موارد COVID-19 در ژاپن برای روز چهارم به یک رکورد رسید ژاپن

[ad_1]

ژاپن در حال بررسی محدودیت هایی برای گردهمایی های بزرگ یک روز پس از جذب یک کمپین مهم گردشگری داخلی است.

گزارش روزانه موارد تایید شده COVID-19 در ژاپن برای چهارمین روز یک رکورد ثبت کرد و یک مقام ارشد گفت که نخست وزیر نخست وزیر یوشیهیده سوگا می تواند محدودیت های مربوط به ورزش و سایر رویدادهای مهم را برای جلوگیری از این روند بازگرداند.

وزارت بهداشت ژاپن روز یکشنبه تعداد 2،508 مورد را گزارش کرد که برای دومین بار به 2500 مورد رسید. در پایتخت ژاپن ، توکیو ، میزان آلودگی روزانه با 539 مورد بالاترین بود.

تاکنون ، ژاپن کمتر از 2000 مورد مربوط به ویروس کرونا داشته است – جلوگیری از قربانیان کشورهای با آسیب دیدگی بیشتر – اما ترس از یک جهش دیگر در حال افزایش است و رسانه های محلی می گویند ظرفیت بیمارستان در مناطق آسیب دیده تحت آزمایش قرار گرفته است تعداد بیماران جدی بیمار در حال افزایش است و تعداد تختها در حال کاهش است.

یاسوتوشی نیشیمورا ، وزیر اقتصاد ، روز یکشنبه به تلویزیون دولتی NHK گفت که دولت در حال بررسی محدودیت ها برای حضور در اجتماعات بزرگ در مناطقی از کشور است ، با افزایش شدید موارد.

وی گفت: دولت همچنین در حال بررسی چگونگی بازپرداخت مشتریانی است که از طریق یک کمپین گردشگری داخلی ، که تا حدی در روز شنبه متوقف شده بود ، سفرهای خود را رزرو کرده اند.

تعلیق برنامه GoTo ، که باعث افزایش سفر و شام با تخفیف می شود ، نشان دهنده تغییر جهت سوگا است که سعی دارد ضمن احیای ویروس کرونا ، عملکرد احیای اقتصاد ژاپن را که بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است متعادل کند.

منتقدان می گویند این حرکت بسیار کوچک بود ، خیلی دیر ، زیرا این اتفاق پس از آن رخ داد که بسیاری از افراد برای یک تعطیلات آخر هفته سه روز شکرگذاری در ژاپن رزرو سفر کرده بودند.

فرودگاه ها و رستوران ها شلوغ است و برخی می گویند اگر هدف این است که اقتصاد در میان یک بیماری همه گیر ادامه یابد ، دولت باید پیشنهاد بدهد که هزینه لغو را پرداخت کند یا در عوض آزمایش PCR را افزایش دهد.

آموزشهای آنلاین بصورت آنلاین و به روش صحیح خوردن و آشامیدن در رستورانها هنگام استفاده از ماسک توزیع می شود.

در همین حال ، NHK روز یکشنبه گفت بیمارستان های ژاپن “تحت فشار” قرار دارند و نرخ اشتغال در هفت کشور از 47 استان این کشور از جمله هیوگو ، اوزاکا ، هوکایدو ، آیچی و توکیو 30 درصد است.

NHK گزارش داد ، فقط در هفته گذشته تعداد بیماران بستری 32 درصد افزایش یافته است.



[ad_2]