ما معتقدیم که شغل مناسب حق هر کسی است که به دنبال کار می رود / چرا رودبار جوان می سوزد

[ad_1]

5f9db3bcdae32_5f9db3bcdae35

فرماندار رودبارا گفت: ما معتقدیم که داشتن شغل مناسب حق هر جوان و جویندگی کار است و ما همیشه بر پاسخگویی صحیح ادارات و ادارات دولتی و بخش خصوصی به متقاضیان تأکید کرده ایم.

هوشنگ آبباشلی زاده یک مورد خودسوزی جوانی از رودبار را تشریح کرد و گفت: متأسفانه آقای (حمیدرضا-ب) ، مرد 32 ساله ای از روستای گنجه رودبار ، روز پنجشنبه 8 آبان ماه مقابل شرکت معدنکاری شباب خود را به آتش کشید. سابق.

عباس گلی زاده با بیان اینکه این فرد به محض شنیدن خبر حادثه ابتدا با حضور عوامل مراقبت و پزشکی به بیمارستان رستم آباد منتقل شد اما به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان رشت اعزام شد. و روسای بیمارستانی که این جوان در آن بستری است لحظه به لحظه وضعیت جسمی وی را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه به گفته روسای شرکت مذکور از تیر ماه سال 98 حدود شش ماه در قسمت خشتی شباب مشغول به کار بوده است گفت: این شرکت پس از اتمام سنگ تراشی و طبق گفته آنها این همکاری به دلیل اختلافات ادامه نخواهد یافت در کارگاه بین آنها و آقای (حمیدرضا-ب) بوجود می آید.

شهردار رودبار با ابراز تاسف عمیق از این حادثه دلخراش ، اظهار داشت: اکنون ممکن است بازگشت به گذشته و جلوگیری از حادثه امکان پذیر نباشد و شاید اگر در مورد اعتبار الزامات کار اختلاف نظر وجود داشته باشد و با پیگیری های احتمالی از طریق مراجع قانونی به کار برگردید ، مانند نهادهای حل اختلاف کار ، اما آنها شکایتی را به اداره کار شهرستان ارائه نکردند.

وی افزود: داشتن شغل مناسب حق هر جوان و جویای کار است و ما همیشه بر درست بودن پاسخ آژانس ها و آژانس های دولتی و خصوصی به متقاضیان تأکید کرده ایم.

عباسگلی زاده با اشاره به احتمال جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توسط رهبری صحیح و قانونی افرادی که معتقدند حقوق آنها تضییع شده است ، اظهار داشت: طبق برخی اخبار و تحقیقات ، این مرد از نظر شرایط نامناسب زندگی دارای مشکلاتی بود.

فرماندار رودبارا ادامه داد: امیدواریم قبل از وقوع حادثه ، همه روسای ادارات و سازمان ها مشکلات و نگرانی ها را به ویژه در زمینه اشتغال و استخدام ریشه کن کنند تا بتوانیم با به حداکثر رساندن راه حل صحیح ، گامی به جلو برداریم. . به طور موثر

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده این جوان اظهار داشت: در این شرایط تأمین هزینه های درمانی و درمانی این جوان را حداقل وظیفه خود می دانیم.

فرماندار رودبارا گفت: ما معتقدیم که داشتن شغل مناسب حق هر جوان و جویندگی کار است و ما همیشه بر صحت پاسخ ادارات و ادارات دولتی و بخش خصوصی به متقاضیان تأکید کرده ایم.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5f9db3bcdae32_5f9db3bcdae35

هوشنگ آبباشلی زاده یک مورد خودسوزی جوانی از رودبار را تشریح کرد و گفت: متأسفانه آقای (حمیدرضا-ب) جوان 32 ساله ای از روستای گنجه از توابع رودبار روز پنجشنبه 8 آبان ماه در مقابل شرکت معدنکاری شباب خود را به آتش کشید. سابق.

عباس گلی زاده با بیان اینکه این فرد به محض اطلاع از ماجرا با حضور عوامل مراقبت و پزشکی به بیمارستان رستم آباد منتقل شد اما به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان رشت اعزام شد. و روسای بیمارستانی که این جوان در آن بستری است لحظه به لحظه وضعیت جسمی وی را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه به گفته مدیران شرکت از تیر ماه سال 98 حدود شش ماه در قسمت خشتی شباب مشغول به کار بوده است ، گفت: “پس از اتمام سنگ تراشی این شرکت و طبق گفته آنها این همکاری به دلیل اختلافات بین آنها و آقای (حمیدرضا-ب) در سمینار.

فرماندار شهرک رودبار با ابراز تاسف عمیق از این حادثه دلخراش گفت: اکنون ممکن است بازگشت به گذشته و جلوگیری از حادثه امکان پذیر نباشد و شاید اگر در مورد صحت شرایط کار اختلاف نظر وجود داشته باشد و با اقدامات زیر از طریق مراجع قانونی به کار برگردید ، مانند دفتر حل اختلاف اداره کار ، اما آنها شکایتی را به اداره کار شهرستان ارائه نکردند.

وی افزود: ما معتقدیم شغل مناسب حق هر جوان و جویای كار است و پاسخ صحیح بخشها و م publicسسات دولتی و خصوصی به متقاضیان همواره مورد تأكید ما قرار گرفته است.

عباسگلی زاده با اشاره به احتمال جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توسط رهبری صحیح و قانونی افرادی که معتقدند حقوق آنها نقض شده است ، گفت: طبق برخی اخبار و تحقیقات ، این مرد از نظر شرایط بد زندگی مشکلاتی داشت.

فرماندار رودبارا ادامه داد ، “ما امیدواریم که قبل از هر حادثه ای ، همه روسای ادارات و نهادهای مسئول مشکلات و نگرانی ها را به ویژه در زمینه های استخدام و استخدام ریشه کن کنند تا بتوانیم هرچه بهتر آنها را برطرف کنیم.” به طور موثر

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده این جوان اظهار داشت: در این شرایط ارائه خدمات پزشکی و درمانی برای این جوان را کمترین وظیفه می دانیم.

[ad_2]