آلمان: اتومبیل به دروازه مقابل دفتر آنگلا مرکل برخورد می کند آلمان

[ad_1]

وسیله نقلیه دارای “سیاست جهانی سازی را متوقف کنید” و “شما قاتلان prokleti کودکان و سالخوردگان” قوچها را بدون آسیب رساندن به نمودار نشان می دهد.

مقامات اعلام كردند كه صبح روز چهارشنبه خودرویی به درب ورودی ساختمانی كه دفتر نخست وزیر آلمان آنگلا مرکل در آن قرار دارد سقوط كرد و باعث خسارت جزئی شد. راننده بازداشت شده است.

پلیس در حال تحقیق درباره این سقوط است که در ساعت 10 صبح (ساعت 9 صبح به وقت گرینویچ) در دفتر آلمان در برلین رخ داد.

روی ماشین ، یک وانت فولکس واگن ، شعار “شما قاتلان لعنتی کودکان و سالخوردگان” را از یک طرف با رنگ سفید خراشیده بود. از طرف دیگر ، وی گفت: “سیاست های جهانی سازی را متوقف کنید.”

سخنگوی پلیس تیلو کابلیتز به خبرنگاران گفت که راننده 54 ساله پس از ورود با سرعت کم به دروازه و بازجویی از وی در محل حادثه بازداشت شده است.

وی گفت پلیس در حال بررسی است که آیا او از نظر روانی ناراحت است یا انگیزه های دیگری دارد.

سخنگوی وزارت کشور آلمان روز چهارشنبه گفت که راننده به دلیل یک حادثه مشابه در سال 2014 برای مقامات شناخته شده بود.

در این حادثه چهار سال پیش ، او با سرعت کم وارد همان دروازه شد بدون اینکه خسارتی ایجاد کند. این خودرو همچنین شعاری را در محکومیت تغییرات آب و هوایی به همراه داشت و این مرد بازداشت شد.

گزارش های آن زمان نشان می دهد که این مرد قبلاً نیز کار مشابهی انجام داده است.

دفتر مرکل گفت که در روز چهارشنبه فقط خسارت جزئی به دروازه امنیتی وارد شده است.

دفتر وی گفت: “خطری برای رئیس وزیر ، سایر اعضای دولت فدرال و افرادی که در این دفتر کار می کنند وجود ندارد.”

مشخص نبود كه مرکل در داخل ساختمان قرار دارد یا نه ، یك ساختار سفیدپوست مدرن واقع در مقابل یك مربع از ساختمان رایشتاگ ، كه پارلمان آلمان را در خود جای داده و از همه جاده های اصلی به راحتی قابل دسترسی است.

پلاک این خودرو از منطقه لیپه در آلمان غربی است و توسط سازمان آتش نشانی برلین گرفته شده است و پس از چندین بار خراش هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی ندارد. دروازه فلزی به سمت دفتر کمی خمیده به نظر می رسید.

این دفتر در مرکز برلین ، جنب سفارت سوئیس و روبروی دفاتر پارلمان واقع شده است. دروازه بیرونی ضرب و شتم ، که در کنار دفتر امنیتی مقابل ساختمان اصلی است ، به یک خیابان عمومی باز می شود.

هیچ نشانی از علت این حادثه وجود نداشت ، اما این اتفاق در روزی رخ داد كه مرکل باید با فرمانداران ایالت ملاقات كند و در مورد بحث درباره تعلیق جزئی ویروس كرونا ، كه از 2 نوامبر آغاز شد ، بحث كند.

رویکرد دولت در کاهش سرعت شیوع و محدودیت ویروس کرونا از حمایت گسترده ای در میان بیشتر آلمانی ها برخوردار است ، اما همچنین باعث اعتراض های گاه و بیگاه در برخی از شهرهای بزرگ شده است.

روزنامه نگاران از اتومبیل تصادف کردند که به دروازه ورودی اصلی دفتر در برلین سقوط کرد ، دفتر نخست وزیر آلمان آنگلا مرکل در برلین ، آلمان [Fabrizio Bensch/Reuters]



[ad_2]