کیم کارداشیان وست از ترامپ می خواهد اعدام براندون برنارد را حفظ کند | آمریکا و کانادا

[ad_1]

وکلای طیف سیاسی با اشاره به مشکلات دادرسی ، سن وی از ترامپ برای تغییر حکم برنارد می خواهند.

وکلا روز چهارشنبه اعدام برنامه ریزی شده براندون برنارد را محکوم کردند و از رئیس جمهور دونالد ترامپ خواستند که حکم برنارد را به حبس ابد تبدیل کند.

کیم کارداشیان وست ، چهره برجسته و مدافع اصلاح عدالت کیفری ، با انتشار توییتر خواستار بخشش برنارد شد. وی نوشت: “پس از ملاقات با براندون ، من برای این اعدام دلم شکسته است.”

به گزارش ستاره ایندیاناپولیس ، این درخواست تجدید نظر یک روز پس از آن صورت گرفت که دادگاه فدرال درخواست تعلیق اعدام وی را رد کرد.

برنارد ، 40 ساله ، هنگامی که در قتل تاد و استیسی باگلی ، دو وزیر جوانان کشته شده در سال 1999 ، 18 ساله بود ، درگیر شد. اگر وی تزریق کشنده ای انجام دهد ، طبق برنامه ریزی شده روز پنجشنبه در زندان فدرال Terre Hout ، ایندیانا ، این اتفاق نادر بود اعدام شخصی که نوجوان بود هنگام وقوع جرم.

بر اساس تحریریه روزنامه واشنگتن پست که اعدام وی را “نگران کننده” خواند ، وی به باگلی شلیک نکرد و مرد دیگری به جرم کشیدن ماشه محکوم شد.

در سرمقاله ای که در تاریخ 26 نوامبر منتشر شد ، گفته شد كه پنج نفر از 9 هیأت منصفی كه برنارد را مجرم می دانستند دیگر نمی خواستند كه وی اعدام شود ، او اکنون با استناد به مراحل علمی که نشان می دهد مغز این جوان 18 ساله کاملاً رشد نکرده است ، علیه اعدام خود بحث می کند.

وست از سال 2018 ، هنگامی که رئیس جمهور را برای تخفیف مجازات آلیس ماری جانسون ، که 21 سال برای یک جرم بدون خشونت در مواد مخدر در حال گذراندن است ، با رئیس جمهور ترامپ در زمینه اصلاح زندان همکاری کرد.

این قانون همچنین به تصویب قانون گام اول دو طرفه ، لایحه اصلاح عدالت کیفری کمک کرده است که هدف آن کاهش بازه زمانی جرایم غیرخشونت آمیز و بهبود شرایط در زندان های ایالات متحده است.

وست گفت که 24 ساعت آینده راجع به پرونده برنارد “و اینکه چرا زندگی او باید نجات یابد” توسط ترامپ توییت می کند.

برت ال تولمان ، وكیل سابق محافظه كار در ایالات متحده ، با وست موافقت كرد. وی مشکلات مشابه دادگاه برنارد را همانند سرمقاله واشنگتن پست برجسته کرد و گفت.

عشق از جمله برنارد به دخترش و ماموریت وی به عنوان زندانی “مدل” بیش از 20 سال در پشت میله های زندان است.

قرار است سه اعدام فدرال دیگر پس از برنارد ، چند روز قبل از آغاز به کار رئیس جمهور فعلی جو بایدن در ماه آینده.

دادستان کل ویلیام بار به آسوشیتدپرس گفت که او احتمالاً قبل از ترک وزارت دادگستری برنامه ریزی بیشتری خواهد کرد.

اعدام برنارد نهمین بار توسط دولت فدرال است زیرا دولت ترامپ در ماه جولای مجازات اعدام را از سر گرفت و به وقفه ای 17 ساله منتهی شد که ناشی از س questionsالات مربوط به روش اعدام و مخالفت گسترده تر با این عمل بود.

در مقابل سنت 131 ساله حکومت اردک های لنگ که از اجرای اعدام ها خودداری می کنند و به دولت جدید اجازه می دهد مسئولیت را بپذیرد پرواز می کند.

ترامپ در انتخابات در 3 نوامبر شکست خورد و اگرچه از پذیرفتن شکست خودداری می کند ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن که مخالف مجازات اعدام است ، از 20 ژانویه روی کار می رود.

این اقدام وزارت دادگستری همچنین متوقف با توقف م effectiveثر اعدام ها توسط ایالت های جداگانه به دلیل عوارض بیماری همه گیر COVID-19 است که زندان ها را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

وزارت دادگستری فاش كرد كه 8 افسر كه در اعدام ماه گذشته شركت داشتند از نظر ویروس كرونا مثبت اعلام شده و 5 نفر از این افسران در اعدامهای برنامه ریزی شده برای این هفته شركت خواهند كرد.



[ad_2]