“او پیروز شد”: چرا طرفداران پرشور ترامپ یک نیروی سیاسی هستند آمریکا و کانادا

[ad_1]

والدوستا ، جورجیا ، ایالات متحده آمریکا – رندی Sell نزدیک به 25 ساعت از خانه خود در بوفالو ، نیویورک ، برای دیدن سخنرانی رئیس جمهور دونالد ترامپ در گرجستان در آخر هفته سفر می کند ، یک سفر تقریبا 2000 کیلومتری (1،242 مایل) به نمایندگی از رئیس جمهور ایالات متحده که پیشنهادی را از دست داده است si-گزینه.

در حالی که در صف دوستانش ایستاده بود که از نیویورک نیز رانندگی می کردند ، گفت: “من می خواهم که او بداند من او را برگردانده ام.” “من بدم نمی آید که 25 ساعت رانندگی کنم تا به اینجا بیایم تا به او نشان دهم که من با تو هستم ، رئیس جمهور ترامپ.”

سل برای تجمع خشونت آمیز “پیروزی” در فرودگاه نزدیک مرز فلوریدا به دهها هزار طرفدار ترامپ پیوست ، مشارکت غیرمعمول زیاد پس از انتخابات ریاست جمهوری ، که فقط چند هفته در کاخ سفید باقی مانده است. این تجمع در حمایت از کلی لوفلر و دیوید پوردو ، نامزدهای مجلس سنای جمهوری خواه از جورجیا برگزار شد که انتخابات دور دوم آنها در 5 ژانویه تعیین کننده کنترل سنای آمریکا خواهد بود ، اما این ترامپ بود که جاذبه اصلی بود.

اگرچه ترامپ در حال ترک دفتر است ، اما میزان تجمع پیامی ارسال کرد: ترامپ ممکن است صحنه مرکزی را ترک کند ، اما پایگاه پرشور طرفداران او راه به جایی نمی برد. حضور و نفوذ ترامپ به عنوان بخشی دائمی از حزب جمهوری خواه باقی خواهد ماند.

هزاران شرکت کننده در راهپیمایی روز شنبه که ساعت ها در کنار هم ایستادند در حالی که فریاد می زدند ، می رقصیدند و آواز می خواندند – با وجود بیماری همه گیر جهانی ویروس کرونا ، عمدتا بدون ماسک – متحد شدند و با اعتقاد رایج مبنی بر سرقت انتخابات ریاست جمهوری توسط دموکرات ها پرورش یافتند. از ترامپ.

“رئیس جمهور ترامپ برنده است. او این را می داند. من آن را می دانم همه ما این را می دانیم. دنیا این را می داند. “گفت والا آن مارکوس از آتلانتا ، جورجیا. “او برنده شد.”

مشخص شد که هزاران نفر از ترامپ در تجمع سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی که در انتخابات میان دوره ای 5 ژانویه ، والدوستا ، جورجیا ، 5 دسامبر سال 2020 شرکت می کنند ، استقبال کردند. [Dustin Chambers/Reuters]

هفته هاست که ترامپ و متحدانش در تلاش برای لغو انتخابات نوامبر ، شمارش آرا را در ایالت های سراسر کشور به چالش کشیده اند. تیم وی ده ها پرونده قضایی تشکیل داده است اما همه آنها با شکست روبرو شده اند. هفته گذشته ، پس از تأیید آراount مجدد پیروزی جو بایدن دموکرات در جورجیا ، ترامپ حتی تلاش کرد تا برایان کمپ ، جمهوری خواه ، جمهوری خواه را برای برگزاری جلسه ویژه ای در مجلس قانونگذاری تحت فشار قرار دهد تا خواست رای دهندگان این ایالت را لغو کند. فرماندار نپذیرفت. روز دوشنبه ، مقامات گرجستانی نتایج نشان دهنده پیروزی بایدن را تأیید کردند.

حتی پس از نفرت تیم های ترامپ توسط دادگاه ها ، ترامپ همچنان ادعاهای بی اساس مبنی بر فریب خوردن وی از دوره دوم را ادامه می دهد. وی در طی سخنرانی روز شنبه چندین بار اتهام را تکرار کرد ، در حالی که جمهوری خواهان در گرجستان را به رأی دادن در دور دوم پیش رو تشویق کرد.

ترامپ روز شنبه گفت: “آنها در انتخابات ریاست جمهوری ما تقلب کردند ، اما ما هنوز پیروز آنها خواهیم شد” ، و بعداً در سخنرانی خود افزود: “ما هرگز عقب نخواهیم نشست و عقب نخواهیم رفت. ما هرگز ، هرگز تسلیم نخواهیم شد. “

حامیان وی که از اعتماد به نفس رئیس جمهور جلب شده اند ، همچنان امیدوارند که ترامپ قبل از 20 ژانویه ، روزی که رئیس جمهور می شود ، به نوعی بتواند پیروز شود.

“ما این موضوع را برمی گردانیم و مطمئن خواهیم شد که جو بایدن و [Vice-President elect] کامالا هریس کاخ سفید را اشغال نمی کند “، گفت شلیا دلاشموت از کانتون ، جورجیا ، که گفت فکر می کند انتخابات” تقلبی “است.

دنیس واتسون از میدوی ، جورجیا نیز گفت که معتقد است ترامپ در کاخ سفید می ماند.

“از جورج ، او چهار سال دیگر برمی گردد!” اگر ما می توانیم هشت ، “او گفت. “شما باید به پروردگار خوب اعتماد کنید که خوب خواهد شد. او همیشه از پس آن برمی آید. او حرف آخر را خواهد زد. مهم نیست. “

طرفداران ترامپ که روز شنبه در والدوستا ، جورجیا ظاهر شدند ، در باور بی اساس خود مبنی بر سرقت انتخابات توسط دموکرات ها متحد بودند [Chris Moody/Al Jazeera]

لوفلر و پوردو که با ترامپ در راهپیمایی حضور داشتند ، می دانند که آنها برای حمایت در ژانویه به حمایت طرفداران ترامپ سخت مانند کسانی که برای پیروزی در این ماه هستند ، نیاز دارند. (بررسی ها نشان می دهد که دو دور دوم در قرعه کشی آماری وجود دارد)

در حالی که دیگر مقامات گرجستان با حملات ترامپ به یکپارچگی آرا state ایالت مخالفت می کردند ، نامزدهای مجلس سنا در کنارش ایستادند. هر دو خواستار استعفای وزیر امور خارجه گرجستان برد رافنسپرگر شدند.

و در بحث بر سر نامزد روز یکشنبه ، لوفلر از پذیرفتن شکست ترامپ در انتخابات خودداری کرد. روز شنبه ، وقتی لوفلر روی صحنه صحبت می کرد ، او مشت خود را پمپ می کرد که تماشاگران فریاد زدند: “جلوی دزدی را بگیرید!”

او گفت: “درست است.” “ما باید انتخابات آزاد و منصفانه داشته باشیم.”

عصر همان روز ، عواقب عدم حمایت ترامپ از یادآوری هر دو نامزد سنا یادآوری شد. هنگامی که آنها می خواستند با رئیس جمهور روی صحنه صحبت کنند ، جمعیت بر سر آنها فریاد می زدند ، و شعارهای “برای ترامپ بجنگ! برای ترامپ بجنگ!” برای ترامپ بجنگید! “

تهدید ماندگار ظریف نبود: ترامپ را دنبال کنید ، یا موارد دیگر.



[ad_2]