آقای علم الهدی! من هم مثل شما دیگران را نادان و خائن نمی دانم آخرین خبرها

[ad_1]

5fb8b68640ee3_2020-11-21_10-11

این فعال رسانه ای اصولگرا نوشت: آقای علم الخدا گفت مخاطبان وی اگر نادان نباشند ، یک خیانتکار بودند. آنها احتمالاً می دانند که وقتی چنین سخنی درباره شخصی به سبک او گفته می شود (که مقام دادگاه نیست) تهمت است.

محمد مهاجری در تلگرافی تحت عنوان “آقای علم الهدی!” من دیگران را نادان و خائن مانند شما نمی دانم ، “او نوشت:

دیروز در بیانیه خود جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد علم الهدی اظهار داشت:

“کسانی که روند انتخابات آمریکا را فرصتی می دانند یا واقعاً نادان و نادان هستند تا جاهل عادی و نادان ، نادان و نادان که جهل آنها ناآگاهی پیچیده است و بیش از آنها جاهل نیستند ، و اگر چنین نکنند ، آنها خیانتکار ، خائن هستند. ” و به عنوان خیانت به ملت “
1- سخنان وی شامل همه افرادی می شود که نتیجه انتخابات آمریکا را محتمل می دانند. یعنی هیچ استثنایی در این مورد قائل نبودند و حتی کسانی را که به نظام و منافع اعتقاد داشتند کنار گذاشتند. به همین دلیل ، نویسنده این سطور نیز خود را مخاطب خود می داند و او را “از جهل پیچیده” یا “خیانت” رنج می دهد.

2- من مانند آقای علم الخدا سیاست بین الملل را مطالعه نکرده ام و با او موافقم ، اما می گویم که از نتایج انتخابات آمریکا اطلاعی ندارم. من از اعلیحضرت می خواهم ده استاد روابط بین الملل مورد تأیید آنها را معرفی کند تا هر دو در برابر این اساتید زانو بزنیم و سواد خود را ارائه دهیم و به آنها حق قضاوت در مورد خردمند بودن یا نادان بودن را بسپاریم.

3- آقای علم الخدا راه دیگری را گشود و گفت مخاطبان وی اگر نادان نباشند ، یک خیانتکار بودند. آنها احتمالاً می دانند که وقتی چنین سخنی توسط شخصی به سبک آنها گفته می شود (که کارمند دادگاه نیست) این تهمت است. آیا وی می پذیرد که اگر ثابت نشود مخالفان وی (در مورد امکان آگاهی از نتایج انتخابات آمریکا) خیانتکار هستند ، در این صورت همان اتهام از طرف طرف مقابل نیز مطرح خواهد شد و اگر خدا بخواهد ، وی را خائن می خوانند؟
مطمئناً مردی مثل من به خاطر همان تعالیم دینی که بارها از منبر او شنیده ام چنین مرتکب خدای ناکرده نمی شود. کما اینکه اساتید فوق الذکر به جهل امام خود شهادت داده اند ، من جرات نمی کنم صفتی مشابه جاهل و حتی لاغرتر از شاخه آنها نسبت دهم.

4- مقولاتی مانند انتخابات ایالات متحده موضوعات نظری است و هر کس می تواند نظر خود را ابراز کند و تصمیم نهایی در این موارد توسط جمهوری اسلامی گرفته می شود و رفتارهایی مانند قصد خواندن توسط آقای علم الهود ، کاملاً مقدماتی نتیجه. به جز واهان ، مکانی گران قیمت زیرا او این مکان را با خود ندارد.
و نتیجه ای برای متقیان.

این فعال رسانه ای اصولگرا نوشت: آقای علم الخدا گفت مخاطبان وی اگر نادان نباشند ، خیانتکار بودند. آنها احتمالاً می دانند که وقتی چنین سخنی درباره شخصی به سبک او گفته می شود (که مقام دادگاه نیست) تهمت است.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb8b68640ee3_2020-11-21_10-11

محمد مهاجری در تلگرافی تحت عنوان “آقای علم الخدا!” من دیگران را نادان و خائن مانند شما نمی دانم ، “او نوشت:

دیروز در بیانیه خود جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد علم الهدی اظهار داشت:

“کسانی که در روند انتخابات آمریکا احتمال این را دارند که واقعاً نادان و نادان باشند نه جاهل و جاهل عادی ، جاهل و نادان که جهل آنها یک جهل پیچیده است و بیش از آنها جاهل نیستند ، و اگر چنین نیست ، آنها خیانتکار ، خائن هستند. ” و در موقعیت خیانت به ملت “
1- کلام او به همه افرادی که به نتیجه انتخابات آمریکا امکان را در نظر اعمال می شود. این است که، آنها استثنا را ندارد و یا حتی کسانی که در سیستم و منافع معتقد حذف کنید. به همین دلیل ، نویسنده این سطور نیز خود را مخاطب خود می داند و او را “مبتلا به جهل و جهل پیچیده” یا “خیانت” می نامد.

2. من مانند آقای علم الخدا سیاست بین الملل را مطالعه نکرده ام و با او موافقم ، اما می گویم که من از نتایج انتخابات آمریکا اطلاعی ندارم. من از معظم له می خواهم ده نفر از استادان مورد تأیید روابط بین الملل خود را معرفی کند تا ما هر دو در مقابل این اساتید زانو بزنیم و سواد خود را ارائه دهیم و به آنها حق قضاوت در مورد عاقل یا نادان بودن را بدهیم.

3 – آقای علم الخدا راه دیگری را گشود و گفت مخاطبان وی اگر نادان نباشند ، یک خیانتکار بودند. آنها احتمالاً می دانند که وقتی چنین سخنی توسط شخصی به سبک آنها گفته می شود (که کارمند دادگاه نیست) این تهمت است. آیا او می پذیرد که اگر ثابت نشود مخالفان وی (در مورد احتمال کشف نتیجه انتخابات ایالات متحده) خیانتکار هستند ، پس طرف مقابل نیز همین اتهام را وارد می کند و انشا Godالله او را خائن می خوانند؟
مطمئناً مردی مثل من به خاطر همان تعالیم دینی که بارها از منبر او شنیده ام چنین مرتکب خدای ناکرده نمی شود. کما اینکه اساتید فوق الذکر به جهل امام خود شهادت داده اند ، من جرات نمی کنم صفتی مشابه جاهل و حتی لاغرتر به رشته وی نسبت دهم.

4- مقولاتی مانند انتخابات ایالات متحده موضوعات نظری است و هر کس می تواند نظر خود را ابراز کند و تصمیم نهایی در این موارد توسط جمهوری اسلامی گرفته می شود و رفتارهایی مانند قصد خواندن توسط آقای علم الهود ، به اندازه کافی مقدماتی نتیجه. به استثنای واهان ، او هیچ موقعیت گرانی در کنار او ندارد.
و نتیجه ای برای متقیان.

[ad_2]