آنها چقدر برای کنسول پلی استیشن 5 می فروشند؟

[ad_1]

هزینه کنسول سونی PlayStation 5 در بازار جهانی از 400 تا 500 دلار است. یعنی با فرض اینکه دلار با احتساب سود وارد کننده ، دلال و فروشنده 30000 تومان باشد ، PS5 در نهایت باید در ایران با قیمت 15 میلیون تومان فروخته شود. تو بهتر می دونی؛ هر محصول جدید ، به ویژه در زمینه دیجیتال ، به محض آفتاب گرفتن بازار ایران به دلیل تب و جو ، قیمت نجومی می گیرد. با ورود آیفون های جدید اپل ، این مسئله را به خوبی می بینیم. دوتایی ، سه گانه. اکنون به نظر می رسد که PlayStation جدید سونی ، معروف به PS5 ، تب کرده است. دوتایی ، سه گانه.

بررسی تبلیغات آنلاین نشان می دهد که فروشندگان PS5 را با قیمت 30 تا 48 میلیون تومان در اولین روز ورود دستگاه به ایران ارائه می دهند. اولین ناشران تبلیغات پلی استیشن 5 تبلیغ می کنند که این دستگاه آکبند است و آنها آن را با لوازم جانبی کامل با قیمت توافقی به فروش می رسانند. این به معنای گسترش دام برای خریدار است به طوری که کسانی که بیشتر می خواهند هزینه بیشتری بپردازند. در سه روز اول ، چهار اطلاعیه دیگر منتشر شد که قیمت آنها از 15 تا 16 میلیون تن بود ، اما وقتی با شماره های اعلام شده تماس می گیریم ، آنها می گویند که فروخته شده است. احتمالاً برخی از فروشندگان هستند که می خواهند به اصطلاح قیمت را بشکنند. شاید افراد تنها که می خواهند تلفن همراه خود را به آهنگ زنگ ببرند. چه کسی می داند؟

از همان روز اول ورود PS5 به ایران ، آگهی به عنوان خریدار ثبت شد. ناشران آنها می گویند که آنها مایل به پرداخت 15 ، 16 میلیون تومانی برای کل ارز کشور برای خرید PS5 هستند. هیچ کس با آنها تماس نگرفت و پیشنهادی هم نبود. شاید فروشنده ای که صاحب پلی استیشن 5 است ، حاضر نباشد اطاعت ارزشمند خود را با این قیمت بفروشد. حداقل او نمی خواهد اکنون این کار را انجام دهد. حالا فروشندگان خیلی دور.

قیمت PS5 در ایران؛  آنها برای کنسول پلی استیشن 5 چقدر می فروشند؟فروشندگان ایرانی ابتدا قیمت PS5 را 48 میلیون تومان اعلام کردند و سپس قیمت را پایین آوردند؛ هر بار حدود یک میلیون

در روزهای بعد ، تعداد تبلیغات افزایش یافت. این یعنی دست بیشتر و فروشنده واقعی. قیمت در این دسته از تبلیغات – از 30 تا 45 میلیون هزینه. مطمئناً ، اکثر آنها با کلمه توافق آراسته شده اند ، یعنی به هر حال با ما تماس می گیرند ، اما حداقل در چند روز اول هیچ یک از فروشندگان حداکثر 35 میلیون تامان نبودند.

کانال های رایت و تلگرام. این کانال ها به ارائه دهندگان بازی و کنسول تعلق دارند و هرکدام تاریخ و قدمت خاص خود را دارند. پیروان آنها معمولاً مشتریان قدیمی هستند و قیمت اعلام شده در این گروه کانال به قیمت واقعی بازار نزدیکتر است. ما در حال بررسی تعدادی از آنها هستیم و مطمئن هستیم که این تبلیغات رسمی نیست. در روزهای ابتدایی عرضه PS5 قیمت 48 میلیون تومان اعلام شده است و در روزهای بعد قیمت به طور مداوم در حال کاهش است. هر بار حدود یک میلیون تامان!

دلار ارزان تر از هفته گذشته است. در نظر گرفتن قیمت فعلی دلار از 25 تا 26 هزار تامان ضروری است. در عین حال هزینه پلی استیشن در گرانترین حالت 13 میلیون تومان است. بیایید نگاهی به بازار بیندازیم و ببینیم Sony PS5 در تبلیغات آنلاین چه مقدار می فروشد. حدود یک هفته پس از ورود پلی استیشن 5 به بازار ایران ، فروشندگان قیمت فتیله را پایین آوردند. کانال های تلگرامی در مورد ارقامی مانند 28 میلیون و 500 هزار تامان صحبت می کنند. این رقم را باید پایین بازار دانست ، اما ارزش PS5 در سایت های تبلیغاتی آنلاین مانند Div Dor ، حدود 30 میلیون تومان است. برخی با یادآوری قیمت هایی مانند 29.2 میلیون تومان و 29399000 تومان ، با این شماره بازی می کنند و پیشنهادات خود را ثبت می کنند. کمترین رقمی که دیده ایم 24 میلیون تامان است. کنترل کننده های کنسول PS5 نیز با قیمت حدود سه میلیون تامان به صورت گسترده در بازار موجود است.

