روسای سمی حرکت کنید: سیاست کارگران آمریکایی را ترغیب به ترک می کند | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

هنگامی که کوکتل ها با سیاست برخورد می کنند ، روت ، متصدی بار در هتلی مجلل در نشویل ، تنسی ، خود را در حال طناب زدن می بیند که ایالات متحده را که به طور فزاینده ای قطبی شده است جدا می کند.

این زن 37 ساله به الجزیره گفت: “هدف من این است که همیشه هیچ کس را از خود دور نکنم ، صرف نظر از سیاست های او – و این برای من بسیار مهم است.”

وی گفت ، بیشتر مشتریان روت طرفداران رئیس جمهور دونالد ترامپ هستند ، اما معمولاً طرفداران نامزد دموکرات وی ، جو بایدن ، شروع به اشتباه گرفتن سیاست با الکل می کنند.

وی گفت: “چند نفری که من با آنها دیدار کرده ام و طرفداران بایدن هستند ، در این باره بسیار صریح هستند و سعی می کنند مکالمه ای درباره میزان وحشتناک ترامپ آغاز کنند.” “من معمولاً بسیار دیپلماتیک هستم و سعی می کنم بدون توافق و بدون اینکه به آنها بگویم موافق نیستم ، مودب باشم.”

بر اساس مطالعه جدید ، فضای سیاسی عمیقاً تقسیم شده در ایالات متحده در محیط کار نیز وجود دارد [File: Al Drago/Reuters]

اما روت ، یکی از حامیان ترامپ ، می گوید رئیس او همان احترام را به او نمی دهد و از زمان آموختن گرایش های محافظه کارانه اش “بسیار منفعل- پرخاشگر” بوده است.

روت گفت: “این کار کار را بدبخت کرد.” “من 10 سال با این شرکت کار کردم ، اما نگرش آن نسبت به من ، بعد از اینکه فهمید از ترامپ حمایت می کنم ، باعث ترک من می شود.”

تجربه روت در حال رایج شدن است. نظرسنجی بیش از 3000 کارگر آمریکایی ، که در ماه جاری توسط شرکت تجزیه و تحلیل کارمندان Perceptyx منتشر شد ، نشان داد که 42 درصد به دلیل اعتقادات سیاسی افرادی که با آنها کار می کنند ، در جستجوی کار جدید هستند.

تقریباً نیمی از آنها – 46 درصد – نگران این هستند كه در صورت مخالفت آشكار با دیدگاههای سیاسی مدیران خود ، با آنها رفتار دیگری شود.

و این فقط شادی کارگران نیست که در معرض خطر است. قطب سیاسی در محل کار نیز می تواند به تجارت آسیب برساند.

اثر اقتصادی

در حالی که موتورهای آمریکایی برای روز انتخابات در 3 نوامبر هستند ، گفتگوهای سیاسی در همه جا وجود دارد. حتی اگر افراد از راه دور کار کنند ، در مورد مکالمه های بزرگنمایی ، دادخواست های ایمیل و بسیاری از پست های رسانه های اجتماعی از طرف همکاران ، لیوانهای سیاسی و پچ پچ هایی وجود دارد که کولر آبی مجازی را تأمین می کند.

و ممکن است پیمایش برای کارگران دشوار باشد.

جولی مور ، وکیل دادگستری و بنیانگذار گروه عمل کار مستقر در ماساچوست ، به الجزیره گفت: “کسی باید برود زیرا سیاست در حال بحث است و آنها را ناراحت می کند – هزینه های اقتصادی قابل ملاحظه ای برای این گردش کار وجود دارد.” .

این کار باعث بدبختی کار شد. من 10 سال با این شرکت کار کردم ، اما (رفتار رئیس من) ، بعد از اینکه او فهمید من از ترامپ حمایت کردم ، باعث شد من آنجا را ترک کنم.

روت ، متصدی هتل

طی دو دهه گذشته ، مور سالانه ده ها آموزش با کارگران انجام داده و بیش از 200 تحقیق در مورد تبعیض و رفتار نامناسب در محل کار انجام داده است. او می گوید هرگز فضای سیاسی با دو قطبی تر را ندیده است.

“کارفرمایان واقعاً باید فعالانه عمل کنند. زیرا اگر آنها درگیری و تنش داشته باشند ، منجر به از دست دادن بهره وری و سایر هزینه های ملموس و نامشهود می شود. “

طبق تجزیه و تحلیل گالوپ از داده های اداره آمار کار ، قبل از شیوع ویروس کرونا ، گردش کار داوطلبانه برای شرکت های آمریکایی تقریباً 1 تریلیون دلار هزینه داشت. و این هزینه ها توسط شرکت های کوچک و بزرگ احساس می شوند ، با برآورد هزینه جایگزینی یک کارمند منفرد از نصف تا دو برابر حقوق سالانه آن شخص.

