آنچه در انتخابات ایالات متحده در 500 کلمه اتفاق می افتد آمریکا و کانادا

[ad_1]

بایدن همزمان با حمله ترامپ به استانداران جمهوری خواه در ایالت هایی که از دست داده است ، رسماً مشاوران اقتصادی را نمایندگی می کند.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز سه شنبه رسماً از مشاوران عالی سیاست اقتصادی خود ، از جمله نامزد خود برای وزیر دارایی ، جانت یلن ، رونمایی کرد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که بایدن در میان اقتصادی متزلزل که توسط شیوع ویروس کرونا ویران شده است ، آماده به دست گرفتن قدرت است.

بایدن در این مراسم در ویلمینگتون ، دلاور گفت: “من می دانم كه اوقات سختی است ، اما می خواهم شما بدانید كه كمك در راه است.”

در همین حال آسوشیتدپرس گزارش داد که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در میان تلاشهای تهاجمی در میان ادعاهای مداوم و بی اساس خود مبنی بر تقلب گسترده ، 170 میلیون دلار از انتخابات جمع کرده است.

بر اساس چاپ کوچک ، بخشی از کمک های مالی در حمایت از تلاش های ترامپ برای لغو انتخابات به کمیته اقدام سیاسی (PAC) تازه تأسیس وی “نجات آمریکا” می رسد. بخشی از هر کمک مالی نیز به کمیته ملی جمهوریخواهان هدایت می شود.

روز دوشنبه ، ویسکانسین پس از شمارش دست در دو شهرستان بزرگ این ایالت ، نتایج انتخابات خود را با بایدن به عنوان برنده تایید کرد. این ایالت 10 رای انتخاباتی دارد.

تا روز سه شنبه ، ترامپ با رد صلاحیت حدود 221000 برگ آرا in در این شهرستانها ، دانمارک و میلواکی ، با طرح ادعای ارسال غیرقانونی دسته های زیادی از آرا غایب ، دادخواست شکایت کرد. مقامات محلی این ادعاها را هنگام سرشماری تکذیب کردند. رئیس جمهور رویه هایی را که سالهاست وجود داشته و هرگز غیرقانونی شناخته نشده است به چالش کشیده است.

در آریزونا ، مقامات دولتی نیز نتایج خود را روز دوشنبه به عنوان یک پیروزی دیگر برای بایدن تأیید کردند. ترامپ به سرعت به داگ دوسی ، فرماندار جمهوری خواه حمله كرد و گفت او “برای روی كار آمدن یك دموكرات عجله دارد” و قول داد “جمهوری خواهان مدت ها به یاد می آورند!”

Ducey ، در یک سری توییت ها ، از سیستم رای گیری در این ایالت دفاع کرد ، در حالی که تأیید کرد که این گواهینامه پنج روز پنج روز ایجاد کرده است “” برای هر رأی دهنده باعث اعتراض معتبر نتایج انتخابات در دادگاه می شود. “

در جورجیا ، ترامپ همچنین به “برایان كمپ” فرماندار جمهوری خواه حمله كرد و روز یكشنبه گفت كه از تأیید كمپ “شرمنده” است و روز دوشنبه كمپ را “ناراضی” خواند.

جورجیا پس از شمارش کامل دستان ، نتایج آرا را که بایدن با بیش از 12000 رأی برنده شد ، تأیید کرد. از آن زمان ، مبارزات انتخاباتی ترامپ خواستار سرشماری جدید با هزینه مودیان ایالتی شده است.

قرار است ترامپ آخر هفته برای حمایت از كلی لوفلر و دیوید پوردو از نامزدهای جمهوری خواه سنا در انتخابات دور دوم ژانویه به گرجستان سفر كند و این تصمیم می گیرد كه کدام حزب سنای آمریکا را کنترل کند.

در حال حاضر انتظار می رود که بایدن 360 رأی انتخاباتی را به دست آورد ، بسیار بالاتر از آستانه 270 رأی لازم برای پیروزی در سیستم کالج انتخاباتی ایالات متحده. رأی دهندگان در 14 دسامبر رأی می دهند و تا 6 ژانویه توسط كنگره تصویب می شود.

ترامپ که همچنان از به رسمیت شناختن این مسابقه امتناع می ورزد ، برای تغییر نتیجه کلی باید حداقل در سه کشور مجاور نتایج را لغو کند.

رئیس جمهور روز سه شنبه ضربه دیگری به چالش مبارزاتی خود وارد کرد وقتی دادستان وی ، ویلیام بار ، به آسوشیتدپرس گفت که آژانس تقلب گسترده ای را که می توانست انتخابات را برگرداند کشف نکرده است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید