همه چیز در مورد کرایه ماشین در کیش

شرایط اجاره خودرو ماشین در کیش

شرایط RENTAL

شرایط و شرایط

اطلاعات مشتری

وسیله نقلیه اجاره‌ای به سادگی توسط افراد تعیین‌شده در توافقنامه مستاجر و ساختار حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد . اجاره ماشین در کیش هیچ تضمینی ، هر گونه آسیب ناشی از استفاده از وسیله نقلیه توسط هر فرد خارجی که در قرارداد مشخص نشده است را پوشش نمی‌دهد . در فرصتی که برای اضافه کردن رانندگان دیگر لازم است ،اجاره ماشین در کیش می‌توانید با محل کار ما تماس بگیرید .

نگرش‌هایی در مورد سن راننده پایه و دوره اجازه برای خوشه‌های خودرو در جدول زیر داده می‌شود .

گردهمایی

حداقل سن مجاز

حداقل سن راننده

محدودیت‌های و محدودیت‌های سن

برای سود بردن از بسته محرک جوان ، شرایط همراه باید برآورده شود .

برای اجاره کردن ماشین در کیش در این گردهمایی اقتصادی ، معمولا ً باید ۲۱ سال سن داشته باشد و مجوز رانندگی ۲ ساله داشته باشد . افرادی که ۲۰ سال سن دارند و یک مجوز رانندگی دارند می‌توانند یک وسیله نقلیه را با پرداخت هزینه راننده جوان اجاره کنند .

برای اجاره کردن وسایل نقلیه در مرکز ، به طور منظم باید ۲۴ سال سن و ۳ سال اجازه رانندگی داشته باشد . افرادی که بین سنین ۲۱ تا ۲۴ قرار دارند و مجوز driver’s برای مدت‌زمان بسیار طولانی دارند می‌توانند یک وسیله نقلیه را از مرکز تجمع با پرداخت هزینه راننده جوان اجاره کنند .

برای اجاره کردن وسایل نقلیه در طبقات بالا ، به طور منظم باید حداقل ۲۷ سال سن داشته باشد و مجوز رانندگی ۴ ساله داشته باشد . افرادی که بین سنین ۲۴ تا ۲۷ سال سن دارند و یک مجوز رانندگی ۳ ساله دارند می‌توانند با پرداخت هزینه راننده جوان یک وسیله نقلیه را از طبقه بالا اجاره کنند .

لازم است که بیمه بسیار کوچک برای برنامه رانندگی جوان ایجاد شود . اجاره کردن یک وسیله نقلیه باعث صرفه‌جویی در امتیاز برای استفاده از برنامه رانندگی جوان می‌شود.

اجاره ماشین در کیش

دوره اجاره اجاره

حداقل دوره اجاره ۲۴ ساعت است . این دوره را می‌توان در دوره‌های زمانی ، برای مثال ، فصل اول و موقعیت‌های عمومی حفظ کرد .

هر روز قطع شدن می‌تواند برای خودروهای اجاره‌ای در محدوده سیاست استفاده منصفانه اعمال شود .

زمان تحویل :

در صورتی که وسیله نقلیه شما ۲ ساعت یا دیرتر بازگردانده می‌شود ، هزینه روزانه برای روز به قرارداد مستاجر اضافه‌شده و از ویزا شما مطالبه خواهد شد .

هزینه‌های ما شامل مالیات بر ارزش افزوده می‌شود . استعلام خلافی در کیش را مراجعه کنید.

سوخت :

لطفا ً وسیله نقلیه را با میزان سوختی که در هنگام گرفتن وسیله نقلیه به دست آورده‌اید ، برگردانید .

تحویل خودرو

رزرو بلیط با این وسیله نقلیه تایید شده‌است و هیچ تضمینی برای هیچ برند و / یا مدل وجود ندارد . در کنار این شانس که وسیله نقلیه مذکور و یا قابل‌مقایسه به شما اختصاص داده شود ، طراحی مجدد رایگان و یا کاهش اندازه آن‌ها را می‌توان با دوباره‌سازی هزینه انجام داد . شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه کرایه تاکسی در کیش مراجعه کنید

لازم است که به دقت شماره پرواز خود را دنبال کنید اجاره ماشین در کیش و زمان را به طور کامل با فرض هر کدام ، در کل رزرو خود به دست آورید . دادن شماره پرواز به ما این کار را برای ما آسان‌تر خواهد کرد که به تعویق اندازی بالقوه و به روز رسانی ‌های بالقوه در پرواز ادامه دهیم . به احتمال زیاد برای رسیدن به وسیله نقلیه حتی بعد از یک ساعت بعد از اینکه وسیله نقلیه را پیدا کردید ، در رویدادی که ممکن است به آن دسترسی داشته باشید و یا بلیط رزرو شده تایید شود ، رزرو مهم ممکن است حذف شود .

اجاره یک راه اجاره  ماشین در کیش

بازسازی خودرو از شهری که در آن وسیله نقلیه به یک شهر دیگر اجاره داده می‌شود ، جایی که the اجاره یک دفتر کار را اجاره کرده ، مسیول تایید و هزینه اضافی است . شما می‌توانید با فراخوانی جامعه تماس ، داده‌ها را دریافت کنید، زیرا هزینه اضافی در هر منطقه / محل متفاوت است .