جابجایی زیاد کارمندان همچنین برای روحیه مضر است ، زیرا هیچ کس نمی خواهد احساس کند در حال غرق شدن کشتی است یا در یک محیط کار سمی گیر افتاده است.

از سیاست خسته شده ایم ، اما ما هنوز در مورد آن صحبت می کنیم

در حالی که تقسیمات چریکی در طی این انتخابات به طور قابل توجهی عمیق تر شد ، خطاهای گسل مدت ها قبل از مسابقه 2020 باز شد.

مگی مک کی در یک رستوران فست فود در جورج تاون ، تگزاس کار می کرد و در سال 2015 در حال پس انداز پول برای دانشگاه بود ، زمانی که نامزدهای جمهوری خواه نامزدی برای هیلاری کلینتون دموکرات را آغاز کردند.

حتی برای بسیاری از آمریکایی ها که از خانه کار می کنند ، صحبت های سیاسی جای خود را در تماس ها ، نامه های الکترونیکی و پست های همکاران در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. [File: Morry Gash/Pool via Reuters]

مک کی 21 ساله به الجزیره گفت: “بدیهی است که پویایی کشور در آن زمان تقسیم شده و متناقض بود و سیاست قسمت اصلی زندگی شخصی و اجتماعی بود.” “من به یاد می آورم که با همکارانی کار می کردم که چاقو حمل می کردند و روزهای آخر هفته با کلاه های MAGA از روزهای کاری خود بازدید می کردند. [Make America Great Again, Trump’s slogan]. “

مک کی گفت: “شرم آور بود که آنها با اعتقادات خود در محل کار بسیار صریح بودند.” “همچنین در مورد سقط جنین ، ازدواج همجنسگرایان یا حقوق اسلحه صحبت خواهد شد که منجر به تقسیم کار می شود.”

در حالی که قبلاً سیاست (همراه با دین و پول) یک موضوع تابو در کار محسوب می شد ، آمریکایی ها نیز نمی توانستند در مورد آن صحبت کنند.

هفت نفر از 10 کارگر Perceptyx گفتند که آنها در مورد سیاست اشتغال در یک سال گذشته صحبت کرده اند و بیش از 40٪ گفتند که هم اختلاف سیاسی در محل کار دارند و هم همکارشان سعی در ترغیب آنها به تغییر سیاست دارد. مهمانی شما.

با این حال ، 57٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که بحث سیاست محل کار باید دلسرد شود.

این مورد در مورد مک کی و همکاران فست فود وی بود ، که سعی داشتند سیاست را از مزاحمت های خود دور کنند ، اما متوجه شدند که “غیرممکن است که در برخی موارد اجازه ندهند نظرات مشخص شود”.

پس از بیش از دو سال کار ، مک کی برای تحصیل در کالج در سال 2017 ترک کرد. اکنون که یک معلم نویسندگی است ، وی گفت که احتمالاً از نظر سیاسی با همکارانش موافق هستند ، اما از همه چیز دور باشید زیرا “ما نیز بسیار آگاه و خسته از این سیاست در محل کار “.

عواقب حقوقی

این فقط گرم نگه داشتن روحیه در دفتر نیست. در ایالات متحده ، ابراز عقاید سیاسی می تواند هزینه کار را برای کارگران رقم بزند.

در حالی که قانون فدرال ایالات متحده تبعیض در محل کار را بر اساس نژاد ، رنگ ، مذهب ، جنسیت ، منشأ ملی ، سن ، معلولیت یا اطلاعات ژنتیکی منع کرده است ، اما هیچگونه حمایت ملی از کارگران براساس دیدگاه های سیاسی یا وابستگی آنها وجود ندارد.

برخی از حوزه های قضایی – از جمله کالیفرنیا ، نیویورک و واشنگتن دی سی – چنین حمایتی را گسترش می دهند ، اما در بیشتر ایالت ها “این یک کار انتخابی است و یک کارفرما می تواند شخصی را فقط براساس اعتقادات سیاسی خود اخراج کند”. .

این بسیار نگران کننده بود که آنها با اعتقادات خود در محل کار بسیار باز بودند. همچنین صحبت هایی در مورد سقط جنین ، ازدواج همجنسگرایان یا حقوق اسلحه انجام خواهد شد که منجر به تقسیم کار می شود.

