بررسی انواع دستکش های پزشکی و مزایا و معایب آنها

دست کش یکبار مصرف یکی از روش های حفاظت در برابر آلودگیهای محیطی است قیمت انواع دستکش پزشکی که بیشتر در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. محیط های درمانی یکی از مراکز مورد نیاز در هر شهر و روستایی هستند. در این مرکز فروش عمده دستکش وینیل لیبرتون در وزن های مختلف (۵ گرم و ۷٫۵ گرم) در کیفیت های متفاوت بنا بر خواسته و نیاز شما با بهترین و نازلترین قیمت بازار جهت استفاده در مطب های پزشکی و دندانپزشکی, آزمایشگاه ها, بیمارستان ها, درمانگاه ها و … فروش دستکش جراحی بدون پودر به بیمارستان ها قیمت انواع دستکش پزشکی و مراکز درمانی و فروشگاه های تجهیزات پزشکی توسط بازرگانی رزمد انجام می پذیرد.

انواع دستکش یکبار مصرف پزشکیبه این منظور شما می توانید انواع دست کش یکبار مصرف قیمت انواع دستکش پزشکی را از داروخانه ها و سایر مراکز تهیه کنید و مورد مصرف قرار دهید. دستکش های پزشکی در انواع و سایزهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند و هرکدام مزایا و معایب خودرا دارند. دستکش های پزشکی یکبار مصرف از مواد مختلفی ساخته شده اند که شامل لاتکس ، لاستیک نیتریل ، پلی وینیل کلرید (PVC) ، پلی اتیلن و نئوپرن هستند و با رنگ ها ، ضخامت و اندازه های مختلف با پودر یا بدون پودرعرضه می شوند. دستکش های مورد استفاده برای فعالیت های خانگی قیمت انواع دستکش پزشکی به عنوان مثال دستکش های ساخته شده از لاتکس طبیعی ، نیتریل ، وینیل و پلی اتیلن معمولاً استانداردهای توصیف شده برای دستکش های پزشکی که در مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند را رعایت نمی کنند بنابراین حفاظت کاملی در برابر ورود پاتوژن ها ارائه نخواهند داد.

این نوع دستکش ها را می توانید برای کاربرد های مختلفی از جمله کار با دستگاه های خودپرداز گرفته تا باز کردن درب آسانسور و یا بسیاری از کاربرد های اینچنینی برای جلوگیری از تماس پوست دست با سطوح مختلف مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه لیست قیمت انواع دستکش یکبار مصرف باید  قیمت انواع دستکش پزشکی به فروشگاه های مختلفی سر زد. دستکش به عنوان یک محافظ در برابر آلودگی و مخاطرات بیولوژیکی استفاده می شود و انواع آنها را می توان برای محافظت از خطرات مکانیکی ، خطرات حرارتی ، شیمیایی ، کار با مواد غذایی یا در صنعت داروسازی مورد استفاده قرار داد. دستکش معاینه نیتریل حریر (Harir) مدل نیتکس (Nitex) ساخت ایران مناسب برای انواع مصارف پزشکی و دندانپزشکی و عمومی.

انواع دستکش پزشکیاین دستکش ها بیشترین حفاظت را برای دست ها در برابر همه میکروارگانیسم ها از جمله کرونا ارائه می دهند و در جراحی و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از اولین مراکز که نشان دهنده توسعه یافتگی یک کشور است بیمارستان ها و محیط های درمانی است. دستکش های نیتریل کرنبری در رنگ های آبی و مشکی به بازار عرضه می شود.دستکش نیتریل به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی به عنوان دستکش آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها می توان از آن استفاده کرد، علاوه بر آزمایشگاه این دستکش در آشپزخانه ها، صنایع غذایی، آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی قابل استفاده است. دستکش لاتکس قابلیت ضدعفونی دارد و می توان آنرا با الکل ضدعفونی کرد بدون اینکه هیچ تاثیری در کارایی آن داشته باشد.

