ارزیاب تجهیزات پزشکی

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوعترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم. ممکن است بیمار شما به دلیل از کارافتادگی یا جراحت خاصی برای مدت طولانی قادر به حرکت نباشد و در نتیجه بیشتر اوقات خود را در رختخواب سپری کند.

در واقع شما می توانید بدون محدودیت زمان و مکان، از هر نقطه ی کشور به راحتی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را حتی از دور ترین توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی به وسیله ی فروشگاه اینترنتی خریداری نموده و استفاده نمایید. اما نمی دانید کدام شرکت در این زمینه شما را یاری می کند.

پس در این مطلب همراه ما باشید. طبق قوانین اداره کل تجهیزات پزشکی زمینه فعالیت افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند برای اخذ مجوز مربوطه باید تعیین شود. سدان مد مرجع تخصصی کالای پزشکی می کوشد تا با تمرکز و تخصص لازم در این حوزه، فعالیت های خود را جهت ارتقا کیفیت و سطح سلامت و ایمنی کالای مصرفی پزشکی گسترش داده و در تمام مراحل درمان بیماری، همراه بیماران باشد.

لوازم پزشکی تهران

به گونه ای که کالای موردنیاز به فروشگاه های تجهیزات پزشکی،مراکز درمانی و داروخانه ها که در سطح شهر تهران و یا سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند ارائه می گردد و قیمت کالا ها به صورت عمده و همکاری محاسبه میگردد.البته افرادی که بیماران بستری در منزل دارند گاها کالا و لوازم مصرفی پزشکی خود را به صورت عمده خریداری میکندد که در این روش خرید هم نسبت به خرید تکی از تخفیف بیشتری برخوردار میگردند.

استفاده از تجهیزات پزشکی استاندارد و به روز در مطب ها، بیمارستان ها و کلینیک ها و حتی به شکل خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسول دیناروند با بیان این مطلب گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در طرح تحول نظام سلامت اتفاق افتاده و شاهد پیشرفت های تاثیر گذاری در جامعه بوده است بخش تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و استفاده مناسب از تجهیزات در بیمارستان ها بوده است که این سیاست ها ادامه خواهد داشت. این دستگاهها که تجهیزات پزشکی سرمایهای نامیده میشوند، در ابتدا به سرمایه زیادی برای خرید نیاز دارند. پس معمولا به سراغ خرید برندهای شناختهشده بازار بروید و حتی اگر نیاز است تا اندکی مبلغ بیشتری هزینه کنید، این کار را انجام بدهید.

تجهیزات پزشکی

در طی چهار دهه گذشته و علی رغم فراز و نشیب های مختلف، در تمامی دوران جنگ تحمیلی همواره در کنار رزمندگان عزیز مشغول سرویس رسانی و خدمات به سیستم های پزشکی و مخصوصاً تصویربرداری های پرتابل و سیستم های اتاق عمل سیار توشیبا در جبهه های جنگی بوده و در دوران شکوفایی بعد از جنگ تحمیلی نیز با در اختیار گذاردن دستگاههای رادیولوژی و سونوگرافی به شهرهای بازسازی شده خدمات ارزنده ایی به مردم از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان تامین اجتماعی ارائه داده بصورتیکه هم اکنون اکثر دستگاههای قدیمی با عمری بالغ بر چهل سال همچنان با پشتیبانی و خدمات پس از فروش این شرکت مشغول سرویس رسانی به بیماران می باشند. سرجی فیکس مادر: نوعی شورتکس طبی با بافت توری و انعطافپذیر است که برای ثابت نگه داشتن شکم پس از زایمان استفاده میشود و در دوران قاعدگی نیز کاربرد دارد. دستگاه ها و تجهیزات پزشکی به هر وسیله ای گفته می شود که برای اهداف پزشکی استفاده شود. به گونه ای که در کنار ارائه مشاوره کمک می کنند مشتریان عزیز بهترین انتخاب را داشته باشد. هدف فروشگاه تجهیزات پزشکی و لوازم پزشکی رسپینامد ارائه بهترین تجهیزات در حوزه سلامت و پزشکی، و جلب رضایت مشتریان گرامی میباشد.

همچنین از آنجا که تغییرات بسیار سریع در فناوری تجهیزات پزشکی وجود دارد شرکت نی پاک همیشه در تلاش است جدیدترین تجهیزات پزشکی مطابق با به روز ترین دانش در این حوزه را فراهم کند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. اولین نکتهای که در خرید تجهیزات پزشکی وجود دارد این است که لوازم پزشکی باید مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده باشد. وارد کننده تجهیزات پزشکی در قالب شرکت، پیش از اقدام در زمینه خرید و واردات لوازم پزشکی باید از اداره نظارت بر تجهیزات پزشکی مجوز دریافت کرده و اطلاعات و مدارک مربوطه را در سامانه ورود کالا و ترخیص اداره تجهیزات پزشکی ثبت کنند. اداره کل نظارت بر تجهیزات پزشکی پیش از صدور مجوز واردات لوازم پزشکی مشخصات تجهیزات مورد نظر را بررسی کرده و صلاحیت شرکت وارد کننده در زمینه تجهیزات پزشکی را اعلام خواهد کرد. یکی از بیشترین آمارهای واردات لوازم پزشکی مربوط به واردات تجهیزات پزشکی می باشد، در واقع می توان از ایران به عنوان یکی از بازارهای مصرف در زمینه تجهیزات پزشکی به خصوص دندانپزشکی دانست، تقاضای بالا در این زمینه، میتواند وارد کننده تجهیزات پزشکی را ترغیب به وارد کردن کالا کند.