احادیث درباره قانون جذب

همانطوریکه قبلا بحث شد، قانون جذب و ارزش های آن در سرتاسر تاریخ مشاهده شده است. قانون جذب از افکار افراد اطاعت میکند، بنابراین به سختیها، فقر و بدبختی فکر نکنید. لوسیر عنوان فرعی کتاب قانون جذب را «جذب دلخواهها و دفع ناخواستهها» گذاشته است، تا در همان اولین برخورد با کتاب بدانید که این قانون واقعی است و میتواند شما را برای رسیدن به اهداف خواسته و دفع موضوعات ناخواستهتان کمک کند. با طراحی و گذاشتن اولین قدم توی مسیر رشد میکنه و هر چه در طول زمان ناخودآگاه شما تعهد بیشتری ببینه استحقاقتون رو برای دستیابی به خواستهتون بیشتر درک میکنه. برای اولین بار واژه قانون جذب در سال 1877 در کتاب هلنا بلاواتسکی محقق روسی چاپ شد.

سایت قانون جذب

در اینجا تنها جنبه های محدودی از زندگیتان را که می توانید با استفاده از قانون جذب ارتقاء بخشید، آورده شده است. برای اینکه بدانید چگونه باید از قانون جذب کائنات و قانون راز استفاده کنید تا به خواسته و هدف که دارید برسید باید رمز و راز قانون جذب را بدانید , مخصوصاً زمانی که تازه در اول راه هستید . 4- توهم قانون جذب! هرچقدر وقت بیشتری برای چگونه استفاده مفید بردن از قانون جذب صرف کنید، می توانید یک زندگی کامل تر و لذت بخش تری داشته باشید. آنها معتقدند همزمان باید بخواهید و انتظار داشته باشید تا جذب شود. تصور کردن همیشه جواب میدهد و تاثیر خود را در سازندگی خواسته و زندگیمان آنهم به شیوهای که ما میخواهیم میگذارد؛ اما در طول روز، دو زمان طلایی وجود دارند که تصور کردن در آنها میتواند چندین برابر تاثیر داشته باشد.

اگر به جز اینها سوال دیگری داشتید یا به توضیح بیشتری در این خصوص نیاز پیدا کردید حتماً در کامنتها آن را مطرح کنید تا به کمک هم، به پاسخ درستی دست پیدا کنیم. اگر به تمام این واژه ها نگاه کنید آنها احساس متفاوتی را توصیف می کنند، اما همگی احساس خوبی هستند. یعنی با آنها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه میکنند یا عیبجویی کنید یا آنها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. افرادی که حامی پارادایم ذهن-قدرت هستند سعی میکنند با ترکیب تکنیکهای تایید، تجسم خلاقانه و تجدید شناختی، افکار منفی و خود تخریب را برافکار مثبت برتری دهند. رالف والدو تراین در کتاب همسو با ابدیت از قانون جذب حمایت کرده است.

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها (چگونگی برآورده شدن. چقدر ما در زندگیمون به نقاش شباهت داریم؟ ما در حال ساخت تصویرهایی از اهدافمان از زندگی هستیم. مغز ما در این مورد دقیقا مانند یک دکل مخابراتی عمل میکند که دائما درحال فرستادن و دریافت اطلاعات،فرکانس ها،ارتعاشات،انرژی ها و امواج است.انرژی های مثبت را جذب و امواج منفی را نیز جذب میکند.و همه اینها بستگی به خود شما دارد.اگر فرکانس مثبت بفرستید،فرکانس مثبت دریافت میکنید و اگر فرکانس منفی بفرستید،ناگزیر،باید توانایی مقابله با امواج منفی را داشته باشید.کائنات و جهان هستی مرتبا در حال پاسخ دادن به امواجی هستند که بشر به سمت آنان میفرستند.بنابراین میتوان گفت هرکس با جذب امواجی که خود به سمت کائنات فرستاده بوده؟

مخصوصا اگر احساس کنید که شما و کسی که دوستش دارید با موجی از مصائب و مشکلات در زندگی روبرو شده است. آنچه در زندگی میخواهید هرچه باشد، میخواهیدش چون دوستش دارید. این اصل مهم این قابلیت را به شما میدهد که زندگی خود را با افکارتان پرورش داده، ساخته و آرزوهایتان را تجربه کنید، و البته شما بیشتر و بزرگتر میخواهید. البته در مورد باور در قانون جذب به صورت کامل با شما صحبت کردیم. البته بیان این نکته لازم است که شعورمندی موجودات در متون دینی، دو تفاوت اساسی با قانون جذب دارد: اول اینکه شعور موجودات در اسلام، شعوری نیست که خداوند برای انسانمداری آدمیان، در دیگر موجودات قرار داده باشد، بلکه این شعور مربوط به درک مبدأ خویش است و نشان از توحیدمحوری هستی و هدفمندی کائنات دارد.

