بازارهای ایالات متحده پس از اخبار خبرهای شغلی ، از رکورد نزدیک خارج می شوند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

S&P 500 و Dow از قله های بسته شدن رکورد شکسته شدند که توسط کلاهک های چرخشی و کوچکی که در اوایل هفته حرکت می کردند ، به پایین کشیده شدند.

S&P 500 به دلیل افزایش اخراج کارگران در ایالات متحده به دنبال محاصره اجباری جدید برای مهار افزایش عفونت های COVID-19 ، اشتهای سرمایه گذاران را برای خطر کاهش داد ، روز چهارشنبه با کاهش روبرو شد.

شاخص و میانگین صنعتی داو جونز با بالاترین سطح کاهش قیمت دوره ای و کوچک که در اوایل هفته جرقه ایجاد شد ، از بالاترین رکورد خارج شدند.

فناوری مقاوم در برابر همه گیر و رهبران بازار همسایه به زنده ماندن Nasdaq کمک کرده اند.

تیم گریسکی ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در Inverness Consult در نیویورک ، گفت: “این یک روز رشد است که ارزش خود را برمی گرداند.” “این مبارزه مداوم بین ویروس و واکسن است.”

“یک واقعیت وجود دارد که گرچه واکسن خیلی سریع شروع به انتشار می کند ، ویروس به سرعت از بین نمی رود و بنابراین برنامه بهبود اقتصادی از بین می رود.”

طیف گسترده ای از داده ها که پیش از روز شکرگذاری روز پنج شنبه منتشر شد ، تحت تأثیر دومین هفته متوالی افزایش بیکاری قرار داشت ، که نشان می دهد محدودیت های جدید برای مقابله با قله های ویروس کرونا می تواند بهبود بازار کار دشوار را مختل کند. .

گریسکی افزود: “داده های اقتصادی خوب نیستند و ما می دانیم با توجه به این موج جدید ویروس برای مدتی خوب نخواهد بود.”

به نظر می رسد بازار در حال تولید دو هفته گذشته است ، که با تجمع هایی که با اخبار امیدوار کننده واکسن آغاز شده بود ، آغاز شد ، اما برای واقعیت های همه گیر کوتاه مدت و عدم اقدامات محرک مالی جدید در خانه ماند.

هنوز ، تولید واکسن ها و رفع عدم اطمینان در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، شاخص های وال استریت را به بالاترین سطح سوق داده و S&P 500 را در بهترین ماه نوامبر تاکنون تنظیم کرده است.

فعالان بازار معتقدند سهام ایالات متحده فضای بیشتری برای رشد دارد. بررسی اخیر رویترز نشان داد که تحلیلگران معتقدند S&P 500 از این به بعد تا پایان سال 2021 9 درصد افزایش خواهد یافت. این شاخص پس از سقوط ویروس کرونا در مارس حدود 66 درصد افزایش یافت و حدود 12 درصد افزایش یافت. امسال تا الان

میانگین صنعتی داو جونز با 173.77 واحد افت ، یا 0.58٪ ، به 29،872.47 واحد رسید. S&P 500 با افت 5.76 واحد ، 0.16٪ ، به 3629.65 واحد رسید. و شاخص Nasdaq Composite 57.08 واحد یا 0.47 درصد به 12،094.40 افزود.

از 11 بخش اصلی S&P 500 ، هفت بخش جلسه را با قرمز به پایان رساندند که بیشترین انرژی را از دست داد.

بخش بانکی از نظر اقتصادی در حال از دست دادن است زیرا شاخص S&P 500 Banks 0.7٪ افت دارد.

تسلا Inc که بیش از 500 میلیارد دلار سرمایه بازار در روز سه شنبه فراتر رفت ، سود خود را 3.4 درصد افزایش داد ، حتی پس از آنکه خودروساز برقی حدود 9500 اتومبیل را برداشت.

طبق اسنادی که در اختیار مقامات شانگهای قرار داده ، این شرکت همچنین قصد دارد سال آینده تولید شارژرهای وسایل نقلیه الكتریكی را در چین آغاز كند.

کاهش انتشار از عملکرد آوانگارد بورس اوراق بهادار نیویورک با نسبت 1.24 به 1 پیشی گرفت. از نزدک ، نسبت 1.01 به 1 ترجیحاً رد می شود.

S&P 500 15 اوج جدید 52 هفته ای را گزارش کرد و هیچ پایین آمدن دیگری نداشت. Nasdaq 120 اوج جدید و هشت پایین پایین را ثبت کرد.

حجم بورس های سهام در ایالات متحده 10.76 میلیارد سهم است در حالی که در 20 روز گذشته معاملات به طور متوسط ​​11.17 میلیارد بوده است.



[ad_2]