امید به کودکان سقوط هواپیمای کلمبیایی پس از پیدا شدن رد پا | اخبار حقوق بومی

[ad_1]

جستجو برای یافتن چهار کودک محلی همچنان ادامه دارد زیرا رد پا و میوه هایی با آثار گزش آشکار پیدا شده است.

مقامات کلمبیایی ردی از چهار کودک بومی را یافته اند که پس از سقوط هواپیما در جنگل ناپدید شده اند و این امید را دوباره زنده کرده اند.

تیم‌های جستجو روز دوشنبه ردپایی به اندازه یک کودک را در گل و لای پیدا کردند و همچنین تکه‌هایی از میوه‌ها را که به نظر می‌رسید آثار گزش کوچکی داشتند، پیدا کردند. این کودکان از اول ماه مه ناپدید شده اند.

ویدئویی که توسط ارتش کلمبیا منتشر شده است، جستجوگران را نشان می دهد که در حال پخش صدای ضبط شده از والدین این کودکان در تلاش برای یافتن آنها هستند. ویدیوی دیگری سربازان را نشان می دهد که در جنگل قدم می زنند و بچه ها را صدا می کنند.

این کودکان بین Araraquara در استان آمازوناس و San Jose del Guaviare، شهری در استان Guaviare در حال پرواز بودند که هواپیمای کوچک سسنا 206 که با آن سفر می کردند دچار نقص موتور شد و در جنگل سقوط کرد.

هر سه بزرگسال در هواپیما از جمله خلبان کشته شدند.

این کودکان اعضای جامعه محلی Uitoto هستند و به‌عنوان لزلی جاکوبمبایر موکوتوی 13 ساله، سولینی جاکوبمبایر موکوتوی نه ساله، تین نوریل رونوک موکوتوی چهار ساله و کریستین نریمان رانوک موکوتویی شناسایی شده‌اند. 11 ماهه.

اطلاعات اولیه از مقامات هواپیمایی کشوری حاکی از آن است که کودکان از سقوط فرار کرده و برای کمک به جنگل رفته اند.

آنها بیش از چهار هفته است که مفقود شده اند. رئیس جمهور گوستاوو پترو در توییتی نوشت که این کودکان در 17 می پیدا شده اند، اما چند ساعت بعد پست را حذف کرد و گفت که کودکان هنوز پیدا نشده اند.

«به دلیل اطلاعات ارائه شده توسط ICBF تصمیم گرفتم این توییت را حذف کنم [Colombian Institute of Family Welfare] پترو پس از آن نوشت: نمی توان تایید کرد.

“من برای اتفاقی که افتاده متاسفم. ارتش و جوامع محلی به تلاش خستگی ناپذیر خود برای ارائه اخباری که در انتظار آن است به کشور ادامه خواهند داد.”

افرادی از جوامع محلی مجاور به پرسنل نظامی در جستجوی خود کمک کردند. هفته گذشته یک شیشه شیر در جنگل پیدا شد و مقامات معتقدند که ممکن است به کودکان مربوط باشد.

[ad_2]