بوی نامطبوع تهران و حالات جدید آخرین خبرها

[ad_1]

5fb8078fdb7bc_2020-11-20_21-44

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به جزئیات سناریوهای مورد مطالعه برای شناسایی بو در تهران ، بر نقش وارونگی دما در این موضوع تأکید کرد.

شینا انصاری ، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: بویی که دیروز منتشر شد در مناطق 7 و 19 تهران استشمام می شد که احتمالاً به دلیل منهول فاضلاب در این دو منطقه است و تحقیقات به طور دقیق ادامه دارد. .
در مورد منشأ بوها در تهران ، وی با بیان اینکه این اقدام به عنوان یک پروژه تعریف شده است گفت: “بر اساس داده ها و اطلاعاتی که سال گذشته به دست آوردیم ، این موضوع در حال بررسی است.” گروههایی در 22 منطقه تشکیل شده و فرمهایی در اختیار کارشناسان منطقه قرار گرفته است که بلافاصله پس از جدا شدن بو ، این فرم را پر کرده و ارزیابیهای بیشتری را انجام می دهند. علاوه بر این ، با همکاری گروه دانشگاهی ، این موضوع به صورت تخصصی و علمی بررسی می شود.

مدیر عامل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: به نظر می رسد این اتفاق در برخی مناطق به صورت محلی اتفاق می افتد و به دلیل تجمع آوار یا فاضلاب پس از باران شاهد انتشار بویی هستیم که در آن نقش وارونگی را می شناسیم.

وی با اشاره به سناریویی که منبع بو در جنوب تهران را ارائه می دهد ، اظهار داشت: یکی از سناریوها در گذشته منبع بویی بود که در جنوب این شهر پیدا شده بود که وارد شهر تهران می شود و بر اساس منطقه پخش می شود ؛ اما اکنون ما به دنبال مراکز محلی در تهران هستیم. به عنوان مثال ، در منطقه 19 ، پشت میدان میوه و سبزیجات ، یک لکه بو وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. ما به دنبال منابعی هستیم که بوی نامطبوعی منتشر می کنند و این را به همراه یک مشاور دانشگاه مستند می کنیم.

انصاری با اشاره به سایر عواملی که می تواند منبع بو را تحت تأثیر قرار دهد ، اظهار داشت: گاهی اوقات می توان زباله ها را در مکان هایی ذخیره کرد و ترکیب بی هوازی ایجاد کرد یا فیلتراتی که تشکیل می شوند بویی ایجاد می کنند که به دلایل محیطی تحت شرایط خاص بوی باران ، وارونگی کاهش سرعت باد نیز بیشتر قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه علت اصلی بوی تهران هنوز مشخص نیست ، افزود: اینها دلایل رایجی است که برای نتیجه گیری روی آنها کار می شود.

انصاری در پاسخ به این سال که هنوز به نقطه نظر خاصی برای انجام تحقیقات نرسیده اید ، گفت: عدم اطمینان زیادی وجود دارد و اظهار نظر علمی با قطعیت غیرممکن است. چندین سناریو وجود دارد. نقاط دفع فاضلاب یا شرایط بی هوازی در زیرزمین ها ، مراکز کوچک و موقت شهر و مشکلاتی که در این مراکز بوجود می آید سناریوی دیگری برای مطالعه است.

وی در پاسخ به این سال که انتشار این بو در فصلی خاص از سال احتمال بروز نظر قطعی را افزایش نمی دهد ، گفت: در پاییز به دلیل سرما پدیده وارونگی دما داریم و شهر توسط یک لایه هوای سرد بسته می شود. در نتیجه بو نمی تواند از شهر خارج شود و بیشتر استشمام می شود و در بهار این مشکل را نداریم و راهی برای تبادل و جریان هوا وجود دارد. یکی از عوامل اجتناب ناپذیر.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: “اما این دلیل نمی شود که در سایر روزهای سال این مشکل وجود داشته باشد. در واقع این مشکل در طول سال وجود دارد اما در پاییز به دلیل ازدحام هوا امکان ایجاد جریان هوا وجود ندارد. بو.

وی با تأکید بر اینکه باید به طور اساسی به این مشکل رسیدگی شود ، افزود: یکی از مشکلات ما سیستم های فاضلاب است که گاهی اوقات بیش از میزان تصفیه خانه فاضلاب مصرف می کنند. این موارد را می توان در مناطق مختلف پایتخت مشاهده کرد ، به عنوان مثال ، برخی از سیستم های تصفیه فاضلاب محلی این مشکل را دارند و در نتیجه ، هنگامی که پساب خام در شرایط وارونگی آزاد می شود ، این بو بر شعاع بزرگتر تأثیر می گذارد ، در واقع تصفیه نامناسب است. .

انصاری ادامه داد: یکی دیگر از سناریوهای مورد مطالعه تجمع زباله در زیر زمین است که منجر به آزاد شدن بو می شود. اما علت دقیق بو هنوز وجود ندارد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تأکید بر اینکه یکی از دلایل ایجاد بوی بد دهان به وارونگی دما بستگی دارد ، گفت: اما این یک عامل نیست و هنوز نمی توان نظر اثبات شده را بیان کرد. یک مشکل دشوار در این زمینه بوجود آمد و نقشه های تهیه شده بر اساس گزارش های مشهور و کارشناسی نشان دادند که منشا بو در مناطق مختلف تهران در روزهای مختلف پخش می شود ، که نه تنها با جنوب تهران ارتباط دارد. این مطالعه برای یک مطالعه علمی تر از این موضوع با استفاده از گروه متخصص در مناطق است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به جزئیات سناریوهای مورد مطالعه برای شناسایی بو در تهران ، بر نقش وارونگی دما در این موضوع تأکید کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fb8078fdb7bc_2020-11-20_21-44

شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: بویی که دیروز منتشر شد در مناطق 7 و 19 تهران استشمام می شد که احتمالاً به دلیل منهول فاضلاب در این دو منطقه است و تحقیقات به طور دقیق ادامه دارد. .
در مورد منشأ بوها در تهران ، وی با بیان اینکه این اقدام به عنوان یک پروژه تعریف شده است گفت: “بر اساس داده ها و اطلاعاتی که سال گذشته به دست آوردیم ، این موضوع در حال بررسی است.” گروههایی در 22 منطقه تشکیل شده و فرمهایی در اختیار کارشناسان منطقه قرار گرفته است که بلافاصله پس از انتشار بو ، این فرم را تکمیل و ارزیابیهای اضافی را انجام می دهند. علاوه بر این ، با همکاری گروه دانشگاهی ، این موضوع به صورت تخصصی و علمی بررسی می شود.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ادامه داد: به نظر می رسد این اتفاق در برخی مناطق به صورت محلی اتفاق می افتد و به دلیل جمع شدن زباله یا فاضلاب پس از باران شاهد انتشار بویی هستیم که در آن نقش وارونگی را می شناسیم.

وی با اشاره به سناریویی که منبع بو را در جنوب تهران معرفی می کند ، اظهار داشت: یکی از سناریوها در گذشته منبع بوی نامطبوع در جنوب شهر بود که وارد شهر تهران می شود و بر اساس منطقه گسترش می یابد ؛ اما اکنون به دنبال مراکز محلی در تهران هستیم. به عنوان مثال ، در منطقه 19 پشت میدان میوه و سبزیجات ، یک لکه بو وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. ما به دنبال منابعی هستیم که بوی نامطبوعی را منتشر می کنند و این را بهمراه یک مشاور دانشگاه مستند می کنیم.

انصاری با اشاره به سایر عواملی که می تواند منبع بو را تحت تأثیر قرار دهد ، اظهار داشت: گاهی اوقات می توان زباله ها را در مکان هایی ذخیره کرد و ترکیب بی هوازی ایجاد کرد یا فیلترهایی که تشکیل می شوند بویی ایجاد می کنند که به دلایل محیطی تحت شرایط خاص بو از باران ، وارونگی کاهش سرعت باد نیز بیشتر قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه علت اصلی بوی نامطبوع تهران هنوز مشخص نیست ، افزود: اینها دلایل رایجی است که برای نتیجه گیری روی آنها کار می شود.

انصاری در پاسخ به این سال که هنوز به نقطه نظر خاصی برای انجام تحقیق نرسیده اید ، گفت: عدم اطمینان زیادی وجود دارد و اظهارنظر علمی با قطعیت غیرممکن است. چندین سناریو وجود دارد: نقاط جمع آوری فاضلاب یا شرایط بی هوازی در زیرزمین ها ، مراکز کوچک و موقت شهر و مشکلاتی که در این مراکز بوجود می آیند – این سناریوی دیگری برای مطالعه است.

وی در پاسخ به این سال که انتشار این بو در فصلی از سال اجازه نمی دهد به نظر قطعی تری برسیم ، گفت: در پاییز به دلیل سرما پدیده وارونگی دما داریم و شهر در هوای سرد گرفتار شد. این امر منجر به تجمع آلاینده ها در شهر می شود. در نتیجه بوی حاصل نمی تواند از شهر خارج شود و بیشتر استشمام می شود و در بهار این مشکل را نداریم و راهی برای تبادل و جریان هوا وجود دارد. در نتیجه ، وارونگی دما باید در این پدیده م effectiveثر باشد و یک عامل اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: “اما این دلیل نمی شود که در سایر روزهای سال این مشکل وجود داشته باشد. در واقع این مشکل در تمام طول سال وجود دارد اما در پاییز به دلیل ازدحام هوا امکان ایجاد جریان هوا وجود ندارد. بو بیشتر به چشم می آید.

وی با تأکید بر اینکه باید به طور اساسی به این مشکل رسیدگی شود ، افزود: یکی از مشکلات ما سیستم های فاضلاب است که بعضی اوقات فاضلاب بیشتری از میزان مصرفی آنها می گیرد. این موارد را می توان در مناطق مختلف پایتخت مشاهده کرد ، به عنوان مثال ، برخی از سیستم های تصفیه فاضلاب محلی این مشکل را دارند و در نتیجه ، هنگامی که پساب خام در شرایط وارونگی آزاد می شود ، این بو بر شعاع بزرگتر تأثیر می گذارد ، در واقع تصفیه نامناسب است. .

انصاری ادامه داد: یکی دیگر از سناریوهایی که در حال بررسی است ، جمع شدن زباله در زیر زمین است که منجر به آزاد شدن بو می شود. اما علت دقیق بو هنوز وجود ندارد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تأکید بر اینکه یکی از دلایل ایجاد بوی بد دهان به وارونگی دما بستگی دارد ، گفت: اما این یک عامل نیست و هنوز نمی توان عقیده اثبات شده را بیان کرد. یک مشکل دشوار در این زمینه بوجود آمد و نقشه های تهیه شده بر اساس گزارش های مشهور و کارشناسی نشان دادند که منشا بو در مناطق مختلف تهران در روزهای مختلف پخش می شود ، که نه تنها با جنوب تهران ارتباط دارد ، بنابراین با همکاری یک مشاور دانشگاهی. با استفاده از گروههای متخصص در مناطق ، این موضوع علمی تر است.

[ad_2]