اینفوگرافیک: بایدن و ترامپ چه روشی را دنبال می کنند؟ | آمریکا و کانادا

[ad_1]

با پیروزی در انتخابات ، نامزدها چه راهی برای پیروزی در کالج انتخاباتی دارند؟

برای پیروزی در کاخ سفید ، یک نامزد باید حداقل 270 رأی انتخاباتی ، اکثریت آرا از 538 رأی در 50 ایالت را به دست آورد ، اما رأی مردم را کسب نکند.

تقریباً 2.9 میلیون نفر دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به هیلاری کلینتون رأی دادند ، اما او باز هم شکست خورد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برنده شد ، زیرا بر اساس سیستمی که در قانون اساسی ایالات متحده تثبیت شده و طی قرن ها کامل شده بود ، در کالج انتخاباتی پیروز شد.

در حال حاضر ، راه رسیدن به 270 برای ترامپ به طور فزاینده ای دشوار به نظر می رسد ، اگرچه به نظر می رسد جو بایدن ، مدعی دموکراسی ، این کار را انجام می دهد.

راه بایدن به جلو

مبارزات انتخاباتی جو بایدن ، دموکرات ، روشی نسبتاً آسان و روشن دارد. بایدن با حفظ “دیوار آبی” در غرب میانه ، ویسکانسین را از پیروزی 2016 ترامپ آواره می کند.

همچنین بایدن در آریزونا ، ایالتی که از سال 1996 تاکنون از نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات حمایت نکرد ، وضعیت خوبی دارد.

با احتساب آریزونا ، بایدن 264 رأی در کالج انتخاباتی دارد. اگر آریزونا زنده بماند ، می تواند یکی از ایالات که هنوز نامی از آنها برده نشده در میدان جنگ ، از جمله جورجیا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا یا نوادا ، پیروز شود.

مسیر ترامپ

مسیر پیشرفت ترامپ بسیار دشوارتر است.

در حال حاضر ترامپ 214 رأی انتخاباتی دارد. از آریزونا ، کارولینای شمالی ، نوادا و جورجیا ، ترامپ باید حداقل سه ایالت را از آن خود کند.

اگر از این چهار نفر سه برنده شود ، به پنسیلوانیا نیز احتیاج دارد.

بایدن در حال حاضر شمارش آرا in به جز کارولینای شمالی را رهبری می کند.

بسته به تعداد نمایندگان پارلمان ، به علاوه دو سناتور آن ، هر کشور تعداد رای متفاوتی دارد.

انتظار می رود ترامپ با سه رأی انتخاباتی در آلاسکا به عنوان برنده اعلام شود ، اما این روند او را تغییر نمی دهد.



[ad_2]