معامله در مورد بحث در مورد ایمیل هانتر بایدن چیست؟ | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

استعفای روزنامه نگار مشهور تحقیقی ، گلن گرین والد از The Intercept ، یک بار دیگر ادعای تجارت خارجی در ارتباط با پسر هانتر ، جو بایدن ، کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده ، شکارچی را منجربه کرد.

گرین والد سردبیران خود در The Intercept ، یکی از بنیانگذاران روزنامه ، را به سانسور مقاله ای که “براساس ایمیل ها و شهادت های اخیر” نوشته است و “س questionsالات اساسی” را در مورد رفتار جو بایدن دموکرات ایجاد می کند ، متهم کرد.

سردبیر Intercept سانسور شده گرینوالد را انکار می کند.

جدایی پررنگ روزنامه نگاری که در زمینه مبارزه با ظلم رسانه ای شغل خود را ایجاد کرده است آخرین موضوعی است که در توییتر و فیس بوک مورد بحث است و انتقاداتی را علیه سوگیری ضد محافظه کارانه “رسانه های جریان اصلی” و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به دنبال داشته است.

آنچه در مورد ایمیل های هانتر بایدن ، روابط اوکراین و چین و گلگیرها تاکنون باید بدانید ، در اینجا آمده است.

اول از همه ، هانتر بایدن به چه چیزی متهم می شود؟

پسر معاون سابق رئیس جمهور ایالات متحده متهم به کار در معاملات تجاری در اوکراین و چین است که به نام خانواده معروف وی تجارت می کند و نفوذ را بر پدرش گسترش می دهد.

معاملات ادعایی چیست؟

یکی از آنها شامل شرکت انرژی اوکراین Burisma است ، جایی که هانتر بایدن عضو هیئت مدیره بود در حالی که پدرش معاون رئیس جمهور در دولت باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده بود. گفتگوی بین هانتر ، عمویش جیمز بایدن و یک شرکت انرژی و دارایی چینی به نام CEFC China Energy از دیگر ادعاها است.

چگونه همه اینها آشکار شد؟

گزارش شده است که نیویورک پست در آوریل 2015 نامه های الکترونیکی بین هانتر بایدن و وادیم پوزارسکی ، مشاور بوریسما را منتشر کرده است ، که در آن آنها درباره ترتیب دیدار بین پوزارسکی و جو بایدن معاون رئیس جمهور وقت بحث کرده اند.

از عبارت ایمیل مشخص نیست که آیا این جلسه هرگز برگزار شده است یا خیر ، و برنامه رسمی معاون رئیس جمهور سوابق دیدار با پوزارسکی را نشان نمی دهد ، طبق مبارزات انتخاباتی بایدن.

پست همچنین ایمیلی منتشر کرد که ادعا می کند تلاش های هانتر بایدن برای ایجاد یک شرکت سرمایه گذاری در سال 2017 شامل شرکت نفت چینی CEFC China Energy Co.

پست چگونه ایمیل ها را دریافت کرد؟

پست می گوید وی یک هارد دیسک با ایمیل از وادی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، رودی جولیانی ، كه خودش با اتهامات مربوط به معامله های فساد آمیز با اوکراین روبرو شده ، دریافت کرده است.

گفته می شود این ایمیل ها در لپ تاپ موجود در یک تعمیرگاه کامپیوتر در دلاور در آوریل 2019 یافت شده است ، اما صاحب فروشگاه نتوانسته است به طور قطعی بگوید که این رایانه متعلق به هانتر بایدن است.

آیا ایمیل ها درست هستند؟

آنتونی بوبولینسکی ، یکی از شرکای تجاری سابق هانتر بایدن ، در بیانیه ای به چندین رسانه خبری از جمله محافظه کار فاکس نیوز ، تأیید کرد که یکی از ایمیل های منتشر شده توسط پست ، که وی را به عنوان گیرنده معرفی می کند ، “واقعی” است.

این کدوم ایمیل بود؟

این ایمیل در مورد توزیع سهام در سرمایه گذاری CEFC بحث می کند. در 13 مه 2017 – زمانی که بایدن روی کار نبود یا کاندیدای ریاست جمهوری نبود – در این ایمیل 10 درصد سهم “توسط H برای مرد بزرگ نگهداری می شد” ذکر شده است.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط ستاد انتخاباتی ترامپ ترتیب داده شد ، بوبولینسکی گفت که “مرد بزرگ” اشاره ای به جو بایدن است.

