سئو خارجی چیست ؟

لینک شبکه سایت های شخصی PBN ارزش کمی دارند؟ بکلینکها از وب سایتهای معتبر به افزایش عملکرد سئو سایت کمک میکنند، اما اگر گوگل آنها را ذخیره کند، بکلینکهای PBN میتوانند مضر باشند. این موضوع علاوه بر آن که باعث افزایش بازدید سایت مریم میشود، سایت علی نیز از یک سایت معتبر یک لینک یا بکلینک دریافت میکند. به جای اینکه وانمود کنید در این زمینه ها تخصص دارید می توانید یک وبلاگ با موضوع تجربه های شخصی در زمینه این موضوعات ایجاد کنید. در زمینه بک لینک سازی یا خرید بک لینک باید هدف شما دریافت لینک روی تمامی صفحات به علاوه هوم پیج سایت شما باشد. از طرفی دیگر، لینک های نو فالو لینکی هستند که برای پیجی که به آن اشاره می کنند امتیاز محسوب نمی شوند، موجب بهبود رنک پیج نشده و تاثیری روی جایگاه صفحه هدف در نتایج گوگل ندارند. از طرفی دیگر، دریافت بک لینک از سایت های بی کیفیت و بی ارزش چیزی جز بی اعتباری برای شما به ارمغان نخواهند آورد.

در واقع، یک لینک نوفالو به موتورهای جستجو می گوید که هنگام دنبال کردن این لینک ها به صفحه هدف اعتباری نبخشند. ساخت بک لینک یا لینک سازی با این هدف انجام می شود که شما افرادی را از سایتی به سایت خود دعوت می کنید. گوگل در مورد پستهای مهمان بی کیفیت و به درد نخوری که تنها با هدف ایجاد بک لینک نوشته میشن هشدار داده. تفاوت بین لینک های فالو و نوفالو باید در بحث خرید بک لینک و همچنین در زمینه استفاده از آن برای در سایت خود نیز در نظر گرفته شود. ظاهر بگونه ای طراحی شده است که در واقع سایتهای تجاری در این زمینه فعال هستند. در یک زمینه آنقدر شاخص و مطرح شود که سایت ها و افراد دیگر به عنوان مرجع به آن لینک بدهند. برای مثال در بین دوست و اشنایان خود کسی صاحب وبلاگ و سایتی را می شناسید می توانید این گونه از او در خواست کنید که:«ایا می توانید از سایت و وبلاگ خود سایت من را به عنوان همکار معرفی کنید و یک لینک به سایت ما بدهید؟

در هیچ حالتی خرید بک لینک از انجام میدم را پیشنهاد نمیکنم! اگر این کار به خوبی انجام شو، قابلیت جذب بک لینک از رقبا، ژورنالیست ها و وبلاگ نویسان را دارد. از طرف دیگر، اگر قصد دارید که کار بک لینک سازی سایت را خودتان انجام دهید، باید شاخص های کیفی را در نظر بگیرید و از ساخت یا خرید بک لینک بی کیفیت خود داری کنید. پس حتما در لینک های خارجی خود و در هنگام خرید بک لینک به dofollow یا nofollow بودن آنها دقت کنید. سپس با کلیک بر دکمه “اجرا” لیست تمام لینک های وارد شده به صفحه مورد نظرتان نمایش داده می شود. البته دقت داشته باشید که این ساختار و navigation استراتژی ای است که باید بر روی تمامی دسته ها، برگه ها و صفحات سایت پیاده سازی شوند تا اگر کاربر از طریق هر کدام از این صفحات وارد سایت شد، بداند که در کجاست و برای یافتن اطلاعات دیگر باید به کجا برود. مسلما اکثر لینک های خریداری شده شما فالو هستند و زمانی که هیچ لینک نوفالویی به سایت وارد نمی شود نشان میدهد که لینک های فالوی شما از جانب خود شما ساخته شده است.

با این تفاوت که به جای امتیاز دادن به ریشه اصلی دامنه، به صفحات مختلف امتیاز میدهد. لینکها ارکان اصلی دنیای وب را بازی می کنند. مبحث اصلی ما نیز در مورد دریافت بک لینک با کیفیت در وردپرس است که روشهای مختلف آن را بررسی میکنیم. در بسیاری مواقع با دیدن محتوای متن و ظاهری سایت، میتوانید در مورد کیفیت آن قضاوت کنید. از آن جایی که این روزها همه از اهمیت بسیار بالای بک لینک ها برای سئو سایت با خبر هستند، بک لینک سازی به یک ترند داغ تبدیل شده است و حتی بسیاری از افراد به خرید بک لینک روی آورده اند. متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های فالو و موثر با اتوریتی بالا، اثر بسیاری بر روی رتبه وب سایت شما می گذارد و به سئو سایت و بهبود سئو کمک می کند. امّا همانطور که گفته شد، بک لینک های بد و اسپم نه تنها هیچ کمکی به سایت شما نمی کنند، بلکه سئو سایت شما را تخریب نیز می کنند. و چه کمکی به سایت ما می کند؟ زمانی که یک صفحه لینکی را دریافت می کند، آن صفحه امتیاز سئو دریافت می کند.