با افزایش ترس به دلیل به تعویق انداختن جهش COVID-19 ، داو 800 واحد سقوط کرد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

شاخص های اصلی سهام وال استریت روز چهارشنبه به شدت در معرض خطر قرار گرفتند زیرا افزایش عفونت های ویروس کرونا در ایالات متحده باعث افزایش ترس از افزایش محدودیت های همه گیر با رشد بیشتر و مهار اشتهای سرمایه گذاران خطر شد.

در پایان معاملات صبح در معاملات صنعتی وال استریت داو جونز بیش از 802 واحد یا 2.92 درصد افت به 26،661،10 واحد رسید.

S&P 500 ، شاخص سلامت حساب های بازنشستگی و پس انداز کالج های ایالات متحده ، و شاخص فشرده فناوری Nasdaq Composite بیش از 3 درصد کاهش یافت.

شیوع کلاهبرداری و عدم موفقیت واشنگتن در حمایت مالی ، S&P 500 و Nasdaq را به کمترین میزان در روز سه شنبه رساند. شاخص ناپایداری Cboe ، که به عنوان “معیار ترس” در وال استریت شناخته می شود ، با افزایش عدم اطمینان در مورد روند همه گیری و نتیجه انتخابات 3 نوامبر ایالات متحده ، به بالاترین سطح در نزدیک به دو ماه رسید.

عفونت های جدید و بستری شدن در بیمارستان ها در میانه غربی ایالات متحده ثبت شده است ، در حالی که واشنگتن همچنان در مورد دامنه مرحله بعدی تسکین ویروس بحث می کند. بن بست می تواند میلیون ها بیکار آمریکایی بیکار و مشاغل آشفته را وارد فصلی از سرماخوردگی و آنفولانزای شدید و دور دیگری از محدودیت های احتمالی بدون حمایت اضافی فدرال کند.

بعید است قبل از روز انتخابات معامله ای انجام شود که این امر نگرانی هایی را نیز ایجاد می کند.

کاملاً محتمل است که ایالات متحده روز سه شنبه در بسته شدن رای گیری برنده مشخصی نداشته باشد و نتایج به چالش کشیده شود.

نگرانی ها در مورد تاخیر احتمالی در شمارش تعداد زیادی از آرا mail نامه های پستی در حال افزایش است.

جو بایدن ، رقیب دموکراتیک رئیس جمهور دونالد ترامپ ، رهبری نظرسنجی های ملی را بر عهده دارد ، اما رقابت در ایالات مهم میدان جنگ که احتمالاً تعیین کننده برنده است ، شدت گرفته است.

ترامپ صبح چهارشنبه در توییتر خود سایه افکنده بر رسانه ها ، متهم به شرکت در “شعار مشترک” و تقویت تهدید ویروس بر نتایج انتخابات.

“آنها در مورد چیز دیگری صحبت نخواهند کرد تا 4 نوامبر ، زمانی که انتخابات (امیدوارم!) به پایان برسد. ترامپ نوشت: “سپس ما در مورد پایین بودن میزان مرگ و میر ، بسیاری از اتاق های بیمارستان و آزمایشات زیادی برای جوانان صحبت خواهیم کرد.”

اوضاع در آن طرف دریاچه بهتر به نظر نمی رسند. ویروس کرونا ویروس کرونا با محدودیت های شدید ، ساعات عصر و محاصره دوباره به اسپانیا ، ایتالیا و انگلستان در اروپا بیداد می کند.

تظاهرات علیه محاصره به خشونت تبدیل شد ، زیرا مردم برای اعتراض به محدودیت هایی که میلیون ها نفر را در این قاره بیکار و در آستانه فقر نشان داده است ، به خیابان ها اعتراض کردند.

در سطح جهان ، صنعت مسافرت و خدمات بیشترین آسیب را می بیند ، زیرا همه گیر COVID-19 هوای داخلی و درب هتل ها ، رستوران ها و بارها است. از آنجا که احتمال دور جدید محاصره همچنان وجود دارد ، صنایع با این واقعیت روبرو هستند که ممکن است سالها آینده همه چیز به سبک زندگی قبل از همه گیری باز نگردد.

هتل صد روزه روزولت در نیویورک اعلام کرد که به دلیل ادامه تلفات مرتبط با بیماری همه گیر ویروس کرونا در پایان ماه اکتبر تعطیل خواهد شد [File: Carlo Allegri/Reuters]

اخراج های گسترده در صنعت گردشگری با آرامش بیشتر و لغزش های صورتی در افق ادامه دارد.

مدیر عامل بوئینگ ، دیو کالهون ، روز چهارشنبه در یادداشتی به کارمندان خود گفت که این شرکت انتظار دارد تا پایان سال 2021 حدود 30،000 شغل را از طریق خرید ، اخراج و فرسودگی از بین ببرد.

این خبر در همان روز منتشر شد که غول هوافضا چهارمین ضرر سه ماهه متوالی خود را به عنوان بیماری همه گیر COVID-19 و چکش های زمینی 737 MAX در حال انجام اعلام کرد.

درآمد بوئینگ در سه ماهه سوم 29 درصد کاهش یافت و به 14.14 میلیارد دلار رسید که بالاترین برآورد تحلیلگران 13.90 میلیارد دلار است. این شرکت همچنین پیش بینی کرد که محموله های 737 MAX آمریکایی – مستقر در سراسر جهان پس از دو تصادف منجر به مرگ – دوباره قبل از پایان سال از سر گرفته شود.

سهام بوئینگ در پایان معاملات صبح امروز در نیویورک 3.64٪ افت کرد.

اقدامات فنی همچنین در کانون توجهات قرار گرفت ، زیرا روسای فیس بوک ، توییتر و مادر شوهر گوگل روز چهارشنبه در کمیته تجارت سنا در مورد حمایت هایی که آنها را از مسئولیت در قبال محتوایی که کاربران در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند ، شهادت می دهند ، شهادت دادند.

مایکروسافت همچنین پس از اعلام نتایج سه ماهه پس از زنگ سه شنبه ، که بیش از انتظار تحلیلگران است ، در حال حرکت است. سهام این غول فناوری بیش از 4 درصد سقوط کرد.

اکنون همه نگاه ها به اپل ، الفبای ، آمازون و فیس بوک معطوف شده است که قرار است نتایج درآمد روز پنجشنبه گزارش شود.



[ad_2]