اوضاع با ترامپ و انتخابات آمریکا کجاست؟ آمریکا و کانادا

[ad_1]

میشیگان روز دوشنبه جو بایدن رئیس جمهور منتخب ایالات متحده را به عنوان برنده میدان نبرد انتخابات غرب میانه تایید کرد زیرا چالش های قانونی و شمارش آرا Donald رئیس جمهور دونالد ترامپ همچنان شانس کمی برای تغییر در نتیجه دارد.

شورای ایالتی میشیگان پیش بینی های قبلی مبنی بر شکست دادن بایدپن دموکرات از ترامپ جمهوری خواه در مسابقه مورد رقابت را تأیید کرد.

با داشتن اعتبارنامه و 16 رأی انتخاباتی در میشیگان ، تلاش های ترامپ برای نفی پیروزی بایدن ، با این استدلال که تخلفات و تقلب در انتخابات در بسیاری از ایالت ها حتی کمتر موفقیت آمیز بوده است.

نتایج میشیگان

بایدن با بیش از 150،000 رأی یا تقریباً سه درصد آرا ترامپ را در میشیگان شکست داد و برای تأیید شمارش تعداد کمیسیون انتخابات لازم است.

نظرسنجی های مورد حمایت ترامپ پس از درخواست خروج به دلیل ظرفیت اتاق در مرکز TCF پس از روز انتخابات در دیترویت ، میشیگان ، در 4 نوامبر ، درب اتاق شمارش آرا شعار “متوقف کردن در شمارش آرا” را سر دادند. [Rebecca Cook/Reuters]

ترامپ و متحدان حزب جمهوری خواه جمهوری خواهان را به تأخیر در صدور گواهینامه فرا خوانده اند. نورمن شینکل ، یکی از دو جمهوریخواه شورای چهار عضو میشیگان ، پیشنهاد کرده بود که به دلیل بی نظمی های فنی که می تواند بر چند صد رأی یک ایالت تأثیر بگذارد ، ترجیح می دهد گواهینامه را به تعویق بیندازد. او روز دوشنبه رای ممتنع داد.

آرون ون لانگولده ، جمهوریخواه دیگر ، بارها در جلسه روز دوشنبه گفت که هیچ نشانه ای در قانون نمی بیند که هیئت مدیره چاره ای جز تأیید نتایج ارائه شده به وی ندارد. به نقل از AP ​​وان لنگه ولد گفت: “بدهی ما بسیار ساده است و این وظیفه ماست.”

او برای صدور گواهینامه، که گذشت 3-0 رای دادند.

چالش حقوقی در پنسیلوانیا

دوشنبه همچنین آخرین مهلت در ایالت پنسیلوانیا برای گزارش اعتبارات به کتی بوکوار ، وزیر دموکرات ، دموکرات است.

سپس بوکار می تواند نتایج را به نمایندگی از کشور طی چند روز تأیید کند. بایدن با حدود 81000 رأی یا کمی بیش از یک درصد برنده پنسیلوانیا شد.

اما مبارزات انتخاباتی ترامپ روز دوشنبه از دادگاه تجدید نظر فدرال خواست تا احیای چالش طولانی مدت با نتایج انتخابات پنسیلوانیا را احیا کند و گفت: نباید از اعلام مقامات رئیس جمهور منتخب جو بایدن برای برنده شدن در این ایالت جلوگیری شود.

رودی جولیانی ، شهردار سابق نیویورک ، وکیل رئیس جمهور دونالد ترامپ ، هنگام سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره چالش های قانونی شمارش آرا در 7 نوامبر 2020 در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا مکث کرد. [John Minchillo/AP Photo]

این پرونده که توسط ستاد انتخاباتی ترامپ تشکیل شده است ، ادعا می کند که مسئولین انتخابات منطقه با رای های پستی مخالف رفتار ناسازگار دارند.

این کمپین بخشی از تصمیم دادگاه منطقه ای ایالات متحده را برای منطقه مرکزی پنسیلوانیا که قاضی منطقه ایالات متحده متیو بران صادر کرده است فرجام خواهی می کند.

