انتخابات ایالات متحده 2020: تجمع وال استریت به عنوان یک حلقه اصلی در خیابان اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

اعلام زودهنگام پیروزی. اتهامات کلاهبرداری. و شمردن صداها روی سنگ ها که می توانند روزها ادامه داشته باشند. به مسابقه قدرتمندترین دفتر بزرگترین اقتصاد جهان خوش آمدید.

در حال حاضر ، وال استریت عدم اطمینان در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است. سهام در روز چهارشنبه افزایش یافت ، زیرا سرمایه گذاران در عوض بر نتیجه ای که واقعاً می تواند آنها را در سبد سهام قرار دهد ، متمرکز شدند – یک لرزش بزرگ سنای ایالات متحده.

در حالی که کاخ سفید دستور کار مالیات و هزینه ها را تعیین می کرد ، در نهایت کنگره رشته های آمریکا را کنترل کرد.

جمهوری خواهان در حال حاضر بر مجلس سنا تسلط دارند. و گرچه حدس و گمان های زیادی در مورد “موج آبی” حاکم بر دموکرات های قدرت در هر دو مجلس کنگره وجود دارد ، شانس آبی شدن سنا بسیار کمتر از روز سه شنبه به نظر می رسد.

حتی اگر جو بایدن کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات در دفتر بیضی شکل پیروز شود ، سنا تحت کنترل جمهوری خواهان می تواند اولویت های اقتصادی خود را از جمله پیشنهاد افزایش مالیات لغو کند. بایدن افزایش مالیات بر سود سرمایه را پیشنهاد داد – جایی که صاحبان دارایی مانند سهام بسیاری از پول خود را کسب می کنند و همچنین نرخ مالیات بیشتری را برای شرکت ها و ثروتمندان آمریکایی به دست می آورند.

با در اختیار داشتن سنا در دست جمهوری خواهان ، این پیشنهادها احتمالاً هنگام ورود مرده خواهند بود – سناریویی که دلیل بزرگداشت وال استریت است. اما در خیابان اصلی ، در اقتصاد واقعی ، که میلیون ها آمریکایی هنوز با پیامدهای بیماری همه گیر COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند ، دلایل زیادی برای مهمانی وجود ندارد.

مزایای بیکاری فدرال و خطوط نجات مالی برای مشاغل کوچک در اواخر ژوئیه منقضی شده است و قرار است حمایت های فدرال بیشتر در اواخر دسامبر منقضی شود. [File: Jonathan Ernst/Reuters]

شمارش آرا vote طولانی مدت یا انتخابات مورد مناقشه برای کاخ سفید و دموکرات های کنگره برای پایان دادن به بن بست ماهانه خود در مورد دور جدید کمک برای تسکین ویروس کرونا ، فال بدی است.

فدرال مزایای بیکاری و کمک مالی مالی برای مشاغل کوچک را افزایش داد – که دو سوم اشتغال زایی قبل از همه گیری را تشکیل می دهد – در اواخر ژوئیه منقضی شد.

حمایت های فدرال بیشتر در اواخر دسامبر منقضی می شود – از جمله توقف اخراج از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده.

این فشار بر این واقعیت افزوده است که رشد عفونت های COVID-19 در برخی از مناطق کشور ، دولت های محلی ایالتی و محلی را به منظور ایجاد دور جدیدی از محدودیت ها و تعطیلی مشاغل سوق داده است.

اقتصاد در سه ماهه سوم جهش قابل توجهی کرد – اما آنقدر کافی نبود که بتواند به طور کامل قدرت قبل از همه گیری خود را بازیابد. و این یک بهبود عمیقاً نابرابر است ، با میلیون ها نفر رها شده ، از جمله زنان و رنگین پوستان.

فقط حدود نیمی از 22 میلیون شغل از دست رفته در اثر انسداد در ماه مارس و آوریل بازسازی شده است. کارگران و اقلیت های کم درآمد و همچنین زنان همچنان بار اصلی کشتار اقتصادی ویروس را متحمل می شوند. نابرابری ها که سال گذشته با سوختن بازار کار شروع به کاهش کرده بودند ، اکنون در حال بدتر شدن است.

اقتصاددانان و رئیس فدرال رزرو ، جروم پاول ، از کنگره می خواهند که یک بسته محرک جدید را به سرعت تصویب کند تا آمریکا در مسیر خود قرار بگیرد. زیرا بسیاری از شاخص ها افت نشان می دهد.

آخرین شواهد در روز چهارشنبه پس از ارائه دهنده حقوق و دستمزد ADP اعلام شد كه شركتهای آمریكایی در سپتامبر 365،000 شغل اضافه كرده اند – بسیار كمتر از حد انتظار. این نتایج می تواند ناامیدی در روز جمعه باشد ، زمانی که دولت گزارش ماهانه کار ماهانه را برای ماه اکتبر نظارت کرد.

قبل از آن ، بانک فدرال جلسه سیاسی دو روزه خود را در روز پنجشنبه به پایان می رساند. با وجود عدم اطمینان زیاد در مورد انتخابات ، فدرال رزرو ایالات متحده ، که به شدت از استقلال خود در برابر لکه های سیاسی محافظت می کند ، بعید است اقدامی انجام دهد که بتوان آن را به عنوان طرفداری از یک طرف طیف سیاسی بر دیگری تفسیر کرد.

در ماه های آینده ، با این حال ، بار سنگین حفظ این بهبودی بیشتر بر دوش بانک فدرال رزرو خواهد بود.

حتی اگر نمایندگان مجلس قبل از پایان سال یا حتی اوایل سال آینده از بن بست عبور کرده و دور جدیدی از تخفیف ویروس را پشت سر بگذارند ، احتمالاً دامنه آن بسیار محدودتر از بسته کمک 2.2 تریلیون دلاری است که خواستار آن هستند. دموکراتها

تحلیلگران گلدمن ساکس تخمین می زنند که اگر جمهوری خواهان اکثریت محدود سنا را حفظ کنند ، بسته محرک ممکن است کمتر از 1 تریلیون دلار باشد.

پس از رکود بزرگ سالهای 2007-2009 ، کنگره تحت محرکه ای به ارزش 787 میلیارد دلار قرار گرفت و سپس نتوانست بسته های بعدی را برای تنظیم مجدد اقتصاد تصویب کند. بنابراین بانک فدرال با استفاده از ابزار سیاست صریح پولی خود مداخله کرد. بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که بهبودی تنها در صورت کمبود کنگره ممکن بود سریعتر باشد.

دامنه اقدامات محرک کوچکتر – که دیرتر از قبل اتخاذ شده است – بسیاری از اقتصاددانان را وادار می کند پیش بینی های خود را برای رشد اقتصادی در ایالات متحده به سمت پایین بررسی کنند.

اما نرخ بهره زیر وال استریت را دوست دارد زیرا سرمایه گذاران را ترغیب می کند به دنبال بازده بالاتر از دارایی های خطرناک مانند سهام باشند.

بنابراین مهم نیست که چه کسی کاخ سفید را به دست آورد ، چیزی وجود دارد که آمریکایی ها احتمالاً در ماه های آینده روی آن حساب کنند: وال استریت ثروتمند خواهد شد و ماین استریت همچنان به آج و لای ادامه خواهد داد.



[ad_2]