بوئینگ 737 MAX با خبرنگاران سوار به آسمان بازگشت اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

بوئینگ در تلاش برای از بین بردن ترس قبل از اولین پرواز تجاری مسافرتی خود در اواخر این ماه ، پرواز 737 MAX را با حضور خبرنگاران ترتیب داد.

هواپیمای 737 MAX شرکت بوئینگ اولین پرواز خود را از زمان فرود با رسانه ها در روز چهارشنبه سازماندهی کرد ، زیرا شرکتهای هواپیمایی سعی داشتند پس از 20 ماه تحریم ایمنی به مسافران نشان دهند که هواپیمای بازسازی شده ایمن است.

منابع صنعتی گفتند ، در یک نشان دادن اعتماد به نفس دیگر ، شرکت هواپیمایی بودجه ای اروپا (Ryanair) مجبور شد سفارش حداکثر 75 هواپیمای اضافی 737 MAX را صادر کند.

پرواز هواپیمایی American Airlines 737 MAX در روز چهارشنبه با یک پرش 45 دقیقه ای از دالاس ، تگزاس ، به تولسا ، اوکلاهما ، ایالات متحده انجام شد. این هفته ها قبل از اولین پرواز مسافری تجاری در تاریخ 29 دسامبر انجام می شود و بخشی از تلاش روابط عمومی برای از بین بردن هرگونه نگرانی در مورد هواپیما است.

پرفروش ترین هواپیمای بوئینگ در مارس 2019 پس از دو سانحه در طی پنج ماه در مجموع 346 نفر کشته شد که بدترین بحران ایمنی در صنعت طی دهه های گذشته بود و رهبری نیروی هوایی ایالات متحده را تضعیف کرد.

پرواز روز چهارشنبه اولین باری است که کسی غیر از رگولاتورها و کارمندان صنعت پس از زمینی که منجر به تحقیقات متمرکز بر روی نرم افزاری شد که خلبانان را بیش از حد بار می آورد ، به MAX پرواز کرد.

حال و هوای پرواز روز چهارشنبه ، که شامل یک خبرنگار رویترز بود ، تحت فشار قرار گرفت. برخی از مسافران قبل از فرود آمدن با هم مخلوط شدند و هنگام تشویق تشویق کردند.

با انعکاس بیماری همه گیر COVID-19 که هواپیمای تجاری را به لرزه درآورد ، هر یک از تقریباً 90 روزنامه نگار ، مهماندار هواپیما و دیگر کارمندان خطوط هوایی آمریكا در این پرواز ماسك صورت داشتند.

کاپیتان پیت گمبل درست قبل از برخاستن به مسافران گفت: “تاریخ هواپیمایی در اطراف یک زنجیره ایمنی ساخته شده است.” “وقتی زنجیره ایمنی از بین می رود ، این صنعت است که باید آن را برطرف کرده و دوباره برگرداند.”

ماه گذشته ، اداره هواپیمایی فدرال ایالات متحده پس از تغییر در طراحی و آموزش های جدید هواپیما را پاکسازی کرد.

بازگشت آرام به خدمات MAX برای اعتبار و اعتبار شرکت بوئینگ بسیار مهم تلقی می شود که با مسدود شدن منابع MAX و همچنین بحران ویروس کرونا بسیار آسیب دیده است.

شرکت های هواپیمایی و لیزینگ صدها میلیارد دلار برای خرید آخرین نسخه 737 ، پرفروش ترین هواپیمای مسافربری جهان هزینه کرده اند.

با توجه به امتیازات شدید و مشتاق کمک به بازگرداندن اعتبار MAX که بر اساس آن برنامه های خود را برای ناوگان ساخته اند ، برخی از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر برای نشان دادن حمایت تجاری مداخله می کنند.

تبلیغات شدید

منابع صنعتی گفتند که بوئینگ در حال آماده سازی برای تبلیغات شدید ، حتی به دلیل مشکلات معمول نیست ، با “وضعیت” 24 ساعته برای نظارت بر پروازهای MAX در سراسر جهان ، و برخی از مفسران صنعت را در مورد جزئیات بازگشت به سرویس مطلع کرده است.

سخنگوی بوئینگ گفت: “ما به همکاری نزدیک با رگولاتورهای جهانی و مشتریان خود ادامه می دهیم تا ناوگان را به خدمات تجاری بازگردانیم.”

Gol Linhas Aereas Inteligentes از برزیل در حال برنامه ریزی یک رویداد رسانه ای برای MAX تجدید نظر شده در این ماه است.

تلاش های روابط عمومی برای برجسته سازی پیشرفت های نرم افزاری و آموزشی طراحی شده است که طبق FAA هر گونه تردید در مورد ایمنی هواپیما را برطرف می کند.

اما اعضای خانواده قربانیان این بلایا نسبت به بازگشت به خدمت معترض هستند و می گویند انتشار گزارش نهایی در مورد تحقیقات درباره فاجعه دوم در اتیوپی زودرس است.

منابع صنعتی گفتند که بوئینگ برنامه های اولیه خود برای بازگشت هواپیما را ساده تر کرده است زیرا بحران بیش از حد انتظار ادامه داشت – کنار گذاشتن یک تبلیغات تبلیغاتی با اهمیت ، یک مراسم در منطقه سیاتل و یک تور با استفاده از هواپیمای 737 MAX عمان.

به عنوان نمونه ای از چگونگی مراجعه شرکت های هواپیمایی به پدال MAX ، کارت های ایمنی پرواز روز چهارشنبه نام “MAX” را از دست داده و به سادگی “737” را نوشتند.



[ad_2]