در حکمی روز شنبه ، بران گفت که این پرونده براساس “استدلال های قانونی متشنج” است و او “هیچ قدرتی برای گرفتن حق رأی حتی از یک نفر ، چه رسد به میلیون ها شهروند ندارد.”

بران همچنین درخواست کمپین برای افزودن ادعاهایی به دادخواست خود را رد کرد ، از جمله ادعاهایی مبنی بر نقض حقوق دادرسی وی.

درخواست تجدید نظر در انتخاباتی ترامپ بر این سوال محدود متمرکز است که آیا بران به اشتباه از اجازه دادن به آنها برای بار دوم اصلاح ادعا خودداری کرده است؟

وزیر امور خارجه پنسیلوانیا تا عصر روز سه شنبه پاسخی دارد. اگر مبارزات انتخاباتی درخواست تجدید نظر خود را از دست بدهد ، ممکن است از دادگاه عالی ایالات متحده بخواهد در این پرونده تجدید نظر کند.

بازگو می کند

کمپین ترامپ همچنین از طریق سرشماری در جورجیا و ویسکانسین نتیجه می دهد.

جورجیا ، وزیر امور خارجه آن برد رافنسپرگر هفته گذشته نتایج انتخابات را تأیید کرد ، نشان داد که بایدن با 12،670 رأی از حدود پنج میلیون رأی ، یا حدود 0.25 درصد ، ترامپ را شکست داد.

طبق قوانین ایالتی ، هنگامی که حاشیه کمتر از 0.5 درصد باشد ، متقاضی می تواند بازشماری کند. ستاد انتخاباتی ترامپ روز شنبه یک درخواست احصائی رسمی به وزیر امور خارجه ارسال کرد.

شمارش شهرستانها می تواند در روز سه شنبه ساعت 9:00 صبح (2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) آغاز شود و باید تا ساعت 11:59 بعدازظهر در تاریخ 2 دسامبر تکمیل شود (5:00 صبح به وقت گرینویچ در 3 دسامبر)گابریل استرلینگ ، که بر اجرای سیستم رای گیری جدید وزیر امور خارجه نظارت داشت ، روز دوشنبه در یک کنفرانس ویدیویی گفت.

استرلینگ همچنین گفت که وزیر امور خارجه هنوز در حال بررسی مناسب بودن تحقیق برای بررسی سوگندهای امضا شده در خارج از آرا in در جورجیا است ، اما او گفت هیچ ادعای خاصی وجود ندارد که روند تطبیق امضا را انجام نداده است درست انجام شده

شمارش جزئی روسای جمهور ویسکانسین با تغییر بسیار اندک در تعداد آرا on روز دوشنبه وارد چهارمین روز خود شد.

بایدن با حدود 20600 رأی این ایالت را از آن خود کرد و اختلاف او در شهرستانهای میلواکی و دانمارک که اکثراً دموکرات بودند حدود دو بر یک بود. این تنها شهرستانهایی است که ترامپ برای انجام سرشماری هزینه پرداخت کرده است.

وکلای ترامپ در تلاشند تا شمارش همه آراots غایب را که رای دهندگان “نامحدود” توصیف می شوند ، متوقف کنند. هنگامی که اطلاعات روی پاکت گواهی به دو رنگ جوهر متفاوت است ، نشان می دهد که یک کارگر از یک نظر سنجی به تکمیل آن کمک کرده است. و در مواردی که سابقه کتبی جداگانه ای وجود نداشته باشد که از آن درخواست شده باشد ، از جمله رأی گیری غایب شخصاً.

این آرا در طول سرشماری شمارش شده است ، اما می تواند به عنوان بخشی از چالش قانونی ترامپ در این ایالت تعیین شود ، که ادعا می کند تقلب در رای دهندگان از طریق پست ارسال شده است ، به ویژه در اطراف نظرسنجی هایی که به پر کردن آرا کمک می کند.

رهنمودهای دیرینه کمیسیون انتخابات دو حزبی این است که کارمندان می توانند اطلاعات گمشده را درصورتی که بتوانند به طور قابل اعتماد آن را شناسایی کنند ، پر کنند. هیچ دادگاهی هیچگاه این عمل را غیرقانونی ندانسته است.



[ad_2]