“هیولا 2” پرخطر را بدون فرهاد اصلانی ، شبنم مگادام و گوهر حیراندیش تجربه کنید | آخرین خبرها

[ad_1]

5fb4a836996fc_5fb4a83699700

مهران مدیری در حال ساخت فصل دوم سریال نمایش خانگی با بازیگران و داستانهای متنوع است.

پس از استقبال بینندگان از سریال “هیولا” ، مهران مدیری تصمیم گرفت فصل دوم این سریال را بسازد و در آگوست امسال از ساخت “هیولا 2” و دنباله “دورهمی” خبر داد. حالا دیگر خبری از “دورخا” نیست اما مهران مدیرا به زودی “کوزلکا 2” را با بازیگران مختلف جلوی دوربین می آورد. با توجه به تغییراتی که در بازیگران رخ داده است و داستانی که ادامه دارد ، ایجاد فصل دوم “هیولا” یک خطر مهم برای مهران مدیرا خواهد بود.

حذف شخصیت های اصلی از “Monster 2”

طبق اخبار منتشر شده از بازیگران سریال ، شخصیت “هوشان شرافت” و خانواده اش از تاریخ فصل دوم حذف شده اند و فرهاد اصلانی ، شبنم مگادی و گوهر حیراندیش در فصل دوم “هیولا” حضور نخواهند داشت. یکی از کارت های برنده در فصل اول سریال قهرمان داستان “هوشنگ شرافت” با بازی فرهاد اصلانی بود. قسمت مهمی از بار کمدی سریال بر دوش این شخصیت بود و فرهاد اصلانی با بازی بسیار خوبش در این نقش ، “هوشان شرافتا” را بامزه و جذابتر کرد.

تجربه پرمخاطره

در قسمت آخر ، دیدیم که “هوشنگ” پس از آزادی از زندان مجازات نشد و شرایط باعث شد او “هیولا” شود ، بنابراین شخصیت او توانست در فصل دوم سفر خود را ادامه دهد. اکنون که فصل دوم این سریال در غیاب فرهاد اصلانی ، با شخصیت های جدید و به دنبال یک داستان مستقل ادامه دارد ، “Monster 2” دیگر نمی تواند به عنوان دنباله ای برای فصل اول دیده شود و احتمالاً فقط فضای فصل اول را خواهد داشت. این سریال برای مهران مدیرا یک خطر است.

چالش جدید مهران مدیرا

معمولاً فیلم های سریالی یا چند سریالی با همان شخصیت های اصلی و داستان های جدید ادامه دارند و مهران مدیری در سریال های دو فصل خود همین رویه را دنبال کرد. به عنوان مثال ، او فصل دوم “مرد هزار چهره” را با نام “مرد دو هزار چهره” با همان شخصیت “مسعود شش” جلوی دوربین گذاشت. این اتفاق برای “هومن صحرایی” با بازی سیامک انصاری در نقش اصلی رخ داد ، بنابراین مهران مدیری در “هیولاها 2” کار کاملا متفاوت دیگری انجام داد و قهرمان داستان را حذف و تغییر داد.

اولین همکاری با گروهی از بازیگران مختلف

مهران مدیری همچنین انتخاب های متفاوتی را برای بازیگران فصل دوم “هیولا” انجام داد. گفته می شود که بن تشکر ، گلاره عباسی ، اندیشه فولاندوند و ویشکا آسایش در فصل دوم این سریال بازی می کنند و محمد بحرانی ، سیما تیرانداز و نیما شعبان نژاد نیز بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم نیز ایفای نقش می کنند. مهران مدیری پیش از این در فصل اول سریال «هیولا» با این سه بازیگر همکاری داشت اما تاکنون با چهار بازیگر دیگر سریال همکاری نکرده است.

اکثر بازیگران فصل دوم تجربه کمدی داشتند اما گلاره عباسی و اندیشه فولادوند کمتر در این کمدی بازی کردند. گفته می شود که نقش قهرمان داستان “هیولا 2” را فولادوند بازی می کند. استفاده پرمخاطب از بازیگری مثل او که کمدین شناخته نمی شود و تجربه کمی در این زمینه دارد ، مسئله دوم است که تجربه “هیولا 2” را به خطر می اندازد. قابل درک است که فون مهران مدیرا نشان می دهد که توانایی های خوبی در مدیریت بازیگران و انتخاب بازیگران دارد.

