انگلستان و فرانسه یک قرارداد جدید برای محدود کردن مهاجرت از طریق کانال | امضا کردند فرانسه

[ad_1]

وزیر کشور انگلیس پریتی پاتل گفت که بر اساس این معامله ، تعداد افسران گشت زنی در سواحل فرانسه دو برابر خواهد شد.

انگلیس و فرانسه توافق نامه جدیدی امضا کرده اند که سعی در جلوگیری از مهاجرت بدون اسناد از طریق کانال انگلیس ، افزایش گشت و فناوری به امید بستن مسیر خطرناکی است که توسط مهاجران و پناهندگان استفاده می شود تا با قایق های کوچک به انگلستان برسند.

وزیر کشور انگلیس پریتی پاتل گفت: این قرارداد که روز شنبه امضا شد ، تعداد افسران گشت زنی در سواحل فرانسه را دو برابر می کند و از تجهیزات جدیدی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین و رادار استفاده می کند.

وی گفت: “به لطف گشت های پلیس بیشتر در سواحل فرانسه و افزایش تبادل اطلاعات بین سرویس های امنیتی و نیروی انتظامی ، اکنون شاهد خروج مهاجران کمتری از سواحل فرانسه هستیم.”

عفو بین الملل این توافق نامه را “بسیار ناامیدکننده” خواند.

گروه های مددکاری و گروه های مدافع حقوق بشر گفتند که بهترین راه برای متوقف کردن سفر ، فراهم کردن مسیرهای ایمن برای افراد پناهنده در انگلیس است.

امسال ، صدها نفر ، از جمله برخی کودکان ، در حالی که از اردوگاه های موقت در شمال فرانسه به جنوب انگلیس عبور می کردند – در یکی از شلوغ ترین مسیرهای دریایی در قایق های لاستیکی متراکم ، پیموده می شوند. برخی از مهاجران و پناهندگان غرق شده اند.

پاتل و همتای فرانسوی اش ، جرالد دارمانین ، گفته اند که می خواهند مسیر را غیرقابل تردد کنند.

پاتل گفت ، انگلیس و فرانسه قصد دارند گفتگوی نزدیک را برای کاهش فشارهای مهاجران در مرز مشترک در سال آینده ادامه دهند.

وی به رسانه های انگلیسی گفت كه مقامات فرانسوی تاكنون 5،000 مهاجر را از سفر به انگلیس در سال جاری متوقف كرده اند. پاتل گفت: انگلیس طی 10 سال گذشته 150 میلیون پوند (177.9 میلیون دلار) برای مقابله با مهاجرت به فرانسه داده بود.

وی گفت تمرکز اخیر مقامات بر توقف قایق های کوچک به این معنی است که آنها اکنون شاهد مهاجران بیشتری هستند که سعی دارند با کامیون از کانال مانش عبور کنند و مرزبانان در فرانسه افزایش می یابند تا تلاش کنند این کار را متوقف کنند.

پاتل گفت: انگلیس همچنین قصد دارد سال آینده سیستم جدید پناهندگی را از طریق قانون معرفی کند.

موسسه خیریه بازداشت نیز به شدت از این توافق انتقاد کرد مدیر سازمان ، بلا سانکی ، گفت که بجای آن فوراً به مسیرهای امن و قانونی مهاجرت نیاز است.



[ad_2]