استفاده از یک مانکن زن زنده در بوتیک “مشهد” | آخرین خبرها

[ad_1]

5fb17b9e269df_2020-11-15_22-33

در یکی از بوتیک های لباس زنانه در آزادشهرا مشهد ، از یک مانکن زن زنده برای تبلیغ کالاهای آنها استفاده می شد.

عصر امروز ، یکی از بوتیک های لباس زنانه معروف در آزادشهر مشهد ، از یک مانکن زن زنده برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد گفت: فروشگاه هایی که سعی در هنجارشکنی دارند مورد حمله بازرسان اصناف ، اتحادیه ها و اماکن قرار می گیرند.

وی در مورد اخبار و عکس های استفاده از مانکن زنده در پشت ویترین یکی از مغازه های مشهد گفت: ما چنین مشکلی را در مشهد ندیده و نشنیده ایم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد با بیان اینکه ما به طور مداوم در حال بازرسی از فروشگاه های مشهد هستیم ، ادامه داد: بررسی 10 هزار نفر از اعضای اتحادیه پوشاک کار بسیار چالش برانگیزی است و در این کار هم بازرسان اتحادیه و هم مکان اصناف و سلول ها. آنها با هم کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون موارد فروش مجدد ، ارزان فروشی و فروش جنس نامرغوب داشته ایم ، تصریح کرد: اما تا به امروز از مانکن های زنده در مشهد استفاده نکرده ایم.

آتمنان تأکید کرد که در صورت تخلف در فروشگاه ها ، اولین جلسه ما یک هشدار است و اگر از تخلفات یا هنجارهای مداوم جامعه چشم پوشی شود ، ما یک اخطار کتبی می دهیم و آن را با صدای ادامه مهر می کنیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد خاطرنشان کرد: البته بعضی اوقات فروشگاه عمداً عمل نمی کند ، اما ناآگاهانه و در زمینه برند سازی اقدامی خلاقانه انجام می دهد که این تخلف محسوب می شود که مورد پسند ما نیست و ما هشدار می دهیم و فروشنده متقاعد می شود که این پایان کار است ؛ اما گاهی او اصرار بر تخلفی دارد که رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه بازرسان ما فردا صبح برای بازرسی از مکان مناسب به مکان مناسب می روند ، خاطرنشان کرد: مدل فروشگاه مشهد با سایر شهرهای کشور متفاوت است و حساسیت بیشتری دارد و عمدتا به دلیل مذهبی بودن مشهدی ها مردم چنین کارهایی را انجام می دهند . آنها این کار را نمی کنند ، بنابراین ما انتظار داریم فروشگاه ها این حساسیت را در نظر بگیرند.

علی واعظی ، صاحب فروشگاه مانتو گفت: برند ما شناسنامه مشخصی دارد و ما کار خود را از روز اول با شعار مشتری مداری و ترویج حجاب و عفاف آغاز کردیم.

فروشنده ادامه داد: یکی از همکاران من در فروشگاه ، با قرار دادن عکسی در صفحه شخصی خود و نه در صفحه و کانال های رسمی فروشگاه ، شایعاتی مبنی بر استفاده از مانکن های زنده را در فروشگاه ما ایجاد کرده است و این زمانی است که اینگونه نیست.

یکی از بوتیک های ارائه دهنده لباس زنانه در آزادشهرا ، مشهد ، از یک مانکن زن زنده برای تبلیغ کالاهای خود استفاده می کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb17b9e269df_2020-11-15_22-33

عصر امروز ، یکی از بوتیک های معروف لباس زنانه در آزادشهرا مشهد ، از یک مانکن زن زنده برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد گفت: مغازه هایی که سعی در هنجارشکنی دارند مورد حمله بازرسان اصناف ، اتحادیه ها و اماکن قرار می گیرند.

وی در مورد انتشار اخبار و عکس های استفاده از مانکن زن زنده در ویترین پشت یکی از مغازه های مشهد گفت: ما چنین مشکلی را در مشهد ندیده و نشنیده ایم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد با بیان اینکه دائما مغازه های مشهد را چک می کنیم ، ادامه داد: بررسی 10 هزار نفر از اعضای اتحادیه لباس بسیار دشوار است و در این کار بازرسان صنفی و اصناف اماکن و اتاق آنها با هم کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون موارد فروش مجدد ، ارزان فروشی و فروش جنس نامرغوب داشته ایم ، تصریح کرد: اما تا به امروز از مانکن های زنده در مشهد استفاده نکرده ایم.

آتمینان تأکید کرد: در صورت تخلف در مغازه ها ، از اولین جلسه ما جلوگیری می شود و اگر تخلف مداوم یا هنجارهای جامعه نادیده گرفته شود ، اخطار کتبی داده و در ادامه پلمپ می کنیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه پوشاک مشهد خاطرنشان کرد: “البته ، گاهی اوقات فروشگاه عمداً عمل نمی کند ، اما ناآگاهانه و در زمینه مارک تجاری یک اقدام خلاقانه انجام می دهد ، این یک تخلف محسوب می شود که ما آن را دوست نداریم ، و ما هشدار می دهیم و فروشنده متقاعد می شود که این پایان کار است. اما گاهی او اصرار بر تخلفی دارد که رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه بازرسان ما فردا صبح به محل مناسب می روند تا مکان مناسب را بررسی کنند ، خاطرنشان کرد: مدل فروشگاه مشهد با سایر شهرهای کشور متفاوت است و حساسیت بیشتری دارد و عمدتا به دلیل مذهبی بودن مشهد ، مردم نکنید ، بنابراین ما انتظار داریم فروشگاه ها این حساسیت ها را در نظر بگیرند.

علی واعظی ، صاحب فروشگاه مانتو گفت: برند ما شناسنامه مشخصی دارد و ما از روز اول کار خود را با شعار مشتری مداری و ترویج حجاب و عفاف آغاز کردیم.

فروشنده ادامه داد: یکی از همکاران من در فروشگاه ، با قرار دادن عکسی در صفحه شخصی خود و نه در صفحه و کانال های رسمی فروشگاه ، شایعاتی مبنی بر استفاده از مانکن های زنده را در فروشگاه ما ایجاد کرده است و این زمانی است که اینگونه نیست.

[ad_2]