مگی مک کی ، معلم نویسندگی

ریزا لیبرویتس ، استاد حقوق کار در دانشکده روابط صنعتی و کار دانشگاه کرنل ، گفت برخلاف تصور عمومی ، اولین اصلاحیه آزادی بیان در محل کار را تضمین نمی کند.

این به این دلیل است که اصلاحیه اول با هدف محافظت از “آزادی بیان مردم در رابطه با دولتی که علیه شما اقدام می کند” ، نه رئیس شما ، به الجزیره گفت.

برای کارمندان بخش خصوصی ، بخش 7 قانون ملی روابط کار فدرال ، حمایت های خاصی را از کارگرانی که به ایمنی محل کار و سایر سیاست های ایمنی شغلی مراجعه می کنند ، گسترش می دهد.

لیبرویتس گفت: “ممکن است برخی سخنرانی های سیاسی وجود داشته باشد که به دلیل مشکلات در محل کار چنان ضعیف شده باشد که تحت قانون روابط ملی کار از آن محافظت نشود” ، و افزود که در اینجا توافق نامه های مذاکره جمعی مورد مذاکره اتحادیه ها می تواند موارد حذفی که تحت پوشش قانون نیستند.

تقسیم نسلی؟

مطالعه Perceptyx همچنین حاکی از آن است که وقتی صحبت از سیاست و محل کار می شود ، ممکن است شکاف نسلی وجود داشته باشد.

این مطالعه نشان داد که مجریان 1.4 برابر بیشتر گفتند که نباید سیاست را در مقایسه با اهدا کنندگان و کارمندان منفرد مورد بحث قرار داد. و این قابل توجه است که کارگرانی که بیشتر اخبار و اطلاعات خود را در مورد انتخابات سال 2020 از شبکه های اجتماعی دریافت می کنند ، دو برابر گفته اند که برای آنها مهم است که در شرکتی کار کنند که بیشتر آنها مردم عقاید و نگرشهای سیاسی خود را دارند.

می توانید باور کنید که ترامپ عالی است. می توانید باور کنید که ترامپ شیطان است. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید باور کنید ، اما آن را درب منزل بررسی کنید.

جولی مور ، گروه کارآموزی

مور همچنین در طی سمینارهای خود برای یک نسل شکستگی مشاهده کرد. وی با نگاه به سیاست عدالت اجتماعی و موضوعات متفاوت از همتایان Xers خود ، گفت هزاره ها “در مورد مسائل بسیار قوی هستند”.

وی افزود: “آنها سابقه و تجربه و تجربه شخصی 20 یا 30 ساله را ندارند ، بنابراین با لنز دیگری به مسائل نگاه می كنند.” “و این سرزنش یا قضاوت نیست ، بلکه فقط همان چیزی است که هست.”

دوربین های اکو

دوربین های اکو آنلاین و آفلاین نگران روت هستند. وی روز جمعه بار دیگر به ترامپ رأی داد ، اما امیدوار است افراد در هر دو طرف اختلاف سیاسی بیشتر تلاش کنند تا نقاط مشترک را پیدا کنند ، مهم نیست که چه کسی کاخ سفید را برنده شود.

وی گفت: “من دوست دارم مردم 10 چیز را پیدا كنم كه هر دو طرف برای تمركز كاملاً در مورد آن توافق داشته باشند.”

مسابقه ریاست جمهوری آینده بدان معنی است که هیچ تنشی در محل کار ایجاد نخواهد شد ، مهم نیست که چه کسی در 3 نوامبر برنده یا باخت [Jonathan Drake/Reuters]

روت می خواهد ببیند که دولت آموزش عمومی را بهبود می بخشد ، از جنگ های خارجی محافظت می کند ، شرکت های بزرگ فناوری را خرد می کند و دسترسی به مراقبت های اولیه پزشکی و دندانپزشکی را برای مردم فراهم می کند.

وی افزود: “من فکر می کنم اگر فرصتی برای گفتگو با طرف مقابل داشتیم ، می توانستیم برخی موارد را برطرف کنیم.”

واقعیت این است که به محض جمع آوری همه آرا و اعلام رئیس جمهور بعدی ، درصد زیادی از آمریکاییان احساس گم شدن می کنند. و در عمل یا نه ، آنها باید روز بعد به محل کار خود بروند.

“شما می توانید باور کنید که ترامپ عالی است. مور گفت: “شما می توانید باور کنید که ترامپ شیطان است.” “شما می توانید آنچه را می خواهید باور کنید ، اما آن را درب خانه بررسی کنید.”



[ad_2]