PS5 چگونه به ایران می رسد؟

عرضه جهانی کنسول پلی استیشن 5 از 13 نوامبر رسما آغاز شد. فعالان بازار کنسول معمولاً چند روز قبل از شروع تحویل جهانی ، همتایان خود را در دبی (امارات متحده عربی) هماهنگ می کنند و کالاها را به صورت دسته های بزرگ خریداری می کنند. در این معامله قیمت کمتر از انتظار ما خواهد بود. بنابراین ، شخصی که چند صد کنسول بازی PS5 را به صورت عمده خریداری کرده است ، حتی اگر قیمت 400 تا 500 دلار را برای سونی تعیین کند ، هنوز می تواند برای مصرف کنندگان معامله کند. دستگاهی که به خرده فروش می رسد ، هنوز در همان بازه قیمتی 13 تا 15 میلیون است اما در وسط آنقدر دلال و واسطه وجود دارد که هر کدام چند درصد به آن یعنی چند میلیون تحمیل می کنند و آن را به نفر بعدی می دهند .

اگر تب ورود PS5 فروکش کرد و آرام می خوابید ، می توانید آن را به قیمت 13-15 میلیون جلد خریداری کنید.

داستان اولین خریداران PS5 در ایرانقیمت PS5 در ایران؛  آنها برای کنسول پلی استیشن 5 چقدر می فروشند؟

اولین خریداران پلی استیشن 5 در ایران خیلی خوش شانس نبودند. آنها احتمالاً فقط یک هفته پس از عرضه و سه تا چهار روز پس از ورود به ایران ، برای داشتن جدیدترین کنسول بازی سونی 30 تا 45 میلیون تومان پرداخت کرده اند. به دلیل این هیجان ، آنها طبق معمول برای یادآوری عکس گرفتند. سه نفری مشخص نیست که آنها به کدام کنسول تعلق دارند ، یا برای گروهی از افرادی که پول خود را جمع کرده اند یا با فروشنده دوست بوده اند و بنا به درخواست او مجبور شده اند در بازار داغ عکس بگیرند. بنابراین به طور قطع مشخص نیست که آنها اولین خریداران پلی استیشن 5 در ایران خواهند بود ، اما از آنجا که در توضیحات عکس منتشر شده آنها می گوید “اولین خریداران پلی استیشن 5 در ایران” ، در شبکه های اجتماعی دیده شد. بسیاری از مردم از این عکس شوکه شدند. مردی با ذوق و استعداد بیشتر عکس مشابهی را در کنار عکس خریداران ایرانی پلی استیشن قرار داده و ادعا می کند سه طراح و سازنده اصلی کنسول بازی PS5 است. سپس چهره و زشتی افراد موجود در عکس را مقایسه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. کاربران شبکه های اجتماعی نیز هر دو عکس را با شرح مختصر زیر دریافت می کنند ، اما اگر آن عکس بازار فروش داغی نباشد ، آنها برای خرید دستگاه حدود 40 میلیون دلار پرداخت کرده اند. آنها به خانه بردند و حالا چه؟ آنها می توانند سرانجام آن را به تلویزیون متصل کرده و پانل و منوی دستگاه را مشاهده کنند. دیسک های بازی پلی استیشن 5 هنوز وارد ایران نشده اند و هرکسی آنها را بخرد می تواند بازی را به صورت دیجیتالی نصب کند. Electronic Arts اعلام کرده است که بازی های منتشر شده برای پلی استیشن 4 در سال 2020 می توانند با یک نسخه رایگان در پلی استیشن 5 مورد استفاده قرار گیرند. تعدادی از تولیدکنندگان دیگر اظهار داشته اند که اگر برخی از بازی ها را در PS4 انجام داده اید ، می توانید آن را در PS5 ادامه دهید ، اما برای ما در ایران اوضاع چندان ساده و زیبا نیست. با توجه به سرعت اینترنت در کشور ، باید تمام وقت خود را صرف بارگیری بازی ها و انتقال پرونده های ذخیره کنید.

قیمت کنسول بازی PS4 را کاهش دهید

فروشندگان مدل قدیمی PS4 طی دو هفته گذشته PS5 را جشن گرفته اند. کنسول های قدیمی با تخفیف فروخته می شوند تا دمیده نشوند. قیمت جهانی PS4 همان 400 تا 500 دلار است اما در ایران این کنسول بدون تخفیف به حدود 11 میلیون تومان و با تخفیف تا هشت میلیون تومان می رسد. این معادله ساده می تواند قیمت نهایی فروش یک کنسول جدید را به ما نشان دهد. حداکثر 15 میلیون تامان و معمولاً حدود 10 میلیون تامان. بنابراین وقتی آب از آسیاب افتاد ، تب مقدماتی PS5 خوابید و شما با هیجان می خوابید ، می توان کمتر خریداری کرد. همان 13 تا 15 میلیون تامانی که از ابتدا در مورد آنها صحبت کردیم.

[ad_2]