رأی دهنده آمریکایی: یوسف عثمان آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن ، نامزد دموکرات وی ، برای ریاست جمهوری در یک کشور کاملاً تقسیم شده در رقابت هستند.

تمرکز ترامپ بر قانون و نظم است و بایدن در تلاش است تا یک یادداشت سازشی بنویسد. جنبش زندگی زندگی سیاه اهمیت دارد و اینکه آیا ترامپ مالیات خود را معاف خواهد کرد از جمله سوالاتی است که آمریکایی ها هنگام انتخاب رئیس جمهور خود مورد بررسی قرار می دهند.

با نزدیک شدن به انتخابات مورد بحث و جدال ، الجزیره خطاب به رای دهندگان در ایالات متحده می پردازد و 9 س askingال می پرسد تا بفهمد از چه کسی حمایت می کند و چرا.

یوسف عثمان

[Courtesy of Youssef Osman]

سن: 21 سال

حرفه: دانشجو

مکان: Summit County ، اوهایو

در سال 2016 برای: N / A رأی داده شد

در سال 2020 رأی می دهد به: جو بایدن

مسئله اصلی انتخابات: عدالت

رأی میدی؟ چرا و چرا نه؟

“من در انتخابات آینده رأی خواهم داد زیرا فکر می کنم این وظیفه هر آمریکایی است. و من فکر می کنم چهار سال گذشته از این نظر بسیار مهم بوده است که زندگی بسیاری از افراد مختلف را از راه های بسیار معنی داری تحت تأثیر قرار داده است. همه تحت تأثیر همه گیری و بحران های دیگری که این کشور با آن روبرو شده است ، بنابراین احساس می کنم همه باید رأی دهند. و من فکر می کنم بسیاری از مردم در این فصل انتخابات رأی می دهند. “

شماره یک شما چیست؟

“سوال شماره یک من در این انتخابات عدالت است. و من فکر می کنم این یک چیز مضاعف است – من فکر می کنم این عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی باشد.

“من فکر می کنم بسیاری از موارد در طی بحران COVID افزایش یافته است. و مردم در آن دوران بی عدالتی اقتصادی زیادی دیده اند. ما دیده ایم میلیاردرها میلیاردرها بیشتر سود می کنند. و من فکر می کنم این کاملاً دیوانه وار است ، با توجه به اینکه بسیاری از افراد بیکار هستند و منبع درآمدی ندارند.

“و می دانید ، از هر 1000 سیاه پوست 1 نفر در اثر بحران COVID جان خود را از دست داده است [from this study]که کاملا پوچ است. بی عدالتی اقتصادی و اجتماعی [factor] که در – [they go] دست در دست. در واقع این بحرانی بوده است که این کشور مدتهاست با آن دست به گریبان است ، اما من فکر می کنم که در چهار سال گذشته [maximised] به طرق مختلف “

به کی رای خواهی داد؟

“من به جو بایدن رأی خواهم داد.”

آیا دلیل اصلی برای انتخاب نامزد خود وجود دارد؟

“من متخصص سیاست بین الملل هستم ، سیاست را دوست دارم. اما من همیشه مستقل بوده ام و واقعاً فقط در حال بررسی چگونگی نامزدها در هر فصل انتخابات هستم – من در واقع فقط براساس حزب رأی نمی دهم.

“من به جو بایدن رأی خواهم داد زیرا از سخنان وی قدردانی می کنم. من از صداقت او قدردانی می کنم. من این واقعیت را می دانم که او در طول زندگی خود مبارزات بسیاری را پشت سر گذاشته است ، اما او برای مردم آمریکا بسیار سخت کار کرده است. من قدردانی می کنم که او بسیار پیر است و هنوز هم علاقه مند به کاری است که انجام می دهد. و من از این واقعیت که وی بسیار علاقه مند به حقوق شهروندی است ، قدردانی می کنم.

