بهترین مقامات ترکیه نزدیک به اردوغان برای COVID-19 مثبت هستند بوقلمون

[ad_1]

سخنگوی ریاست جمهوری و وزیر کشور ترکیه در مورد ویروس کرونا مثبت هستند.

دو مقام ارشد ترکیه که از نزدیک با رئیس جمهور ترکیه همکاری می کنند ، اظهار داشتند که آنها در مورد COVID-19 مثبت هستند.

ابراهیم کالین ، سخنگوی رئیس جمهور رجب طیب اردوغان روز شنبه گفت که وی علائم خفیف COVID-19 دارد و در آستانه پایان درمان است.

او نگفت چه مدت بیمار بوده است.

اظهارات وی ساعاتی پس از اظهارات وزیر کشور سلیمان سوئلو در حالی صورت گرفت که وی ، همسر و دخترش پس از احساس ناراحتی در روز دوشنبه آزمایش مثبت داده اند. آنها در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی گفت: خوشبختانه ما کمی بهتر هستیم.

در ماه آوریل ، Soylu به دلیل اعلام اولین انسداد ویروس کرونا در ترکیه طی آخر هفته فقط دو ساعت قبل از شروع به کار ، که منجر به صحنه هایی از هرج و مرج بازار شد ، مورد انتقاد قرار گرفت. رئیس جمهور استعفا را رد کرد.

هر دو نفر معمولاً با اردوغان ملاقات می کنند که روز شنبه برای بررسی خسارات ناشی از زلزله ای که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر در ترکیه و یونان شد ، به ازمیر سفر می کند.

رهبر ترکیه که همراهان وی به طور مرتب از نظر ویروس مورد آزمایش قرار می گیرند ، هیچ نشانه ای از بیماری نشان نمی دهد و برنامه تنبیهی را نگه می دارد که اغلب شامل چندین سخنرانی در روز در تلویزیون است.

وزیر بهداشت ترکیه ، Fahretin Kodja ، روز شنبه 75 مورد مرگ و میر جدید ناشی از COVID-19 و 2213 مورد تایید شده جدید را اعلام کرد.

در حال حاضر تعداد کشته شدگان در این بیماری همه گیر 10252 نفر است ، در حالی که تعداد کل موارد 375،367 نفر است.



[ad_2]