شش روز پس از انتخابات ایالات متحده: آنچه باید بدانید آمریکا و کانادا

[ad_1]

رای گیری زودهنگام با عبور دونالد ترامپ و جو بایدن از ایالات متحده در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی همچنان افزایش می یابد.

روز انتخابات در ایالات متحده سه شنبه آینده ، 3 نوامبر است و دونالد ترامپ و جو بایدن در روزهای گذشته همچنان به عبور از این کشور ادامه می دهند و استدلال های نهایی خود را برای میلیون ها آمریکایی که هنوز رای نیاورده اند ، ارائه می دهند.

به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، تعداد بی سابقه ای از رای دهندگان در حال حاضر ، یا از طریق پست یا از طریق رای گیری خصوصی – بیش از 71 میلیون نفر ، طبق لایحه انتخابات ایالات متحده ، شرکت کرده اند. در انتخابات سال 2016 ، 57.2 میلیون آمریکایی از مجموع 137.5 میلیون نفر رأی دادند.

آمریکایی ها فقط هفته آینده به ریاست جمهوری رای نمی دهند. این رأی گیری 35 مسابقه سنای ایالات متحده را برای تعیین اینکه جمهوری خواهان به اکثریت خود پایبند خواهند بود ، شامل می شود و همه 435 مسابقه مجلس عوام آمریکا شرکت کرده اند ، جایی که انتظار می رود دموکرات ها نه تنها اکثریت خود را حفظ کنند بلکه به طور بالقوه آن را گسترش دهند.

امروز کاندیداها کجا هستند

ترامپ در Bullhead City ، آریزونا ، در مرز نوادا و در ققنوس ، آریزونا راهپیمایی های انتخاباتی را برگزار می کند. بایدن در مورد ویروس کرونا و مراقبت های بهداشتی در ویلمینگتون ، دلاور صحبت خواهد کرد. معاون رئیس جمهور مایک پنس در حال سفر به ویسکانسین و میشیگان است و نامزد بایدن ، کامالا هریس ، در آریزونا تبلیغات انتخاباتی را انجام خواهد داد.

آریزونا که ترامپ در سال 2016 با کسب 3.5 درصد امتیاز برنده شد ، به یک کشور مهم در میدان نبرد تبدیل شده است. دموکرات ها در حال تغییر وضعیت جمعیتی کشور هستند – هجوم رأی دهندگان لاتین و تغییر احساسات سیاسی در حومه ققنوس – به آنها شانس خوبی برای کسب 11 رای انتخاباتی برای اولین بار از زمان پیروزی بیل کلینتون در آنجا در 1996 می دهد.

موقعیت نظرسنجی

انتظار می رود چهارشنبه و بقیه هفته موج نظرسنجی ها در نظرسنجی ها انجام شود ، که پس از مناظره ریاست جمهوری پنجشنبه گذشته آغاز شد.

نظرسنجی های جدید واشنگتن پست / ای بی سی نیوز نشان می دهد که بایدن در میان رأی دهندگان احتمالی در دو ایالت مهم غرب میانه که ترامپ در سال 2016 برنده شد – میشیگان و ویسکانسین از یک موقعیت پیشرو برخوردار است.

در ویسکانسین ، این نظرسنجی نشان می دهد که بایدن 17 امتیاز نسبت به ترامپ ، 57-40 درصد افزایش یافته است. این بسیار شیوع بیشتری نسبت به نظرسنجی های اخیر نشان داده است ، زیرا میانگین ارزش نظرسنجی های RealClearPolitics در ویسکانسین بایدن را 5.5 درصد از ترامپ افزایش داده است.

در میشیگان ، بایدن 51-44 درصد ترامپ را رهبری می کند. موضوع مشترک بین دو کشور این است که به نظر می رسد ویروس کرونا عامل اصلی است. در هر دو ایالت ، رأی دهندگان برای مقابله با بیماری همه گیر با دو رقمی به بایدن ترامپ اعتماد می کنند و اکثریت عمده از استفاده از ماسک و محدودیت در مجامع تجاری و عمومی یا “موارد استثنا” پشتیبانی می کنند ، همانطور که ترامپ بارها در جریان تبلیغات انتخاباتی گفته است. . نظرسنجی ها +/- 4 درصد خطا دارند.

در صورتیکه آن را از دست دادید

بازده قانون و نظم: ترامپ در تلاش است تا از اعتراضات خشونت آمیز این هفته در فیلادلفیا استفاده کند و روز سه شنبه در تظاهراتی در ویسکانسین گفت: “فیلادلفیا توسط بایدن پاره شد ، از رادیکال ها حمایت می کند … بایدن در کنار سواران است و من در کنار قهرمانان اجرای قانون.” سخنگوی کاخ سفید ، کیلی مک اننی ، شورش ها را “آخرین پیامدهای جنگ لیبرال دموکرات ها علیه پلیس” خواند و گفت کاخ سفید “بنا به درخواست ، آماده استفاده از همه و همه منابع فدرال برای پایان دادن به این ناآرامی ها است.” فیلادلفیا از گارد ملی پنسیلوانیا خواسته است تا در مقابله با ناآرامی ها کمک کند.

بدون انگیزه: نانسی پلوسی دولت ترامپ را مسئول “عدم قصور” در دور دیگری از کمک ویروس کرونا قبل از روز انتخابات دانست و امیدهای بسته تحریک آمیز را قبل از مراجعه آمریکایی ها به انتخابات فقط در یک هفته از بین برد.

اطلاعات غلط انتخابی: رای دهندگان لاتین در ایالت های مهم و سرسخت مانند فلوریدا پیش از انتخابات 3 نوامبر تحت تأثیر موجی از اطلاعات نادرست در اسپانیایی قرار گرفتند که در آن آرا می توانستند نقشی اساسی در نتیجه داشته باشند.



[ad_2]