اما اینکه هر کدام از این انواع دستکش ها چه کاربردی دارد و یا اینکه هر کدام برای چه کاری مناسب تر است موضوعی است که در این بخش از مباحث دکتر پلاس به آن میپردازیم . دستکش جراحی intouch هم در دو نوع بدون پودر و کم پودر تولید می شود و از جنس لاتکس می باشد و همانند دستکش جراحی ulma برای جراحی هایی مانند جراحی گوش و حلق و بینی، جراحی های زیبایی و … همانطور که از نام دستکش استریل جراحی بدون پودر مشخص است این دستکش ها به جهت استریل بودن و فاقد پودر بودن در بیمارستان ها جهت جراحی کاربرد دارند ولی دستکش جراحی پودری و کم پودر کمتر توسط جراحان مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل داشتن پودر روی سطح آنها که موجب انتقال آلودگی می شود.

انواع دستکش های پزشکیبرای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در بیمارستان ها و دیگر محیط های درمانی به تجهیزات و ملزومات زیادی نیاز است. دستکش های نایلونی یا مشمایی که از جنس کیسه فریزر هستند و این روزها می بینیم بیشتر افراد به عنوان راهی برای پیشگیری از کرونا از آنها استفاده می کنند مقاومت بالایی ندارند قیمت انواع دستکش پزشکی و برای طولانی مدت نباید از آنها استفاده کرد. حفاظتی که این دستکش ها در برابر کرونا ایجاد می کنند حدود ۳۰% است بنابراین خیلی برای پیشگیری موثر نیستند اما می توانید برای کارهای کوتاه مدت مثل خرید از سوپر مارکت و غیره از آنها استفاده کنید.

قیمت انواع دستکش پزشکی

این دست کش ها را می توان در شرایط مختلف مورد استفاده قرار داد که البته در حال حاضر توصیه می شود برای پیشگیری از ابتلا به کرونا فقط کادر درمان از دستکش استفاده کند و سایر افراد بهتر است ماسک بزنند و دست های خودشان را به خوبی با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه شستشو دهند. قیمت انواع دستکش پزشکی این نوع دستکش از پلاستیک مصنوعی ساخته شده است و برعکس دستکش لاتکس، هیچ گونه حساسیت پوستی برای فرد به وجود نمی آورد. مشخصات انواع دستکش نیز منحصر به فرد بوده است که از این طریق می توان تمامی دستکش ها را به خوبی شناخت. فروش عمده انواع دستکش بیمارستانی توسط فروشندگان مختلفی انجام می گیرد؛ که باید برای انتخاب دستکش مناسب و با کیفیت هنگام خرید به نکات مهمی توجه کرد.

با توجه به اینکه کارکنان مراقبت های بهداشتی به طور مرتب با خون و مایعات بدن مواجه میشوند و همه آنها به عنوان عامل انتقال بیماری های عفونی شناخته میشوند ، کارفرمایان وظیفه دارند که دستکش های یکبار مصرف را به عنوان وسیله ای برای ایجاد محیط کار ایمن ارائه دهند . دست کش یکبار مصرف با شیوع کرونا به عنوان یکی از راههای پیشگیری از ابتلا به این بیماری معرفی شد و تقاضا برای آن افزایش چشم گیری یافت. قیمت انواع دستکش پزشکی دستکش جراحی ulma در نوع خود دستکشی بی نظیر جهت جراحی هایی همچون جراحی مغز و اعصاب،چشم، گوش و حلق و بینی و غیره است که این به دلیل کم پودر یا بدون پودر بودن این محصول می باشد.خرید اینترنتی دستکش جراحی با برند هایی مانند ulma، dr glove، گلوری تاچ یا دیگر دستکش جراحی هندی و مالزی به صورت عمده و به طور مستقیم برای همگان فراهم شده است.

این دستکش ها به عنوان دستکش جراحی هندی و مالزی به حساب می آیند. تولید کننده دستکش نیتریل نیز این محصول را از پلیمر سه گانه مصنوعی تولید می کند.این دستکش هم به عنوان جایگزین لاتکس و هم وینیل به حساب می آید زیرا هم بدون لاتکس است و هم نسبت به وینیل مقاوم تر است. دستکش های نیتریل از لحاظ مقاومت بهتر از لاتکس است با اینکه کشسانی کمتری دارد.نیتریل در مقابل پارگی توسط سوزن مقاوم است و به عنوان ضد سوزن شناخته می شود. این دستکش ها با رنگ آبی در بین افراد کاملا شناخته شده هستند. معمولا دستکشهای نیتریل را به سه دسته پزشکی، صنعتی و عمومی طبقهبندی میکنند: دستکشهای پزشکی نیتریل معمولا به رنگ آبی تولید میشوند و نسبت به انواع دیگر دستکشها ضخامت کمتری دارند.

