روش ترکیبی کاشت مو ، که معمولاً برای افرادی که موهای ضعیف دارند یا طاسی زیاد دارند ، توصیه می شود ، ترکیبی از دو روش قبلی است ، هم روش FUT و برداشتن دریچه ها ، و هم روش FIT و برداشتن یک به یک فولیکول های مو. در نتیجه ، موهای بیشتری را در اختیار متخصصان کاشت قرار می دهد. بنابراین ، کاشت موی ترکیبی با تراکم بیشتری همراه است.

کاشت مو به روش ترکیبی FUT & FIT

روش رباتیک ARTAS
در این روش که توسط دستگاه ARTAS کاملاً اتوماتیک انجام می شود ، کل مراحل کاشت بدون مداخله دستی و کاملاً اتوماتیک با دستگاه ARTAS انجام می شود. این دستگاه در مرحله برداشت به روش FIT شباهت دارد و به دلیل اسکن و دقت بالا مناسب ارزیابی می شود اما در زمان کاشت هنوز با روش دستی در رقابت است و بسیاری از کارشناسان روش دستی را طبیعی تر می دانند و مناسب است. به دلیل کاشت نامنظم تر .

کاشت مو با روش رباتیک ARTAS


قابل ذکر است که سایر روشهای اعلام شده در تبلیغات مراکز غیر تخصصی مورد تأیید جامعه متخصصان پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است ، گرچه در عمل تفاوت چندانی با روشهای اساسی کاشت و فقط تبلیغات هستند بنابراین ، نامزدهای معتبر کاشت مو باید در هنگام انتخاب یک مجموعه تخصصی و دارای مجوز ، بررسی این مشکل را مورد توجه قرار دهند.

کدام روش برای شما مناسب است؟

یکی از نگرانی های رایج در کلینیک های تخصصی پوست و مو این است که کدام روش کاشت مو برای آنها مناسب است و باید از آنها استفاده شود. ساده ترین و بهترین راه پرسیدن از یک متخصص است. این انتخاب بسیار حساس است و باید توسط متخصص انجام شود ، بنابراین انتخاب بهترین روش را به او بسپارید.

کلینیک تخصصی رویای طلایی علاوه بر استفاده از توانایی متخصصانشان در انتخاب مناسب ترین روش کاشت مو برای مراجعین محترم ، از دستگاه اتوماتیک اسکن و تجزیه و تحلیل پوست و مو نیز استفاده می کند که گزارشات دقیق وضعیت را ارائه می دهد. پوست سر. از فولیکول های مو نیز برای کمک به پزشکان در انتخاب بهترین روش استفاده می شود.

کدام روش کاشت مو برای شما مناسب است؟


نکات مهم در انتخاب روش صحیح

اگر مشتری فوبیا و ترس از جراحی دارد و از جراحی و بخیه ها راضی نیست و بخیه های پشت سر را نمی خواهد یا به دلایلی قابل قبول نیست ، متخصص کاشت مو نمی خواهد این کار را انجام دهد روش FUT ، روش زیر استفاده می شود ، FIT. شد.

اگر در پشت سر به اندازه کافی مو برای برداشتن و کاشت مو وجود نداشته باشد ، روش FIT مناسب ترین روش خواهد بود.
مشتریانی که در جلوی سر و خط جلوی موهایشان ریزش دارند ، شناخته نمی شوند باید از روش FUT استفاده کنند. در حقیقت ، روش FUT کارآمدتر از روش FIT است. روش بازسازی و کاشت مو روش جلو FUT. https://toranji.ir/2021/06/08/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%a7/ راه های دیگر ترجیح داده می شود.

در صورت نیاز به کاشت و کاشت زیاد ، در بیشتر موارد از روش FUT بیشتر از FIT استفاده می شود و می توان تراکم بیشتری ایجاد کرد. روش ترکیبی در این موارد بهترین روش برای کاشت مو است.
زمان مورد نیاز برای روش FIT بیشتر از FUT است ، برای روش FUT سه تا پنج ساعت و برای روش FIT تا ده ساعت یا در بعضی موارد بیشتر زمان لازم است.
در پایان به خاطر داشته باشید که انتخاب روش صحیح به عهده پزشک متخصص و پزشک متخصص برای انجام بهترین روش کاشت مو در تهران است.
https://aftabnews.ir/fa/news/699928/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D9%85%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%86%D9%82%D8%A7%D9%87%D8%AA h3>انتخاب روش مناسب کاشت مو

در کلینیک رویای طلایی ، کاشت مو با ضمانت کتبی بیمه ایران و پرداخت اقساط با امکانات قرض الحسنه شرایط استثنایی را برای شما عزیزان فراهم می کند که به دنبال بهترین نتیجه برای شما عزیزان هستند ، اعتماد به تیم های حرفه ای برای پیوند و پزشکان در این زمینه. Golden Dream یکی از بهترین کلینیک هایی است که ایده آل ترین کاشت مو در تهران را در بین خدمات خود دارد.