بازارهای ایالات متحده در میان افزایش غیرمنتظره ادعاهای بیکاری در حال افتتاح هستند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

افزایش مطالبات مزایای بیکاری دولت اولین بار از ماه ژوئیه است و نشان دهنده کند شدن روند بهبود بازار کار است.

شاخص های اصلی وال استریت روز چهارشنبه در فضای باز خفه شدند زیرا جهش غافلگیرانه ادعاهای بیکاری هفتگی در ایالات متحده به نشانه های متوقف شدن بهبود بازار کار در میان افزایش عفونت های COVID-19 افزود.

میانگین صنعتی داو جونز در شرایط باز تنها 12.63 واحد یا 0.04٪ افزایش یافت و به 30.058.87 رسید.

S&P 500 در 3635.50 افتتاح شد ، در حالی که Nasdaq Composite با کسب 17.11 امتیاز یا 0.14 درصد ، به 12،053.89 زنگ رسید.

وزارت کار گفت ، تعداد آمریکایی هایی که برای اولین بار متقاضی مزایای بیکاری هستند برای هفته منتهی به 21 نوامبر 778،000 فصلی تنظیم شده است ، در حالی که هفته قبل 748،000 بود. اقتصاددانان نظرسنجی شده توسط رویترز 730،000 برنامه را پیش بینی کردند.

پاول نولته ، مدیر نمونه کارها در مدیریت سرمایه گذاری Kingsview در شیکاگو ، گفت: “برخی نگرانی ها وجود دارد که بازار کار برخلاف پیشرفت در مشوق هایی که قبلاً خسته شده اند ، یک قدم به عقب برود.”

اگرچه هیچ محرک مالی وجود ندارد ، اما امیدهای واکسن و آخرین داده ها مبنی بر بازگشت فعالیت های تجاری در سال آینده ، شاخص های اصلی وال استریت را لغو کرده و به بالاترین سطح رسیده و معیار S&P 500 را برای بهترین ماه نوامبر تعیین کرده است.

فعالان بازار اظهار داشتند که انتظار داشتند سهام ایالات متحده حتی بیشتر افزایش یابد ، با یک نظرسنجی اخیر رویترز که S&P 500 از هم اکنون تا پایان سال 2021 9٪ افزایش خواهد یافت. این شاخص از زمان سقوط 66٪ افزایش یافته است. توسط ویروس کرونا در ماه مارس هدایت شد و امسال تاکنون حدود 12.5 درصد رشد کرده است.

با بازگشت سرمایه گذاران به بخش های دوره ای – مانند صنعت و انرژی ، که انتظار می رود بیشترین سود را از بهبود اقتصادی ببرند ، شاخص ارزش S&P پس از عملکرد برای سال ، در این ماه حدود 11 درصد افزایش یافت. ضعیف تر از شاخص مرجع

سهام بانکهای بزرگ ایالات متحده ، از جمله JPMorgan Chase & Co و Citigroup ، در معاملات بازار بین 0.5٪ تا 1.7٪ کاهش یافت ، در حالی که وزن فناوری Facebook Inc و Microsoft Corp حدود 0.4٪ سود کسب کردند.

انتظار می رود حجم معاملات قبل از روز شکرگذاری در روز پنجشنبه ضعیف باشد.

در میان سهام انفرادی ، Gap Inc 11.5 درصد در بازارهای معاملات سقوط کرد زیرا خرده فروش لباس انتظارات درآمد سه ماهه سه شنبه را از دست داد.

Moderna Inc پس از اطمینان از عقد قرارداد تهیه واکسن با اتحادیه اروپا ، 1.2٪ برنده شد.



[ad_2]