ایالات متحده قرنطینه COVID-19 را به امید انطباق بیشتر کاهش می دهد آمریکا و کانادا

[ad_1]

آژانس دولتی می گوید کسانی که در معرض این بیماری هستند و هیچ علائمی ندارند می توانند در کمتر از 14 روز قرنطینه را انتخاب کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) یک دوره کوتاه مدت قرنطینه را برای افرادی که در معرض ویروس کرونا قرار دارند و هیچ علائمی ندارند ، ارائه داده است ، امیدوارند که این امر موجب افزایش انطباق در کشور شود.

اگرچه آژانس هنوز یک قرنطینه 14 روزه را توصیه می کند ، روز چهارشنبه گفت که کسانی که در معرض فرد آلوده قرار گرفتند اما هیچ علائمی از خود نشان ندادند ، در صورت منفی بودن آزمایش COVID-19 ، فقط برای هفت روز می توانند قرنطینه را انتخاب کنند. .

در همین حال ، افراد در معرض دید که هیچ علائمی ندارند اما آزمایش نشده اند ، فقط برای مدت 10 روز در قرنطینه قرار می گیرند.

هنری واک سخنگوی CDC گفت: “کاهش مدت زمان قرنطینه می تواند با کاهش مشکلات اقتصادی در یک دوره طولانی تر ، اقدامات جدی در بهداشت عمومی را برای افراد آسان کند.” خبرنگاران طی یک کنفرانس تلفنی.

وی گفت: “ما معتقدیم که اگر بتوانیم بار را کمی فرض کنیم ، با فرض اینکه این هزینه کم است ، می توانیم در مجموع به انطباق بیشتری برسیم.” در 14 روز

رابرت ردفیلد ، مدیر CDC روز چهارشنبه در گفتگو با فاکس نیوز گفت این تغییر پس از مطالعات انجام شده نشان داد که قرنطینه 10 روزه “تأثیر قابل توجهی” در کاهش سرعت انتشار ویروس دارد. آژانس گفته است که یک تا 12 درصد احتمال دارد کسی ویروس را پس از قرنطینه در آن دوره شیوع دهد.

مطالعات همچنین نشان می دهد که افراد معمولاً ظرف پنج روز پس از مواجهه ، علائم بیماری را نشان می دهند. با این حال ، CDC قبلاً گفته بود كه بین 40 تا 50 درصد از افراد مبتلا به COVID-19 بدون علامت هستند.

تغییر در دستورالعمل ها ، کمی فاصله گرفتن از رویکرد سازمان بهداشت جهانی است که هنوز هم توصیه می کند همه افراد در معرض این بیماری به مدت 14 روز قرنطینه شوند.

این دستورالعمل های به روز شده در حالی ارائه می شود که ایالات متحده همچنان شاهد ورود جهشی جدید در موارد و بستری شدن در بیمارستان در هنگام ورود این کشور به سردترین ماه های خود است. تا به امروز ، بیش از 13.7 میلیون مورد گزارش شده است ، با بیش از 272000 مرگ در ایالات متحده – بیشترین تعداد در هر دو دسته از هر کشور در جهان است.

در همین حال ، مقامات دولتی و سیستم های بهداشتی در سراسر کشور در حال آماده سازی اولین توزیع واکسن هستند که ممکن است در اواسط دسامبر تا زمان تأیید فوری سازمان غذا و دارو (FDA) انجام شود.

روز سه شنبه ، کمیته مشورتی در مورد روشهای ایمن سازی ، کمیته مشورتی با نفوذ ایالتی ، گفت که کارمندان بهداشت و ساکنان خانه های سالمندان باید دور اول واکسن ها را دریافت کنند.

در حال حاضر تخمین زده می شود که بیش از 20 میلیون دوز از دو واکسن ، که در حال حاضر در انتظار تأیید هستند ، تا پایان سال 2020 در دسترس نخواهد بود.



[ad_2]