“و شما می دانید، [Biden] همسرش در سنین بسیار کمی فوت کرد ، دخترش در سنین بسیار جوانی درگذشت ، پسرش درگذشت. او مبارزات مختلفی را پشت سر گذاشته است ، اما هنوز در آنجاست و برای مردم آمریکا می جنگد. و او فقط شخصی است که می توانم با او ارتباط برقرار کنم. من فکر می کنم این الگوی عالی برای داشتن مردم در این کشور است. “

آیا از وضعیت کشور راضی هستید؟

“کاملاً نه. من از وضعیت این کشور راضی نیستم. اگر قبل از ویروس کرونا از من س askال کنید ، فکر نمی کنم جواب آنقدر نهایی باشد. اما در طی این همه گیری ، فقط شخصاً ، دوستان زیادی داشتم که برای ویروس کرونا می جنگیدند. من من دانشجوی جورج تاون هستم [University]، و سال گذشته من مجازی بود – کاملاً مجازی – و [I’m] من با پروژه پایان نامه و بعضی از کلاسهایم مشکل زیادی دارم و نمی توانم از آن لذت ببرم زیرا بسیاری از افراد دیگر در مناطق مختلف جهان با روسای جمهور یا رهبرانی هستند که با روش ویروس کرونا برخورد صحیحی داشته اند.

“بسیار ناامید کننده است. من فکر می کنم این برای بسیاری از مردم در سراسر کشور بسیار ناامید کننده است و من از این موضوع اصلاً راضی نیستم. من فکر می کنم اگر ویروس کرونا به درستی کنترل شود ، می توان جان بسیاری را نجات داد. فکر نمی کنم مشکلات عدالت که قبلاً لمس کردم اینقدر شدید باشد. اما به دلیل آنچه که ما با مدیریتی تجربه کرده ایم که برخورد صحیحی با ما نداشته است ، اکنون در وضعیتی هستیم که امروز هستیم. “

دوست دارید چه چیزی تغییر کند؟

“از این پس ، من دوست دارم رئیس جمهور مسئول سخنرانی هایی باشد که وی می گوید. من دوست دارم رئیس جمهور الگویی برای کودکان در سراسر کشور و سراسر جهان باشد. من می خواهم برای آمریکا در سراسر جهان احترام بگذارم از آنجا که احساس می کنم مانند تاریخ آمریکا هستم ، ما در صحنه بین المللی شهرت زیادی ایجاد کرده ایم و همه اینها با دولت ترامپ غبارآلود شده است.

“این چیز خوبی نیست. من به عنوان یک آمریکایی ، خانواده های زیادی در خارج از کشور در خاورمیانه دارم و مسافرت های زیادی به خارج از کشور دارم و اولین مکالمه ای که با آنها انجام می دهم همیشه درباره کشور در آمریکا است. و آنها فکر می کنند که آمریکا در حال حاضر فقط یک شوخی است. من از این نظر احساس غرور نمی کنم – این اصلاً احساس خوبی نیست.

“من یک رئیس جمهور را دوست دارم که به زنان احترام بگذارد. من می خواهم رئیس جمهوری ای داشته باشم که به اقلیت ها احترام بگذارد. من می خواهم رئیس جمهوری صادق و راستگو باشم و مدام رسانه ها را مسخره نکند. متأسفانه ، این چیزی نیست که ما از رئیس جمهور ترامپ دیده ایم و ناامیدکننده است. “

فکر می کنید انتخابات تغییری ایجاد می کند؟

“من فکر می کنم انتخابات در آینده شرایط را تغییر خواهد داد. همانطور که پرزیدنت اوباما گفت ، ایالات متحده مسیر بسیار خوبی را برای پیشرفت در بسیاری از معیارهای مختلف طی کرده است. اما به نظر می رسد فقط یک فاصله در دولت ترامپ وجود دارد.

“من فکر می کنم ما می توانیم به همان سیر صعودی مشترک که دنبال می کردیم برگردیم. و من فکر می کنم همه چیز با صداقت رهبر شروع می شود و دیگران را مسئول می داند و الگوی دیگران است. و هنگامی که چنین چیزی را داریم – به عنوان شخصی که باید به او نگاه کنیم – احساس می کنم همه بیشتر کار خواهند کرد ، علاقه بیشتری به کار خود نشان می دهند و صادق تر و قابل اعتماد ترند. و من فکر می کنم که آمریکا واقعاً دوباره عالی خواهد شد. “

بزرگترین نگرانی شما برای ایالات متحده چیست؟

“من در حال حاضر دو نگرانی در مورد ایالات متحده دارم. یک چیز واضح است ویروس کرونا ویروس – من می ترسم اگر و هنگامی که واکسن منتشر شود ، مردم از مصرف آن ترس خواهند داشت زیرا همه چیز خیلی عجول بود. من همچنین فکر می کنم چون همیشه اطلاعات غلط زیادی وجود دارد ، مردم از گرفتن واکسن ترس خواهند داشت. همچنین فکر نمی کنم این واکسن برای همه افرادی که می خواهند به آن دسترسی داشته باشند به راحتی در دسترس باشد و فقط به افراد خاص تزریق می شود. این قرار نیست عادلانه یا هر چیز دیگری باشد. برای بسیاری از افراد می تواند بسیار گران باشد.

