برای کاهش هزینه ها، خانواده ای در یک شغل غیررسمی در برزیل زندگی می کنند | نابرابری

[ad_1]

ارزش پول شما چقدر است؟ سریالی از خط مقدم بحران هزینه های زندگی که در آن افراد آسیب دیده هزینه های ماهانه خود را تقسیم می کنند.

نام: ماریله داسیلوا*

سن: 42

حرفه: مددکار خانگی پاره وقت

زندگی میکند با: شوهر لوئیس (44)، پسران دوقلوی Cosme و Damiao (16) – هر دو با نیازهای ویژه – و دختران مانوئلا (14) و لتیسیا (13)*

زندگی می کند در: Ocupação Vitória، اسکان غیررسمی خودجوش خانواده‌ها در حومه دیامانتینا، شهری با حدود 45000 سکنه در استان برزیل. به غیر از حمام که با آجر ساخته شده و با دو مخزن آب پوشانده شده است، کلبه خانوادگی سه خوابه با یک اتاق نشیمن و آشپزخانه کوچک تماماً از تخته های چوبی ساخته شده است.

درآمد ماهانه خانوار: کاسمه به دلیل ناتوانی های جسمی اش، کمک هزینه ای ماهانه دولتی معادل حداقل دستمزد 1302 ریال برزیل (258 دلار) در ماه دریافت می کند – تنها درآمد معمولی در خانواده. در حالی که خانواده برای حق دامیائو برای دریافت همان غرامت به دلیل نقص شناختی اش مبارزه می کنند، ماریله چهار روز در هفته به عنوان یک کمک نیمه وقت خانگی کار می کند و ماهیانه 500 رئال (99 دلار) درآمد دارد که کمتر از نصف حداقل دستمزد قانونی است. لویی وقتی می تواند کار پیدا کند یاور آجرکاری است. به گفته مؤسسه تحقیقات اقتصادی کاربردی، متوسط ​​درآمد ماهیانه این خانواده 2000 رئال (397 دلار) است که آنها را در گروه کم درآمد قرار می دهد.

کل هزینه های ماه: حدود 2200 رئال (437 دلار)

* نام تمامی اعضای خانواده برای حفظ حریم خصوصی آنها مستعار است.

[ad_2]