مهران مدیرا در حال ساخت فصل دوم سریال درام خانگی با بازیگران و داستانهای متنوع است.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb4a836996fc_5fb4a83699700

بعد از استقبال بینندگان از سریال “هیولا” ، مهران مدیری تصمیم گرفت فصل دوم این سریال را بسازد و در آگوست امسال از ساخت “هیولا 2” و دنباله “دورهمی” خبر داد. حالا دیگر خبری از “دورهمی” نیست ، اما مهران مودیری به زودی “کوزلکا 2” را با بازیگران مختلف مقابل دوربین ارائه می کند. با توجه به تغییراتی که در بازیگران رخ داده است و داستانی که ادامه دارد ، ایجاد فصل دوم “هیولا” یک خطر مهم برای مهران مدیرا خواهد بود.

حذف شخصیت های اصلی از “Monster 2”

طبق اخباری که بازیگران سریال منتشر کرده اند شخصیت “هوشان شرافت” و خانواده اش از تاریخ فصل دوم حذف شده اند و فرهاد اصلانی ، شبنم مگادی و گوهر حیراندیش در فصل دوم “هیولا” حضور نخواهند داشت. یکی از کارت های برنده در فصل اول سریال قهرمان داستان هوشنگ شرافت با بازی فرهاد اصلانی بود. قسمت مهمی از بار کمدی سریال بر دوش این شخصیت بود و فرهاد اصلانی با بازی بسیار خوبش در این نقش ، “هوشان شرافتا” را بامزه و جذابتر کرد.

تجربه پرمخاطره

در قسمت آخر دیدیم که “هوشنگ” پس از آزادی از زندان مجازات نشد و شرایط او را به “هیولا” تبدیل کرد ، بنابراین شخصیت او این فرصت را داشت که در فصل دوم به سفر خود ادامه دهد. اکنون که فصل دوم این سریال در غیاب فرهاد اصلانی ، با شخصیت های جدید و به دنبال یک داستان مستقل ادامه دارد ، “Monster 2” دیگر نمی تواند دنباله ای برای فصل اول محسوب شود و احتمالاً فضای فصل اول را خواهد داشت. این سریال برای مهران مدیرا یک خطر است.

چالش جدید مهران مدیرا

معمولاً فیلم های سریالی یا چند سریالی با همان شخصیت های اصلی و داستان های جدید ادامه دارند و مهران مدیری در سریال های دو فصل خود همین رویه را دنبال کرد. به عنوان مثال ، او فصل دوم “مرد هزار چهره” به نام “مرد دو هزار چهره” با همان قهرمان “مسعود شش” را جلوی دوربین گذاشت و در سریال “در مزارع 2” ماجراهایی مانند “در مزارع” را دیدیم برای “هومن صحرایی” با بازی سیامک انصاری ، بنابراین مهران مدیری در “هیولا 2” کار کاملا متفاوت دیگری انجام داد ، قهرمان داستان را حذف و تغییر داد.

اولین همکاری با گروهی از بازیگران مختلف

مهران مدیری همچنین انتخاب متفاوتی را برای بازیگران فصل دوم “هیولا” انجام داد. گفته می شود که بهنام تشکر ، گلاره عباسی ، اندیشه فولادوند و ویشکا آسایش در فصل دوم این سریال بازی می کنند و محمد بحرانی ، سیما تیرانداز و نیما شعبان نژاد نیز بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم نیز به ایفای نقش می پردازند. مهران مدیری پیش از این در فصل اول سریال «هیولا» با این سه بازیگر همکاری داشت اما تاکنون با چهار بازیگر دیگر سریال همکاری نکرده است.

بیشتر بازیگران فصل دوم تجربه کمدی داشتند اما گلاره عباسی و اندیشه فولادوند کمتر در این کمدی بازی کردند. گفته می شود که نقش قهرمان داستان “هیولا 2” را فولادوند بازی می کند. استفاده برجسته از بازیگری مثل او که کمدین شناخته نمی شود و تجربه کمی در این زمینه دارد ، مسئله دوم است که تجربه “هیولا 2” را به خطر می اندازد. قابل درک است که فون مهران مدیرا نشان می دهد که توانایی های خوبی در مدیریت بازیگران و انتخاب بازیگران دارد.

[ad_2]