در کارهایی که نیاز به دقت لمس بالایی ندارند مانند نقاشی، تمیزکاری، دستکش مخصوص آشپزی، مونتاژ و یا به عنوان یکی از انواع دستکش آزمایشگاهی استفاده می شود. با شیوع ویروس کرونا و افزایش استفاده از وسایل ضدعفونی کننده دست و نیاز به جلوگیری از تماس دست با سطوح مختلف، استفاده از دستکش پزشکی بیش از پیش، رواج یافت. حوزه سلامت و بهداشت از جمله مهم ترین و حساس ترین حوزه هایی ست که به شدت نیاز است که همه ارگان ها و سازمان ها و مراجع بالایی کشور به آن توجه ویژه و عنایت خاصی داشته باشند که خوشبختانه تا بدین جا مسئولین کشوری از این قضیه چشم پوشی نکرده اند و با حمایت از تولیدکنندگان قیمت انواع دستکش پزشکی انواع محصولات پزشکی به آن ها کمک کرده اند که برندهای ایرانی محصولات پزشکی و بهداشتی را نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان نیز به جامعه بهداشت و درمان بشناسانند.

دستکشها از نظر شکل ظاهری و نوع مواد سازنده آنها انواع گوناگون و متنوعی دارند که از این بین میتوان به دستکش های لاتکس، وینیل، نیتریل و یکبار مصرف اشاره کرد. مشتری از هر نقطه کشور می تواند در این سایت سفارش خود را به شکل عمده ثبت کند. همانطور که گفتیم این دستکش ها را سازمان FDA مدیریت می کند زیرا جان انسان ها در گرو صنعت پزشکی بوده و هدف این سازمان بررسی عملکرد آن است تا با کیفیت مرغوب وارد بازار شود. این ویروس با توان شیوع بالا در ابتدا جان انسان های زیادی را در چین گرفت و پس از آن در سراسر جهان شایع شد. دستکش نیتریل ساخت چین بدون پودر بوده و برای استفاده در محیطهای آزمایشگاهی، شیمیایی و آشپزخانهها گزینه بسیار مناسبی است.

دستکش های یکبار مصرف باید برای هر بیمار تعویض شوند قیمت انواع دستکش پزشکی چرا که می توانند عامل ابتلا به یک عفونت باشند. پس با این حساب می شود برآورد کرد که باید این نوع از دستکش ها فروش خوبی داشته باشد. با خرید اینترنتی .دستکش های آزمایشگاهی از بازرگانی فروش رزمد قیمت دستکش آزمایشگاهی به صورت عمده برای مشتریان حساب می شود. برای مثال میتوان به خرید انواع دستکش پزشکی دیجی کالا اشاره کرد. دستکش ها جهت معاینه و جراحی از انواع دستکش پزشکی به شمار می روند که در میان آن ها نیتریل و لاتکس هم از جنبه معاینه و هم جراحی برخوردارند ولی وینیل و نایلونی تنها جنبه معاینه دارند. به دلیل آن که این دستکش ها کاملا به پوست نمی چسبند، امکان رسیدن آلودگی به پوست را بالا می برند.

گرانولوما نوعی التهاب است که در بسیاری از بیماری ها به دنبال تحریک مزمن سیستم ایمنی یافت می شود.در سال ۱۹۷۴ میلادی نوعی پودر مبتنی بر آرد ذرت در صنعت بهداشت قیمت انواع دستکش پزشکی برای استفاده در این نوع دستکش ها بکار گرفته شد. هر چهار گزینه، موارد مناسبی برای خرید عمده هستند. باید توجه داشت که عاملی که سبب تمایز انواع دستکشها میشود، جنس آنها است؛ که هر یک از انواع جنسهای دستکشهای پزشکی مزایا و معایب خاص خود را دارند. حریر یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده انواع دستکش است که در سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرده است. فروش انواع دستکش ر سطح کشور توسط واحد های متعددی انجام می شود.