قانون جذب تجارب مشابهی به شما خواهد داد. این قانون جذب است که با استفاده از آن می توانیم هر آنچه که در ذهن و تفکرات ما می گذرد را به واقعیت تبدیل کنیم. می توان گفت یکی از موثرترین راهها برای کنترل ذهن و افکارتان حرف زدن راجب به خواسته ها و اهدافتان میباشد . قانون جذب یکی از بزرگترین رازهای زندگی است. دنیا پر از فراوانی است و وقتی باور فراوانی را در ذهنتان ایجاد کنید نتایج بسیار بزرگی از قانون جذب خواهید گرفت. خداوند جهان هستی را از مجموعه ای از قوانین طبیعی طوری یکنواخت برنامه ریزی کرده است که حتی بین مخلوقاتش هم هیچ تبعیضی قرار نداده است تا دنیا توسط همین قوانین بصورت خودکار مدیریت شود .

از سال 2006 و ساخت فیلم راز تا به امروز، تمام دنیا پر از صحبتهای ضد و نقیض آموزش قانون جذب است. قانون جذب نه تنها در علم، مخصوصا علم روانشناسی بسیار آمده است. کارشناس جذب شوید امیر شریفی قانون جذب استاد عباس منش قانون جذب عباس منش Abasmanesh استاد عباسمنش و امیر شریفیدانلود رایگان دوره . قانون جذب بیان می کند که شما باید توجه و انرژی خود را روی نتیجه کار قرار دهید و به هر چیزی که فکر کنید، می توانید آن را جذب کنید اما به نظر شما قانون جذب چگونه خود را اثبات می کند و دقیقاً چه حرفی برای گفتن دارد؟ توماس تروارد در سنخنرانیهای خود با گفتن عباراتی همچون تقدم فکر بر شکل فیزیکی نشان داد که حامی این جنبش است.

با گفتن این، کشف این که قانون جذب در زندگی شما عمل می کند. پس قانون جذب به ما نمی گوید که فقط باید یک جا بنشینیم و فکر مثبت داشته باشیم، بلکه باید علاوه بر مثبت نگری، یاد بگیریم که با جهان و کائنات ارتباط خوبی برقرار کنیم و به دنبال کار و تلاش باشیم. بر اساس این که افکار شما در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به کائنات می باشد , اگر نتوانید ورودی ذهنتان را کنترل کنید و فقط به ناخواسته و چیزهایی که نمی خواهید فکر کنید در حال جذب کردن آنها هستید . بنابراین اگر می خواهید به نتیجه برسید، نباید فقط برروی دنیای درونیتان کار کنید ، باید دست به کار شوید.

البته، این دلایل مورد بحث ما نیستند.

اگر مدیری بد اخلاق دارید ولی توی ذهن خودتون دائما تصویر کنید که این مدیر رفتارش با من عالی و من هم از اون خوشم میاد و… از آنجایی که بدن ما خانه ذهن است، بنابراین مشکل اساسی متوجه ذهن ماست. البته، این دلایل مورد بحث ما نیستند. درست است که ما شما را در این مقاله به صورت کامل با این قانون مهم کائنات آشنا کردیم. زمانی که قدرت قانون جذب به توسط شما درک شده باشد، دیگه آن یک راز نیست. با نگاهی مثبت به آینده نگاه کنید و مطمئن باشید در زمان مناسب به خواسته های خود می رسید. کافیست حال شما خوب باشد و لبخند بر چهره داشته باشید. با فکر کردن به رفتار خوب شخصی با خود میتوان آن تجارب را واقعا با آن فرد مشاهده و جذب کرد.

فرد میتواند با جزئیات کامل به آنچه که میخواهد فکر کند، آنها را تجسم کند و در نهایت ببیند که رخدادهایی در جهت عینیت بخشیدن به آن تصورات رخ میدهند. در کتاب کلید سیستمی ارشد آمده: تصور شما باید با جزئیات باشد، به تدریج با تصورات کامل میتوان راههایی برای تجلی آن تصویر دلخواه ایجاد کرد. در یکی از فایلهای صوتی اشارهای به این موضوع داشتم. پس می توان نتیجه گرفت که قانون جذب یکی از اصل های مهم زندگی محسوب می شود که باعث می شود با دقت بیشتری تفکرات خود را دنبال کنید. قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است. و تعداد بسیار زیادی از زنان و مردان فوق العاده ای که کارها و آثار بی نظیری را از خود در جهان باقی گذاشته اند نشان داده اند که قانون جذب یکی از قدرتمندترین نیروها در زمین است.

داشتن ذهنی مثبت و قوی یکی از ویژگیهای انسانهای موفق است. با وجود داشتن یک برنامه کاری روزانه شلوغ، تعهدات به دوستان و خانواده و در کل زندگی روزمره، گاهی اوقات از سلامت شخصی خودمان غافل می شویم. به دنبال چیزی ارزشمند در او باشید. همچنین، پول کمک می کند به شما تا بتوانید دارای توانایی کمک به خانواده و دوستانتان باشید. برچسب ها : 18 نکته موثر در ارتباط متعارف و نکات ارتباطی 53 ایده برای مراقبت از خود هنگام سخت شدن زندگی 6 قدم فیزیکی برای جذب عشق 6 واقعیت اصلی قانون جذب را باید بدانید 7 راز برای جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جذب 8 قانون موفقیت که زندگی شما را تغییر می دهد اثبات قانون جذب در 5 آیه از سوه های قرآن کریم چگونه با قانون جذب پول و ثروت را جذب کنیم چگونه می توان ترس و اضطراب و شک را رها کرد قانون پیشرفته جذب برای تجلی ثروت قانون جذب چیست؟