بایدن گفت که مدیر ترامپ “در حال حاضر” آزار دهنده “نبوده است آمریکا و کانادا

[ad_1]

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، در اولین مصاحبه خود پس از انتخابات گفت که انتقال به دولت رئیس جمهور دونالد ترامپ به طور جدی آغاز شده است ، اگرچه او هنوز با حریفش ارتباط نداشته است.

بایدن در گفتگو با NBC News گفت با وجود “شروع کند” ، تلاش های دولت ترامپ تاکنون “صمیمانه” بوده است ، هرچند رئیس جمهور همچنان از پذیرش شکست خودداری می کند.

بایدن گفت: “تاکنون ناخوشایند نبوده است و انتظار ندارم که چنین باشد.”

در حالی که بایدن اندکی پس از پیش بینی پیروزی وی در 7 نوامبر از سوی رسانه ها ، یک تیم انتقالی راه اندازی کرد ، وی هیچ دسترسی به آژانس های دولتی یا بودجه فدرال برای انتقال نداشت. این تغییر در روز دوشنبه هنگامی که مدیر اداره خدمات عمومی (GSA) منصوب ترامپ به طور رسمی بایدن را به عنوان “رئیس جمهور آشکارا انتخاب شده” شناخته بود.

بایدن سه شنبه شب در مصاحبه ای گفت: “ما بلافاصله از فروشگاه امنیت ملی مطلع شدیم.” وی گفت که آنها می توانند از اوایل چهارشنبه شروع شوند.

در اوایل روز ، اخبار بلومبرگ گزارش داد که دکتر آنتونی فاوتسی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی که بخشی از گروه ویژه ویروس کرونا است ، با تیم انتقال بایدن تماس گرفته است. بایدن گفت که او مستقیماً با فاوسی صحبت نکرده است.

قبل از شناسایی GSA ، تیم بایدن فشار بر ترامپ را افزایش داد تا اجازه دهد حدود 40 آژانس همکاری کنند که دولت او را تشکیل دهند. آنها هشدار دادند که این تاخیر می تواند از شیوع واکسن های ویروس کرونا جلوگیری کرده و امنیت ملی را هنگامی که بایدن از 20 ژانویه روی کار می آید ، تضعیف کند.

بایدن گفت: “ما در حال حاضر در حال انجام جلسه ای با تیم COVID در كاخ سفید و نحوه نه تنها توزیع ، بلكه همچنین دریافت از واكسن توزیع شده برای شخصی هستیم كه می تواند واكسین شود.” “بنابراین من فکر نمی کنم که ما به همان اندازه که فکر می کردیم در گذشته بوده ایم ، از منحنی عقب بمانیم.

“شنیده نشده” توسط ترامپ

بایدن گفت که رئیس ستاد ورودی وی ، ران کلاین ، با رئیس ستاد ترامپ ، مارک میدوز در تماس بوده است.

هنوز هم او گفت: “من از رئیس جمهور ترامپ چیزی نشنیده ام.”

در حال حاضر انتظار می رود که بایدن 306 رأی انتخاباتی را به دست آورد ، بسیار بیشتر از آستانه 270 رأی لازم برای پیروزی در سیستم کالج انتخاباتی ایالات متحده. انتظار می رفت دقیقاً همان تعداد رأی در انتخابات در سال 2016 به دست بیاید ، که وی تنها دو روز پس از پیروزی ناراحت کننده خود توسط رئیس جمهور باراک اوباما به کاخ سفید دعوت شد.

حتی پس از به رسمیت شناختن بایدن توسط GSA ، ترامپ همچنان ادعا می کند که کلاهبرداری گسترده ای وجود دارد و معاونان وی با چالش های حقوقی طولانی و بازپس گیری ادامه می دهند. در این مرحله ، شانس موفقیت در وارونه سازی نتایج عمده فروشی ، در صورت عدم وجود ، میکروسکوپی در نظر گرفته می شود.

ترامپ حتی پس از ارائه نتایج رسمی از نظر قانونی موظف به تشخیص انتخابات نیست اما دوره وی در 20 ژانویه به پایان می رسد.

100 روز اول

در یک مصاحبه ، بایدن ، که روز دوشنبه لیستی از مقامات سابق اوباما را برای نامزدهای امنیت ملی و سیاست خارجی خود اعلام کرد ، گفت که ریاست جمهوری وی “سومین دوره اوباما” نخواهد بود ، و اضافه کرد که “ما با دنیای کاملا متفاوت روبرو هستیم. از آنچه در دولت اوباما و بایدن با آن روبرو بودیم. “

در حین مصاحبه با NBC ، بایدن برنامه های خود را برای 100 روز اول پست معرفی کرد و گفت که اصلاح مهاجرت ، تغییر آب و هوا و تسکین COVID-19 را در اولویت قرار خواهد داد.

وی گفت: “من لایحه مهاجرت را با هدف دستیابی به تابعیت برای بیش از 11 میلیون فرد بدون سند در آمریكا به مجلس سنای ایالات متحده ارسال می كنم.” “من همچنین به سمت حذف برخی از دستورات اجرایی بسیار مضر حرکت خواهم کرد ، که به طور قابل توجهی بر وخامت آب و هوا تأثیر گذاشته و از سلامتی ما کم می کند ، از متان گرفته تا کل کارهایی که رئیس جمهور انجام داده است.

رئیس جمهور تازه منتخب همچنین به احتمال استفاده از وزارت دادگستری برای تحقیق درباره ترامپ پس از روی کار آمدن اشاره کرد.

وی گفت: “آنچه كه من بر آن متمركز شده ام ، بازگرداندن عموم مردم آمریكا به جایی است كه آنها از برخی امنیت ، مقداری امنیت ، و دانش قابل تحمل برخوردار باشند.”



[ad_2]