور به قرنطينه شد. او یادداشت هایی را نوشت که ممکن است مورد توجه همه باشد.

یک چیز: لحظه را زندگی کن!

در حال حاضر ، در صورت امکان ، وضعیت غیر عادی رخ داده را نمی توان تغییر داد. بنابراین ، آسیب دیدن به خود به دلیل ترس مداوم از ابتلا ، ترس از آینده نامعلوم ، تنهایی یا از دست دادن شغل م workثر نیست و حتی می تواند به شما آسیب عاطفی برساند.

یک فرد اغلب اهداف دور را دنبال می کند: روز بعد ، شغل بعدی ، یک پیشنهاد عالی دیگر ، سفر بعدی ، فرصت بعدی ، تجربه بعدی ، مشارکت بعدی ، رابطه بعدی و غیره

ما آنچه را که اکنون داریم ، نادیده می گیریم. شاید ما الان خوشحال تر از آنچه فکر می کنیم هستیم.

اما این را فقط وقتی می توانیم درک کنیم ، وقتی محدودیت های اجتماعی فعلی را فرصتی برای تأمل در زندگی خود می بینیم و دائماً به خود یادآوری می کنیم که آگاهانه آن لحظه را تجربه می کنیم.

دوم: مثبت فکر کنید!

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج

ما بارها خوانده ایم یا شنیده ایم كه تفكر مثبت یا مثبت برای سلامتی بسیار مهم است و یك پیش بینی خوش بینانه می تواند امید به زندگی را تا 15٪ افزایش دهد.

مثبت اندیشی به خصوص در مواقع بحرانی کار آسانی نیست و نگرانی ها و مشکلات ذهن ما را تحت الشعاع قرار می دهد.

در هر زمان ، حتی در این شرایط دشوار ، با در نظر گرفتن حوادث روز و یافتن سه چیز خوب یا مثبت ، آگاهی از لحظات کمی خوش که اغلب در زندگی روزمره از دست می روند ، روحیه فرد را تقویت می کند.

این لحظات می تواند یک گپ کوتاه خوب یا خبر مثبت باشد. با آگاهی از این لحظات ، این شادی های کوچک را روشن کنید. بهتر است آنها را یادداشت کنید. افکار مثبت به وضوح زندگی فرد را آسان می کنند.

سوم: به چیزهای دیگری فکر کنید!

امروز ، به هر کجا که نگاه کنیم یا هر آنچه درباره وقایع جاری می خوانیم ، و حتی در گفتگو با نزدیکان و آشنایان ، به بحران تاج برسیم.

این قابل درک است اما مفید نیست. با وقفه های بزرگ ، از همه اخبار ترسناک در رسانه ها و گپ های مهیج در شبکه های اجتماعی دوری کنید.

هر روز ، حتی برای مدت کوتاهی ، از کسانی که نسبت به جهان و وضعیت فعلی بدبین هستند ، دوری کنید. در عوض ، روی چیزهای خوب زندگی مانند “اختراع” ، تغییر نگاه بدبینانه یا خنداندن مردم تمرکز کنید.

چهارم: به حالت روز توجه کنید!

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج

همه گیر تاج و تخت تمام زندگی ما را زیر و رو کرده است. در گذشته ، بسیاری از ما از زندگی روزمره خود ناامید شده ایم و اشتیاق اوقات فراغت بیشتری داریم. اما واقعیت این است که زندگی برخی افراد بدون برنامه روزمره معمول مختل می شود: زمان مشخصی برای بلند شدن از رختخواب ، غذای معمولی ، زمان مشخص برای خرید و غیره

بسیاری از ما به طور ناگهانی در دوره کرون وقت زیادی را در خانه می گذرانیم ، که می تواند سرگرم کننده باشد زیرا وقت بیشتری با خانواده یا برای خودمان داریم.

این همزیستی طولانی مدت ناآشنا همچنین می تواند آزمون انعطاف پذیری ما باشد. برای موفقیت در کوره آزمایش مهم است که برنامه های منظمی را که برای این زمان در نظر دارید دنبال کنید.

پنج: فعال باشید!

تقریباً همه ما قبل از تاجگذاری در زندگی روزمره بسیار فعالتر از امروز بودیم. ما بیشتر دویدیم ، از پله ها بالا رفتیم ، سرعت را برای رسیدن به اتوبوس افزایش دادیم ، برای خرید در صف ایستادیم ، کالاهای خریداری شده را در خانه بردیم و موارد دیگر که امروز نیازی به انجام آنها نداریم.

شما بهتر می دانید کدام ورزش برای شما مناسب است. مهمترین چیز غلبه بر تنبلی و راه رفتن است.

در غیر این صورت ، فقط یک چیز: اولین قدم برای آغاز روز – بلند شدن از رختخواب است. طولانی ماندن در رختخواب می تواند به خلق و خوی شما آسیب برساند و حتی باعث افسردگی شود.

ششم: طبیعت را احساس کنید!

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج

رنگ های پاییز ، پرندگان مهاجر و جریان های باد را امتحان کنید. پیاده روی برای همه ما مفید است ، حتی اگر نیم ساعت در روز باشد. البته یک ساعت و نیم بهتر است.

در صورت امکان از خورشید نهایت استفاده را ببرید. هنگام باران یا رعد و برق چه باید کرد؟ جمله ای گفته می شود که هوا بد نیست ، فقط لباس های خوب و بد وجود دارد. حتی اگر هوا برای شما بد است: از خانه بیرون بروید!

به خصوص ورزش در فضای باز روحیه فرد را بالا می برد ، استرس و اضطراب را از بین می برد ، زیرا ورزش در فضای باز سطح کورتیزول خون را کاهش می دهد.

هفتم: بدن و ذهن خود را ناز کنید!

البته نه با شکلات و چیپس! با یک رژیم غذایی سالم ، میوه ها ، سبزیجات ، آب میوه های تازه.

برای ذهن؟ آرام باشید ، از وحشت ، نور شمع به جای نور سقف ، موسیقی به جای صدای ماشین لباسشویی ، ماساژ ، حتی اگر با دوش یا مالیدن حوله برای خشک شدن بدن است ، خودداری کنید. نکته مهم این است: وقت کافی برای پرورش جسم و روح خود پیدا کنید.

هشت: خودت را غافلگیر کن!

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج

محدودیت های اجتماعی دنیای ما را بسیار کوچک و کسل کننده می کند ، اما ذهن ما به انگیزه و تنوع نیاز دارد. پس خود را غافلگیر کنید ، یک سورپرایز برای خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، دستورالعمل هایی برای کالاهایی که نمی شناسید پیدا کنید ، یا ترکیبات کالاهایی را که می شناسید تغییر دهید ، حتی اگر طعم آن را دوست ندارید.

به موسیقی مراجعه کنید که به طور معمول گوش نمی دهید ، سریالهای مشابه و نمایش های تلویزیونی را به طور مداوم تماشا نکنید.

بسیاری از کانال های تلویزیونی یا اینترنتی مستندها و فیلم ها ، برنامه ها و فیلم های متنوعی را ارائه می دهند که ایده های جدیدی به شما می دهند.

نه: خانه!

بسیاری از افراد در فصل بهار تمایل زیادی به انتقال خانه ، تغییر طرح یا رنگ خانه دارند. مردم معمولاً در یک محیط مرتب ، تمیز یا تازه رنگ آمیزی شده احساس راحتی بیشتری می کنند.

نشان داده شده است که نظافت باعث کاهش استرس می شود و حتی برخی معتقدند که ادامه زندگی در خانه نوعی مراقبه است. از نظر برخی ، مرتب سازی خانه تأثیر “آزادسازی” دارد.

به عنوان مثال ، در اروپا ، هر شهروند به طور متوسط ​​10 هزار مورد را نگهداری می کند که بسیاری از آنها نیازی به آنها ندارد ، اما تمیز کردن آنها دشوار است.

برای تسهیل نظافت ، یک ترفند خوب وجود دارد: از اتاق به اتاق نروید و به طبقه بندی مواردی مانند لباس ، کتاب ، سوغاتی و … اعتماد کنید. اگر ابتدا همه چیز را در انبار قرار دهید ، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آنها را ذخیره کنید یا جدا کنید.

ده نکته برای ایجاد افکار مثبت در تاج

ده: تجارت جدیدی را شروع کنید!

“اگر وقت داشتم ، می توانستم …” این عبارت برای بسیاری آشنا است. بهترین بهانه این است که از انجام هر کاری یا حل مسئله دور شوید.

بنابراین اکنون که وقت داریم ، بیایید این کار را انجام دهیم یا آن را تمرین کنیم ، به عنوان مثال ، یادگیری زبان جدید ، نقاشی یا موسیقی ، یوگا یا انجام فعالیت های اجتماعی ، کمک به کودکان در یادگیری ، یا حتی خرید برای همسایه سالخورده یا بیمار. اکنون وقت چیزهای جدید داریم.

برای بهبود شرایط خود چه می کنید؟

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>