شکست های سریالی ستارگان مشهور سینما آخرین خبرها

[ad_1]

نیکی کریمی در اواخر سال 1992 در سریال “شیمی” به کارگردانی جواد افشار بازی کرد. ممنوعیت کمالا تبریز باعث شد اولین حضور جدی نیکی کریمی در تلویزیون با سریال “شیمی” انجام شود.

این سریال 110 قسمتی یکی از پربیننده ترین سریال هاست اما نتوانست رضایت مخاطبان را تا این حد جلب کند ، بنابراین سری دوم نیکی کریمی به نتیجه ای برای او نرسید.

با ستاره ها وارد نمایش خانگی شوید

پس از این دو سریال ، نیکی کریمی از تلویزیون فاصله گرفت و در هیچ سریال دیگری بازی نکرد.

نیکی کریمی در سال 1997 در کنار ستارگانی همچون مختاب کرامتی ، بهرام رادان ، نوید محمدزاده ، لیلا خاتمی و محمدرضا فاروتان وارد نمایش خانگی شد و در سریال “ممنوع” امیر پورکیان بازی کرد.

“ممنوع” نیز به دلیل کمبود وقت مفید در سریال مورد انتقاد بینندگان قرار گرفت و فینال ضعیف آن نیز باعث شد این نارضایتی سریال را تا پایان همراهی کند. این سریال همچنین تجربه موفقی در کارنامه کریمی محسوب نمی شود.

به امید آگازاده

نیکی کریمی با بازی در مجموعه تلویزیونی “آگازاد” ساخته بهرنگ توفیگی به حضور خود در این رسانه ادامه داد.

این مجموعه از ابتدا مورد توجه قرار گرفت و مورد توجه قرار گرفت.

شخصیت او تا زمانی که قسمت 20 پخش نشد ، در روند روایت نقشی تأثیرگذار و ویژه ای ایفا نکرد ، اما با توجه به اتفاقاتی که در این مجموعه دیدیم ، بعید نیست که “تینا” فقط یک دوست دختر معمولی و همکار Agazade شرور نباشد. تعجب.

اگر ابعاد جدید این شخصیت در هشت قسمت باقیمانده ظاهر شود و مسیر تاریخ را تغییر دهد ، می توان به جذابیت نقش وی امیدوار بود ، در غیر این صورت این سریال اگرچه محبوب و پر سر و صدا بود ، اما به عنوان یک دستاورد برای این بازیگر مطرح نبود.

هنوز در راه نمایش خانگی با “هفت” است

بر اساس اخبار منتشر شده اخیر ، نیکی کریمی همکاری با کیارش اسدی زاده در سریال “هفت” را پذیرفته است تا امسال یک سریال درام خانگی را در کارنامه خود داشته باشد.

گفته می شود نیکی کریمی در سریال هایی چون مهدی هاشمی و رضا کیانیان بازی خواهد کرد.

[ad_2]