“چیز دیگری که من واقعاً نگران آن هستم ، مباحث عدالت اجتماعی است. فکر می کنم ما در حال حاضر به عنوان یک کشور واقعاً در شرایط دشواری قرار داریم. نمی دانم اوضاع به کجا می رود. من نگران این فصل انتخابات هستم. من نگران هستم که آشوبهایی وارد شب انتخابات شود. و من فکر می کنم کشور به قدری دو قطبی شده است که یک جمهوری خواه به یک دموکرات احترام نمی گذارد ، یک دموکرات به یک جمهوری خواه احترام نمی گذارد ، همه خود را دروغگو می نامند ، همه خود را دروغگو می نامند. و هیچ نیروی متحد کننده یا رهبر متحد وجود ندارد. و برای شرایط یک ملت و جوانانی که به این کشور نگاه می کنند و می بینند اوضاع کجاست اصلاً خوب نیست.

وی گفت: “اگر بحث معاون رئیس جمهور را دیدید ، آخرین سوالی که آنها پایان یافت این بود ، من معتقدم یک دانش آموز کلاس هشتم که از نامزدهای معاون ریاست جمهوری پرسید وقتی خبر را روشن می کند ، همه همیشه بحث و جدال می کنند و این چیزی نیست که مردم می خواهند. بهترین برای آمریکا. چگونه پیش برویم؟ و پاسخ ها بسیار دیپلماتیک بود ، اما در واقع ، مردم فقط به مهمانی های حزب خود اهمیت می دهند. آنها فقط به آنچه برای تیمشان بهتر است ، برای کشورشان بهتر است. و این برای مردم آمریکا خوب نیست زیرا ما رنج می بریم. در حال حاضر بسته محرک دیگری نداریم زیرا مردم در حال جنگ هستند ، اما اکنون افراد زیادی در حال جنگ هستند. بنابراین چگونه بر قوز غلبه کنیم؟ من فکر می کنم ما برای این کار به یک رهبر نیاز داریم. و در حال حاضر فقط وجود ندارد. “

آیا چیزی در مورد انتخابات نپرسیده ایم که بخواهید به اشتراک بگذارید؟

“من کمی زودتر در مصاحبه این موضوع را لمس کردم. من اصالتاً اهل خاورمیانه ، یک فلسطینی لبنانی هستم و به جایی که هستم افتخار می کنم. من هم یک مسلمان آمریکایی هستم. و در اوایل دولت ترامپ ، وقتی منع مسلمانان را دیدم ، بر افراد خانواده من تأثیر گذاشت و بسیاری از دوستان خانواده را تحت تأثیر قرار داد. و این فقط یک فال بد برای آنچه در آینده رخ داده بود بود. من از خواهران و برادران مسلمان خود می ترسم ، نسبت به خواهران و برادرانم که اقلیت ها در سراسر کشور هستند اعم از سیاه پوستان ، اسپانیایی ها ، مسلمانان یا آسیایی آمریکایی ها احساس می کنم. آمریکای ترامپ واقعاً بهترین علاقه را از همه ندارد.

“همچنین در ابتدای دولت ترامپ ، وی بودجه زیادی را برای UNRWA قطع کرد [The United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East]. UNRWA راهی است که والدین من از طریق مدرسه در خارج از لبنان گذراندند. پدر و مادرم بسیار تحصیل کرده اند – پدر من دو مدرک فوق لیسانس و یک دکترای دکترا دارد و شرکت خودش را دارد. او هست [been] استخدام تقریبا 100 نفر برای بیش از 25 سال – این به اقتصاد ایالات متحده کمک می کند. این رویای آمریکایی است. اما او فقط به دلیل بودجه UNRWA و فرصت هایی که آمریکا به او داده است به اینجا رسیده است … برای ترامپ به راحتی بگوید که UNRWA یک سازمان تروریستی است یا “ما نباید از افرادی از خارج از کشور حمایت کنیم که می توانند از نظر سیاسی برابر شوند به گونه ای که از آنچه من اعتقاد دارم نافرمانی می کند ، “این فقط داستانی درباره” ما علیه آنها “ایجاد می کند. و این بسیار خطرناک است ، فکر می کنم. مردم مثل من را آزار می دهد ، و این چیز خوبی نیست. “



[ad_2]