آژانس بهداشتی آمریکا از آمریکایی ها می خواهد برای شکرگذاری در خانه بمانند آمریکا و کانادا

[ad_1]

CDC می گوید مسافرت می تواند شیوع COVID-19 را در میان افزایش عفونت در ایالات متحده افزایش دهد.

بهترین آژانس بهداشت عمومی در ایالات متحده به شهروندان آمریكایی توصیه كرده است كه هفته آینده برای كاهش ویروس کرونا به عنوان مورد COVID-19 در کشور ، در طول روز شکرگذاری به مسافرت نروند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) در جهات جدیدی که روز پنجشنبه در وب سایت خود منتشر شده است ، گفت: “به تعویق انداختن سفر و ماندن در خانه بهترین راه برای محافظت از خود و دیگران است.”

هنری واک ، مدیر CDC ، هنگام گفتگو با خبرنگاران گفت ، مشاوره سفر “یک توصیه قوی” است اما یک الزام نیست.

این آژانس اعلام کرد که پس از آنکه در هفته های اخیر بسیاری از کشورهای این کشور شاهد افزایش موارد COVID-19 بوده اند ، روز شکرگذاری را در 26 نوامبر توصیه کرده است.

CDC توصیه کرد که با کسی که حداقل 14 روز در یک خانه زندگی نکرده است ، دوباره متحد شود. [Elaine Thompson/AP]

طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، تاکنون بیش از 11 میلیون مورد COVID-19 گزارش شده است و حداقل 250،000 نفر جان خود را از دست داده اند که بالاترین میزان در جهان است.

CDC توصیه کرد که دوره جوجه کشی برای عفونت COVID-19 با کسی که حداقل 14 روز در یک خانه زندگی نکرده باشد ، مجدداً پیوند بخورد.

برای آن دسته از آمریکایی هایی که مسافرت را انتخاب می کنند ، CDC توصیه می کند قبل از مسافرت ، ماسک بزنید و مرتباً دستان خود را بشویید ، و حداقل 1.8 متر (6 فوت) از دیگران واکسن آنفولانزا بگیرید. مسافران

در حالی که آژانس اجتماعات مجازی شکرگذاری را توصیه می کند ، CDC می گوید هر کسی که شخصاً جمع می شود باید غذا و ظروف خود را بیاورد و در صورت امکان در فضای باز جشن بگیرد.

اگر در داخل خانه جشن می گیرید ، CDC توصیه می کند پنجره ها را باز کنید و پنکه ها را جلوی پنجره های باز قرار دهید تا هوای تازه به اتاق نشسته مهمانان بکشد. وی همچنین پیشنهاد می کند تعداد افراد نزدیک محل تهیه غذا محدود شود.

از زمان شیوع سهام سهام شرکت های هواپیمایی و هتل ها به شدت کاهش یافته است ، زیرا مقامات دولتی توصیه کرده اند که بی دلیل به مسافرت نروند. [File: Seth Wenig/AP]

چهارشنبه قبل از شکرگذاری معمولاً شلوغ ترین روز سال در ایالات متحده است ، زیرا آمریکایی ها با دوستان و خانواده در سراسر کشور جمع می شوند.

آژانس مسافرتی AAA اعلام کرد که انتظار می رود حداقل 10٪ کاهش تعداد مسافران این شکرگذاری داشته باشد که بیشترین افت در یک سال از 2008 است.

وی بر اساس مدل های اکتبر خود پیش بینی می کند 50 میلیون آمریکایی برای تعطیلات سفر کنند ، در حالی که 55 میلیون در سال 2019 بود.



[ad_2]