آیا شخص دیگری ایمیل ها را به طور قطع درست یا غلط بررسی کرده است؟

خیر ، اما ده ها جاسوس بازنشسته آمریکایی نامه ای را امضا کردند که در آن آنها نمی دانستند که ایمیل های ادعا شده مربوط به هانتر بایدن واقعی است یا نه ، اما آنها “تمام ویژگی های کلاسیک عملیات اطلاعاتی روسیه” را دارند.

نامزدها در مورد ادعاها چه می گویند؟

جو بایدن ادعا می کند که “او هرگز با پسرم در مورد معاملات تجاری خارج از کشورش صحبت نکرده است” و ملاقات با پوزارسکی هرگز انجام نشده است.

هانتر بایدن ادعا می کند که با Burism کار اشتباهی نکرده است ، اما در مصاحبه ای در سال 2019 اعتراف کرد که زمانی که پدرش در کاخ سفید بود ، نشستن در هیئت مدیره شرکت “قضاوت بدی از طرف من” بود.

نه مبارزات هانتر و نه بایدن درمورد اینکه لپ تاپ دارای ایمیل متعلق به هانتر است صحبت نکردند ، اما یک وکیل پسر معاون رئیس جمهور جورج میزیرس در بیانیه ای گفت که “ما نمی دانیم این از کجا ناشی می شود و مطمئناً نمی توانیم به همه موارد رودی جولیانی اعتبار بدهیم. آسوشیتدپرس گزارش داد.

در آخرین مناظره ریاست جمهوری با دونالد ترامپ در 22 اکتبر ، بایدن گفت: “من در زندگی خود هیچ یک پنی از منبع خارجی نگرفته ام.”

آیا بوریسما و CEFC انرژی چین در عوض چیزی دریافت کردند؟

ترامپ ادعا می کند فشار جو بایدن به اوکراین برای اخراج دادستان در حالی که بایدن معاون رئیس جمهور بود اقدامی برای کمک به بوریسم بود. اما یک گزارش جمهوری خواه سنا نشان داد که گرچه موقعیت هانتر در هیئت Burrism تضاد منافع بود ، اما هیچ مدرکی دال بر تأثیر آن بر سیاست ایالات متحده در قبال این کشور وجود نداشت و برکناری دادستان مطابق با ضد فساد اداری بود. به گزارش آسوشیتدپرس ، سیاست خارجی اوباما در قبال اوکراین.

طبق تحقیقات وال استریت ژورنال ، هیچ معامله ای بین هانتر و جیمز بایدن و CEFC چین انرژی حاصل نشده است ، و پیام های متنی و ایمیل های “مربوط به ابتکاری که آقای بوبولینسکی به مجله ارائه داده است” هانتر بایدن و جیمز را نشان نمی دهد. بایدن در مورد نقش جو بایدن در این تلاش صحبت می کند.

پس چرا این داستان فقط در جریان است؟

ترامپ پرتاب شکارچی بایدن و متهم کردن پدرش به فساد را به عنوان یکی از ویژگی های بارز مبارزات انتخاباتی خود معرفی کرده و خوشحال است که در پی این کارزار ادعاها را مطرح می کند. و انتقاد جمهوری خواهان و رسانه های خبری راست گرایانه مبنی بر اینکه مراکز خبری لیبرال تر ، تاریخ را نادیده گرفته اند و غول های فناوری سرکوب کرده اند که این تنها آتش را دامن می زند.

آیا او آن را سرکوب کرد؟ چگونه

پس از اینکه پست داستان خود را در ایمیل های ادعا شده قرار داد ، توئیتر به طور موقت مانع اشتراک گذاری آن شد ، با این استدلال که خط مشی پلت فرم را در مورد اطلاعات هک شده نقض می کند. فیس بوک همچنین در تلاش است تا گسترش داستان را محدود کند. جمهوری خواهان می گویند این گواهی بر تعصب ضد محافظه کارانه سیستم عامل هایی است که این هفته مدیران فنی را در کانون توجه کمیته سنا قرار داده است.

جلسه سنا به کجا منجر شد؟

تد کروز ، سناتور جمهوری خواه ، تگزاس ، مدیر عامل توییتر ، جک دورسی و مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ را برای جلسه استماع در مورد مسئولیت شرکت های فناوری سپر که در حال حاضر محتوای کاربران ارسال می کنند ، کباب کردند. بر روی سیستم عامل های خود پس از انتخابات ، جلسه دیگری برای ادعای سانسور محافظه کاران در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

بله چه آشفتگی درهم. آیا این بر نتایج انتخابات ایالات متحده تأثیر می گذارد؟

این باید منتظر بماند. اما استعفای گرین والد دوباره بحث در مورد چگونگی برخورد آژانس های خبری با تاریخ را دامن زد و شکاف احزاب در ایالات متحده را تقریباً برای همه موارد برجسته کرد.



[ad_2]