الجزیره دیجیتال برنده سه جایزه برتر در جوایز Webby 2023 | الجزیره نیوز

[ad_1]

Eat This With Yara Draws Webby Jury and The People’s Voice; رمزگشایی، میزبانی شده توسط عمرو واکد، برنده رای مردم وببی است.

برنامه الجزیره دیجیتال Eat This with Yara and Decoded که توسط بازیگر هالیوود امرو ویک میزبانی می شد، در بیست و هفتمین دوره جوایز سالانه Webby که در 25 آوریل در نیویورک اعلام شد، سه جایزه برتر را از آن خود کرد.

این را با یارا بخور، به میزبانی یارا علمجویی، روزنامه‌نگار، هم جایزه هیئت داوران صدای مردم و هم یک وببی را در بخش غذا و نوشیدنی از آن خود کرد. این مجموعه مستند کوتاه، تلاقی غذا و جامعه را با یک جنبه کمدی و نگاه دقیق به عدالت اجتماعی بررسی می کند. سریال ساخته شده توسط المجوئی جوایز متعددی از جمله Webby، Shorty، James Beard و Capitol Emmys را به دست آورده است.

در همین حال، سریال دوزبانه رمزگشایی، برنده صدای مردم وببی در رده علم و آموزش شد و در مقابل رقابت قوی از ایده های BBC پیروز شد. این سریال که توسط هنرپیشه و موسیقی‌دان امر ویک میزبانی می‌شود، سؤالات پیچیده‌ای را بررسی می‌کند، از اینکه آیا درمانی برای سرطان وجود دارد تا آنچه ممکن است پشت تلاش‌های اطلاعاتی ایالات متحده برای سرکوب ایده‌ها و تحقیقات خلاقانه نیکولا تسلا باشد. رمزگشایی (“Dahaleez” به عربی) چندین ویدئوی ویروسی تولید کرده و برنده جوایز Anthem 2023 شده است.

ما به تیم های دیجیتال خود بسیار افتخار می کنیم. کارلوس ون میک، مدیر نوآوری دیجیتال و برنامه نویسی الجزیره، گفت: کار سخت و فداکاری آنها به هنرشان همچنان بالاست. علاوه بر این، توانایی ما در تعامل با مخاطبان به روش‌های جدید و خلاقانه به ما کمک کرده تا به نسل جدیدی از طرفداران الجزیره در سطح جهانی دسترسی پیدا کنیم.

Webbys یکی از معتبرترین جوایز در صنعت رسانه های دیجیتال است که جوایز هیئت داوران توسط آکادمی بین المللی هنر و علوم دیجیتال (IADAS) اعطا می شود. سایر سازمان‌های خبری، از جمله واشنگتن پست، بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان و پروپوبلیکا نیز به خاطر پادکست‌ها و محتوای رسانه‌های اجتماعی برنده جوایز هیئت داوران صدای مردم و وببی شدند.

برندگان در جشنی پر از ستاره در نیویورک در 15 می تجلیل خواهند شد.

[ad_2]