با ناشناخته ماندن نتایج انتخابات ایالات متحده ، لبه های نفت در حال کاهش است اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

در حالی که سرمایه گذاران منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مورد مناقشه بودند ، نفت سقوط کرد و جو بایدن در آستانه پیروزی بود.

معاملات آتی نیویورک پس از جهش بین سود و زیان در طول جلسه ، کمتر از 1٪ کاهش یافت. در حالی که احتمال انشعاب کنگره باعث ایجاد خوشبینی شده است که هیچ تغییر چشمگیری در مالیات یا مقررات اساسی بازار سهام صعودی ایجاد نخواهد شد ، اما همچنین این احتمال را می دهد که بسته کمک ویروس پس از انتخابات کوچکتر از حد انتظار باشد. .

بازار نفت همچنین با اقدامات انسداد مجدد در سراسر اروپا دست و پنجه نرم می کند ، که احتمال تقاضا را بیشتر به خطر می اندازد. یونان آخرین کشور اروپایی بود که اعلام محاصره ملی کرد ، در حالی که افزایش موارد ویروس در ایالات متحده باعث ایجاد محدودیت های جدید می شود.

فیل استریبیل ، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures LLC در شیکاگو گفت: “انتخابات ریاست جمهوری ویروس ، محاصره ها ، عدم تحرک در کشور را یک شبه حل نمی کند.” “عدم اطمینان سیاسی واقعاً مردم را حلق آویز و فقط منتظر و دیدن می کند. در حال حاضر ، این افزایش تقاضای سوخت و تقاضای روغن را نخواهید دید. “

اوپك + در جلسه آتی خود در پایان ماه با آزمایش جدی روبرو است ، زیرا گروه تولیدكننده در حال بررسی این موضوع است كه آیا با افزایش برنامه ریزی شده تولید پیش می رود یا خیر. عربستان سعودی روز پنجشنبه با پیش بینی های ابری تقاضا بیشتر قیمت های نفت آسیا را کاهش داد. در همین حال ، ترافیک جاده ای در برخی از کشورهای اروپایی به پایین ترین سطح از ماه ژوئن رسیده است ، در حالی که بعید است در چهار سال آینده ترافیک هوایی در این قاره به سطح 2019 بازگردد.

جان كیلداف ، یك شركت در Again Capital گفت: “باد تقاضا در حال حاضر بسیار عالی است.” “خدمه OPEC + وظیفه آنها این است که بازار را متقاعد کنند که واکنش نشان می دهد و اقدامات لازم را برای حفظ تعادل در اینجا انجام می دهد.”

قیمت

وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل دسامبر با 36 سنت افت به 38.79 دلار در هر بشکه رسید

برنت در ژانویه 30 سنت تسویه حساب کرد تا جلسه را با 40.93 دلار در هر بشکه به پایان برساند

اگرچه بایدن 270 رأی انتخاباتی مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را تعطیل می کند ، اما دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین ، پرونده های قضایی در میشیگان ، پنسیلوانیا و جورجیا را تشکیل داده و از روش های شمارش در ایالت های مختلف شکایت کرده است. بررسی و چالش های حقوقی می تواند به مدت طولانی عدم اطمینان منجر شود.

در بازارهای فیزیکی ، اختلافات برخی از معاملات نفتی ایالات متحده با معاملات آتی Nymex WTI پس از اعلام Royal Royal Shell Plc برای تعطیلی پالایشگاه Convent در لوئیزیانا کاهش یافت. در همین حال ، گازوئیل بازار پول در بندر نیویورک در میان وقفه های پالایشگاه خلیج فارس به بالاترین سطح سه ساله رسید.

رایان فیتزماوریس ، متخصص کالاهای استراتژیک در رابوبانک گفت: “تعداد زیادی پالایشگاه اخیر در آمریکای شمالی و اروپا نشان می دهد که تقاضا برای نفت خام احتمالاً برای آینده قابل پیش بینی همچنان یک چالش خواهد بود.” “اصول خاص خاص نفت همچنان در کوتاه مدت قیمت های نقطه ای را محدود می کند.”

با این وجود ، چند نقطه روشن نادر برای جستجوی خارج وجود دارد ، اگرچه چشم انداز کلی همچنان نامشخص است. پس از اقدامی مشابه در اوایل سال جاری به تقویت خرید مواد اولیه در این کشور ، چین بار دیگر حداقل قیمت سوخت پالایشگاه های نفت خود را در میان تقاضای ضعیف جهانی تضمین خواهد كرد. در عین حال ، خرده فروشان پیش از مالیات کربن سوخت ، که از ابتدای سال آینده اعمال می شود ، انتظار دارند تقاضا برای روغن گرمایش در آلمان افزایش یابد.

داستان های دیگر در مورد بازار نفت

طبق برنامه بارگیری که توسط مأموران بندر تهیه شده است ، به استثنای Es Sider ، لیبی قصد دارد در این ماه حداقل 805000 بشکه نفت صادر کند.

شرکت ملی انرژی ابوظبی ، معروف به طاقا ، روز پنجشنبه پس از اظهار اینکه می تواند به خارجی ها اجازه خرید سهام آن را دهد ، 15 درصد افزایش یافت.

شرکت ماراتن اویل بیشترین سود خود را روز پنجشنبه صرف کرد ، و تبلیغات روش دقیق آن در ارزیابی ارزش معاملات بالقوه را در میان ادغام کامل ادغام بین شیل های رقابتی انجام داد.

اسکات شفیلد ، مدیر عامل شرکت پایونیر به تلویزیون بلومبرگ گفت ، تولید نفت ایالات متحده برای چندین سال مجدداً افزایش نخواهد یافت و حتی هنگامی که شروع به افزایش می کند ، سرعت آن بسیار کند خواهد بود.



[ad_2]